Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
POKAŻ POZOSTAŁE TEMATY POMOCY

Koszty, formy i terminy dostawy




I. Oferujemy Państwu następujące sposoby dostawy paczek:

Sposób dostawy Sposób płatności wartość zamówienia
do 249,99 zł
wartość zamówienia
do 249,99 zł
z książką PWN/PZWL/WNT*
wartość zamówienia
od 250 zł

Odbiór osobisty w księgarni PWN
dostawa 2-3 dni robocze
płatność elektroniczna dostawa
GRATIS
dostawa
GRATIS
dostawa
GRATIS
Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7
dostawa 1 dzień roboczy
płatność elektroniczna
12,50 zł
11,50 zł
dostawa GRATIS
Kurier pocztowy
(dostawa do domu lub pracy)
dostawa 2 dni robocze
płatność elektroniczna,
płatność przy odbiorze
12,50 zł
(+ 3 zł pobranie)
11,50 zł
(+ 3 zł pobranie)
dostawa GRATIS
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
dostawa 2 dni robocze
płatność elektroniczna,
płatność przy odbiorze
8,50 zł
(+ 3 zł pobranie)
7,50 zł
(+ 3 zł pobranie)
dostawa GRATIS
Odbiór w Kiosku Ruchu
dostawa 2 dni robocze
płatność elektroniczna 8,50
7,50 zł
dostawa GRATIS
Kurier
(DPD, DHL lub GLS)
dostawa 1 dzień roboczy
płatność elektroniczna,
płatność przy odbiorze
13,50 zł
(+ 3 zł pobranie)
12,50 zł
(+ 3 zł pobranie)
dostawa GRATIS

* Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej. Dotyczy zamówień publikacji papierowych, nie dotyczy e-booków i audiobooków.



II. Ważne informacje o wysyłce

  • - Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika.

  • - Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

  • - Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.

  • - Dostawa do kiosków RUCHu, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost jest realizowana wyłącznie dla zamówień, które zostały opłacone z góry - PayU (np. kartą, przelewem, BLIK-iem) lub Masterpassem.

  • - Dostawa do Księgarni PWN jest realizowana wyłącznie dla zamówień, które zostały opłacone z góry - PayU (np. kartą, przelewem, BLIK-iem) lub Masterpassem.

  • - Możecie Państwo otrzymać przesyłkę GRATIS, wybierając odbiór osobisty zamówienia w wybranej Księgarni PWN. Wysyłka GRATIS nie zależy od wartości zamówionego towaru.

  • - Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.

  • - W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    Przykładowo: przy zakupie trzech produktów - książki w cenie 25.16 zł (stawka VAT 5%), zabawki w cenie 66.50 zł (stawka VAT 23%) oraz płyty CD w cenie 17.20 zł (stawka VAT 23%) - opłata za dostawę wyniesie 16.99 zł, a łączna wartość do zapłacenia 125.85 zł.
    Na fakturze VAT koszt dostarczenia paczki zostanie rozdzielony i proporcjonalnie doliczony do cen towarów. W przypadku książki do ceny towaru 25.16 zł zostanie doliczony koszt 3.93 zł (cena brutto na fakturze 29.09 zł), zabawki - odpowiednio 66.50 zł + 10.38 zł (76.88 zł) oraz płyty - 17.20 zł + 2.68 zł (19.88 zł).

III. Dostawa kurierem

  • - Wybór konkretnego kuriera (DPD, DHL lub GLS) następuje w chwili wysyłki zamówienia z magazynu i zależy od tego, który z nich sprawniej i szybciej będzie mógł dostarczyć Państwa paczkę.

  • - Przesyłki kurierskie nie są dostarczane na adresy skrzynek pocztowych.

  • - Przy wyborze dostawy kurierskiej, prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu komórkowego – ułatwi to kontakt z kurierem oraz przyspieszy dostawę paczki.

  • - Dostawa kurierem trwa zazwyczaj 1 dzień roboczy, licząc do chwili wysyłki paczki.

IV. Odbiór w InPost Paczomaty 24/7

  • - Jeżeli gabaryty przesyłki do Paczkomatu InPost przekroczą 64x41x38 cm lub jej waga będzie większa niż 12 kg, paczka zostanie nadana za pośrednictwem firmy kurierskiej. Klient z tego tytułu nie ponosi dodatkowych kosztów.

  • - Przy wyborze dostawy do Paczkomatu, prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu komórkowego – o możliwości odbioru paczki zostaną Państwo poinformowani SMS-em.

  • - Zamówienia dostarczane do Paczkomatów, muszą być z opłacone z góry - PayU (np. kartą, przelewem, BLIK-iem) lub Masterpassem.

  • - Dostawa do paczkomatu następuje zazwyczaj następnego dnia roboczego, licząc od chwili nadania paczki.

