Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU
POKAŻ POZOSTAŁE TEMATY POMOCY

Zwroty i reklamacje


I. Zwroty towaru

Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar, prosimy o odesłanie go w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania paczki, na poniższy adres:

OSDW Azymut (Księgarnia Internetowa PWN)
Magazyn Zwrotów
Smolice 1 M, hala G
95-010 Stryków

z dopiskiem "Zwrot".

Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem. Koszt odesłania produktów ponosi kupujący.

Gwarantujemy zwrot wszystkich poniesionych kosztów zamówienia (w tym kosztów dostawy) w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki ze zwrotem do naszego magazynu.

Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie przesłanej wraz z produktami specyfikacji (wystarczy kopia) oraz wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać tutaj >

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Działem Zwrotów i Reklamacji.


II. Reklamacje produktów

W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Działem Zwrotów i Reklamacji:

  • Telefon - 42 680 44 88

  • Adres e-mail - ksiegarnia@pwn.pl

  • Dział Zwrotów i Reklamacji czynny w dniach - poniedziałek-piątek w godzinach 9.00-17.00


w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji. Konsultant ustali z Państwem sposób zwrotu reklamowanego towaru. W uzasadnionych przypadkach towar zostanie od Państwa od razu odebrany przez kuriera, zamówionego na nasz koszt. Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z Działem Zwrotów i Reklamacji.

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na koszt Księgarni Internetowej PWN lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki.

Reklamacje rozpatrujemy na podstawie przesłanego wraz z produktami specyfikacji (wystarczy kopia) oraz wypełnionego formularza reklamacji, który możesz pobrać tutaj >

W przypadku zagubienia czy zniszczenia specyfikacji reklamacja jest rozpatrywana na podstawie pisemnego oświadczenia, które należy dołączyć do odsyłanej paczki. W pisemnym oświadczeniu należy podać:

  • - nr zamówienia

  • - dokładny adres klienta

  • - nazwę produktu, który jest reklamowany

  • - powód reklamacji danego produktu

  • - sugestię, czy przesłać towar na wymianę, czy też dokonać zwrotu pieniędzy.


Ważna informacja

Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr
Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.
Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: ksiegarnia@pwn.pl.



III. Zwroty i reklamacje w księgarniach PWN

  • Punkty odbioru nie przyjmują zwrotów towarów ani nie rozpatrują reklamacji.
  • Nie oferują również możliwości częściowego odbioru zamówień. Klient może natomiast zrezygnować z odebrania całej paczki. Zamówienie zostanie wówczas zwrócone do magazynu, a należność za towar niezwłocznie odesłana na konto, z którego dokonano wpłaty.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów i reklamacji, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Księgarni Internetowej PWN:

  • Telefon - 42 680 44 88

  • Adres e-mail - ksiegarnia@pwn.pl

  • Biuro Obsługi Klienta czynne w dniach - poniedziałek-piątek w godzinach 9.00-17.00.