Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU
POKAŻ POZOSTAŁE TEMATY POMOCY

Czas oczekiwania na zamówienie


Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie produktu + dostawa wybranym przewoźnikiem.

Większość oferowanych w naszej księgarni produktów posiadamy w magazynie, dlatego zamówienia wysyłamy zazwyczaj tego samego lub następnego dnia roboczego, licząc od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji, a w przypadku zamówień opłacanych z góry - licząc od momentu odnotowania wpłaty na naszym koncie.

Zawsze na stronie produktu informujemy, jaki jest przewidywany czas potrzebny na wysłanie do Państwa towaru. Jest to czas niezbędny na obsłużenie zamówienia, zapakowanie paczki oraz przekazanie jej przewoźnikowi. Jeżeli produkt oznaczony jest jako "Zapowiedź" oznacza to, że prowadzimy na niego przedsprzedaż, jego wysyłka (a tym samym całego zamówienia) nastąpi dopiero, gdy towar pojawi się w magazynie. Tym samym termin deklarowany jako data wydania należy traktować czysto orientacyjnie.

Podane na stronie księgarni terminy dotyczą dni roboczych – od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.


W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących czasu oczekiwania na zamówienie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Księgarni Internetowej PWN:

  • Telefon - 42 680 44 88

  • Adres e-mail - ksiegarnia@pwn.pl

  • Biuro Obsługi Klienta czynne w dniach - poniedziałek-piątek w godzinach 9.00-17.00.