Kategoria „Zarządzanie, organizacja, strategie” powstała z myślą o czytelniczkach i czytelnikach zainteresowanych zgłębianiem dziedziny nauk ekonomicznych. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się wśród studentek i studentów wkraczających w świat inwestycji, zaangażowanych w rozwijanie własnego biznesu i administrowania kapitałem ludzkim.
Administracja biznesu zajmuje się procesami planowania i organizowania skierowanymi na zasoby organizacji. Są to zasoby ludzkie, finansowe, aktywa materialne i czas. Publikacje z tego zakresu dostarczają nie tylko wiedzę teoretyczną, ale również cenną praktykę.
Prace wybitnych naukowców i praktyków zapewniają czytelniczkom i czytelnikom informacje związane z zarządzaniem zmianą i restrukturyzacją, z zarządzaniem projektami, marketingiem i sprzedażą czy koncepcjami zarządzania.
Aby zadbać o efektywność we własnym przedsiębiorstwie, warto sięgnąć po przełomową książkę „SCRUM. Czyli jak robić dwa razy więcej dwa razy szybciej” autorstwa Jeffa Sutherlanda i J.J. Sutherlanda, pionierów metodyki pracy Scrum. System ten pozwala na elastyczną pracę nad produktem i uczy szybkiego dostosowywania się do zmiennej sytuacji. Korzysta z niego większość głównych firm technologicznych na świecie. Poszukiwanie innowacji i optymalnych rozwiązań dla firmy stanie się łatwiejsze dzięki tej publikacji.
Wartym zgłębienia jest również poradnik „Podstawy zarządzania organizacjami”, który przedstawiamy Państwu teraz w nowej, udoskonalonej wersji. Pomógł już ponad dwóm milionom studentów zainteresowanych etyką pracy menadżerskiej i finansową kontrolą przedsiębiorstwa. Zawarto w nim najnowsze dane dotyczące międzynarodowego biznesu.
Oferowane książki z zakresu zarządzania zostały zaopiniowane pozytywnie przez ekspertów zajmujących się tą dziedziną ekonomii. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomocy w usystematyzowaniu wiedzy, rozpoczynają proces gromadzenia informacji, czy też szukają konkretnych rozwiązań dla poprawienia efektywności we własnym biznesie, szeroki zakres publikacji pomoże zainteresowanym teorią i praktyką zarządzania.