MENU
POKAŻ POZOSTAŁE TEMATY POMOCY

Czas oczekiwania na zamówienie


Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie produktu + dostawa wybranym przewoźnikiem.

Większość oferowanych w naszej księgarni produktów posiadamy w magazynie, dlatego zamówienia wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24 h, licząc od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji, a w przypadku zamówień opłacanych z góry - licząc od momentu odnotowania wpłaty na naszym koncie.

Zawsze na stronie produktu informujemy, jaki jest przewidywany czas potrzebny na wysłanie do Państwa towaru. Jest to czas niezbędny na obsłużenie zamówienia, zapakowanie paczki oraz przekazanie jej przewoźnikowi. Jeżeli produkt oznaczony jest jako "Zapowiedź" lub "Dodruk" oznacza to, że prowadzimy na niego przedsprzedaż, a jego wysyłka (a tym samym całego zamówienia) nastąpi dopiero, gdy towar pojawi się w magazynie. Tym samym termin deklarowany jako data wydania lub data dodruku należy traktować czysto orientacyjnie.

Podane na stronie księgarni terminy dotyczą dni roboczych – od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

Standardowe terminy dostaw przewoźników (liczone od momentu wysyłki paczki):

- Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
- Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
- Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
- Odbiór w punktach partnerskich ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni robocze
- Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących czasu oczekiwania na zamówienie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Księgarni Internetowej PWN:

  • Telefon - 42 680 44 88

  • Adres e-mail - ksiegarnia@pwn.pl

  • Biuro Obsługi Klienta czynne w dniach - poniedziałek-piątek w godzinach 9.00-15.00.