Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy(eBook)

4.00  [ 2 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 2, 2016

  • Seria / cykl: E-MARKETING PWN

  • Redakcja naukowa: Jarosław Królewski, Paweł Sala

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 51,90 zł
36,33
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,57 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania Czytelnik dowie się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie Jarosław Królewski, Paweł Sala 7

Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND 9
1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 11
2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński 18
3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz  39
4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech  64
5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski  81
6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda  104

Część II SKŁADOWE SUKCESU 111
7. Usability i User Experience Jarosław Królewski 113
8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński  139
9. E-mail marketing Paweł Sala 180
10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 222
11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska  236
12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 248
13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”  Justyna Dziegieć  268
14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska  283
15. Copywriting Leszek Łuczyn 293
16. Content marketing Barbara Stawarz  304
17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech  320

Część III JAK TO POLICZYĆ? 357
18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich  359
19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski 384
20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski 422

Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA  431
21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 433
22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka  438
23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś  459
24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński  470
25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski  479
26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk  492
27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk  510
28. Marketing w start-upach Marek Przystaś  526

Bibliografia 539

O Autorach 544
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Jarosław Królewski

Jest współtwórcą i dyrektorem zarządzającym Humanoit Group oraz HG Intelligence SA, spółek budujących m.in. oprogramowanie wspierające i realizujące zagadnienia Business Intelligence oraz propagujących idee IoT (Internet Rzeczy). Brał udział w wielu międzynarodowych projektach dla znanych i uznanych marek. Swoje obowiązki zawodowe łączy z pracą naukową i dydaktyczną w AGH. Jest współpomysłodawcą i współtwórcą programu studiów podyplomowych z marketingu internetowego oraz E-gospodarki na Wydziale Humanistycznym, który w grudniu roku 2012 zajął II miejsce w ogólnopolskim konkursie na najlepsze programy studiów organizowanym przez MNiSW. W AGH prowadzi zajęcia m.in. z technologii webowych, mobilnych oraz UX/UI.

Paweł Sala

Jest specjalistą ds. e-mail marketingu, trenerem, menedżerem, konsultantem. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych na takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards. Członek SMB oraz IAB Polska.

    Polecamy

    Inne z serii

    Inni Klienci oglądali również

    2,50 zł

    Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 - 06 List motywacyjny w perspektywie procesu rekrutacyjnego. Autopromocja w przestrzeni human resources

    Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. W...
    5,00 zł

    Strategia marketingu narracyjnego w Policji - Kształtowanie wizerunku policji poprzez marketing narracyjny

    Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do m...

    Zarządzanie organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo - WPŁYW MARKETINGU NA ZAKUPY KONSUMENTÓW

    Monografia „Zarządzanie organizacją XXI wieku” jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i por...
    4,00 zł

    Prawa człowieka. Współczesne zjawiska, wyzwania, zagrożenia Tom II - Andrzej Marian Świątkowski: Actio popularis – remedium na dyskryminację w zatrudnieniu?

    Niniejszy tom, będąc w sensie chronologicznym kontynuacją publikacji Prawa człowieka. Współczesne zjawiska, wyzwania, zagrożenia, stanowi w sensie merytorycznym jednak osobną i zamkniętą całość. Wyraźnego podkreślenia wymaga jednak fakt, iż publ...
    3,00 zł

    Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego - Magdalena Harasimowicz: Refleksja nad edukacją w kontekście problematyki multitaskingu

    W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus. O ile łaciński termin irretio oznacza chwyt...

    Krew nie woda. Polskie zapiski współczesne

    Kolejny w dorobku znanego dziennikarza i reportera zbiór krótkich, publicystycznych migawek, w których przegląda się Polska na przestrzeni ostatnich kilku lat. Teksty, które teraz zuchwale cisnę Państwu przed oczy, pisałem z...
    49,99 zł

    Współczesne badania w naukach ekonomicznych

    Monografia „Współczesne badania w naukach ekonomicznych” jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie wiedz...

    Opowieści w marketingu

    Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz o...

    Content Marketing i Social Media

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikac...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!