    - Gdy paczka będzie gotowa do odbioru, otrzymają Państwo informację SMS-em.
    Paczka będzie oczekiwała na odbiór w Paczkomacie przez 48 godzin.


V. Odbiór w kiosku Ruchu (usługa Paczka w Ruchu)

  • - Przy wyborze dostawy do kiosku RUCHU prosimy koniecznie o podawanie numeru telefonu komórkowego. Gdy paczka dotrze do wybranego kiosku Ruchu, wysyłany jest do Klienta SMS z kodem, umożliwiającym odbiór przesyłki.

  • - Dostawa do kiosku RUCHu trwa zazwyczaj ok. 2 dni roboczych, licząc od chwili nadania paczki.
  • - Na odbiór paczki mają Państwo 5 dni, licząc od chwili otrzymania SMS-a.

  • - Jeżeli gabaryty przesyłki odbieranej w kiosku Ruchu przekroczą 20x30x50 cm, paczka zostanie nadana za pośrednictwem firmy kurierskiej (bez dodatkowych opłat dla odbiorcy).

  • - Dostawa do kiosków RUCHu jest realizowana wyłącznie dla zamówień, które zostały opłacone z góry - PayU (np. kartą, przelewem, BLIK-iem) lub Masterpassem.


    VI. Odbiór paczki w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
    • - W trakcie składania zamówienia, prosimy o wybór punktu odbioru, w którym chcą Państwo odebrać paczkę. Może być to urząd Poczty Polskiej, kiosk RUCH-u, sklep Żabka lub stacja Orlen.
    • - Gdy zamówienie zostanie wysłane, poinformujemy Państwa o tym osobnym mailem.
    • - Dostawa do wybranego punktu odbioru trwa zazwyczaj ok. 2 dni roboczych, licząc od chwili nadania paczki.
    • - Gdy paczka dotrze do punktu odbioru, otrzymają Państwo SMS z kodem, umożliwiającym odbiór przesyłki. Prosimy nie zapomnieć o zabraniu dowodu tożsamości.
    • - Na odbiór paczki mają Państwo 7 dni, licząc od chwili otrzymania SMS-a.
      - Dostawa do kiosków RUCHu, stacji Orlen oraz sklepów Żabka jest realizowana wyłącznie dla zamówień, które zostały opłacone z góry - PayU (np. kartą, przelewem, BLIK-iem) lub Masterpassem.


    VII. Poczta Polska - dostawa przez listonosza

    • - W trakcie składania zamówienia, prosimy o podanie adresu dostarczenia paczki.
    • - Gdy zamówienie zostanie wysłane, poinformujemy o tym osobnym mailem.
    • - Dostawa do urzędu pocztowego trwa zazwyczaj ok. 2 dni roboczych, licząc od chwili nadania paczki.
    • - Paczka zostanie dostarczona przez listonosza, a jeżeli listonosz nie zastanie Państwa pod wskazanym adresem, pozostawi awizo.
    • - Na odbiór paczki na poczcie mają Państwo 14 dni. Prosimy nie zapomnieć o zabraniu dowodu tożsamości.


    VIII. Odbiór osobisty w księgarniach PWN

    Adresy i godziny pracy Księgarni PWN znajdują się na stronie NASZE KSIĘGARNIE >>


    Ważne informacje:
    • - Odbiór osobisty możliwy jest jedynie w przypadku zamówień opłaconych on-line, realizowanych za pomocą karty kredytowej lub e-płatności, bezpośrednio z kont bankowych.

    • - Paczki dostarczane są do punktów odbioru zazwyczaj w ciągu trzech dni roboczych, licząc od dnia zrealizowania zamówienia. O możliwości odbioru zamówionego towaru klient jest informowany mailem.

    • - Przy odbiorze paczki prosimy o podanie numeru zamówienia oraz takich danych Klienta jak imię, nazwisko oraz numer telefonu.

    • - Zamówienia oczekują na odbiór przez 3 dni kalendarzowe. Po upływie tego terminu nieodebrane zamówienia zwracane są do magazynu, a pobrane środki odsyłane na konto, z którego opłacono zlecenie.

    • - Punkty odbioru nie przyjmują zwrotów towarów ani nie rozpatrują reklamacji.

    • - Nie oferują również możliwości częściowego odbioru zamówień. Mogą Państwo natomiast zrezygnować z odebrania całej paczki.


    W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących sposobów i kosztów dostawy, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Księgarni Internetowej PWN:

    • Telefon - 42 680 44 88

    • Adres e-mail - ksiegarnia@pwn.pl

    • Biuro Obsługi Klienta czynne w dniach - poniedziałek-piątek w godzinach 9.00-17.00.