Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Podstawy zarządzania organizacjami(Miękka)

Tytuł oryginalny: Management

3.20  [ 21 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 129,00 zł
100,62
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 28,38 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Podstawy zarządzania organizacjami

Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie.

Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania.

W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika.

Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.

Zaktualizowane zostały również wszystkie dane i statystyki odnoszące się do drobnych przedsiębiorstw, dużego biznesu międzynarodowego, związków zawodowych, wynagrodzeń kadry kierowniczej oraz innych sfer biznesowych.

Publikacja jest źródłem wiedzy dla studentów z przedmiotu „Podstawy zarządzania”. Teoria przedstawiona w przystępny sposób uzupełniona jest przykładami. Oceniam ją bardzo dobrze.
dr hab. Joanna Paliszkiewicz, Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Ricky W. Griffin

Profesor zarządzania w Texas A & M University, w College of Business Administration oraz Graduate School of Business; dyrektor Center for Human Resource Management na tym uniwersytecie, członek wielu szanowanych instytucji naukowych w Stanach Zjednoczonych z Academy of Management na czele. Odwiedził Polskę w 1996 roku przy okazji pierwszego wydania Podstaw zarządzania organizacjami.

Normy żywienia człowieka Podstawy prewencji otyłości i chorób niezakaźnych

Autorzy przedstawiają zagadnienia zapotrzebowania człowieka na energię i poszczególne składniki pokarmowe. Omawiają rolę racjonalnego żywienia i aktywności fizycznej w zapobieganiu nadwadze i otyłości oraz przewlekłym chorobom niezakaźnym. Podej...

Analiza tworzenia i podziału dochodów na podstawie modelu wielosektorowego

Wprowadzenie w Polsce Systemu Rachunków Narodowych jako standardu sprawozdawczości statystycznej stworzyło szerokie możliwości badań empirycznych dotyczących problematyki tworzenia i podziału dochodów. Informacje zestawiane w ramach tego...

System organizacji teatrów w Europie

W tomie znajdziemy odpowiedź na zasadnicze trzy pytania: jak w poszczególnych krajach funkcjonują teatry, w jakich formach organizacyjnych i instytucjonalnych prowadzą swą działalność, jak są finansowane i nadzorowane, wreszcie jaki posiadają st...
43,00 zł

Organizacja pracy w hotelarstwie 2

Organizacja pracy w hotelarstwie. W części drugiej omówiono:- zagadnienia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zakładem hotelarskim według ISO,- zasady utrzymania porządku i czystości,- zasady funkcjonowania działu gastron...

Podstawy technologii betonowego budownictwa monolitycznego

Nowoczesny podręcznik technologii budownictwa monolitycznego!W książce przedstawiono charakterystykę budownictwa monolitycznego, roboty monolityczne w ujęciu systemowym, a następnie podano podstawowe wiadomości dotyczące technologii re...

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo

Prezentowana książka odwołuje się do współczesnej roli procesów personalnych w organizacji w perspektywie koncepcji BPM oraz podstaw ich kształtowania w duchu koncepcji Human Resource Management.Zaproponowane modelowe ujęcie zarządz...

Zaufanie w zarządzaniu organizacjami

W warstwie badawczej Autorka podejmuje próbę odpowiedzi na obecne wyzwania w obszarze badań nad zaufaniem w naukach o zarządzaniu, takie jak:- budowanie zaufania w środowisku charakteryzującym się niskim poziomem zaufania lub nieufnością
59,00 zł

Społeczeństwo i polityka Podstawy nauk politycznych Tom 3

Książka pomyślana jest jako komplementarny wykład podstaw nauk politycznych i wiedzy o społeczeństwie. Jest adresowana do:- studentów studiów I i II stopnia kierunków politologicznych i pokrewnych;- studentów stu...

Kształtowanie kapitału społecznego organizacji

W ciągu ostatnich dekad kapitał społeczny stał się jednym z ważniejszych pojęć w naukach społecznych. Uważany jest za czynnik, który w sprzyja rozwojowi społecznemu i gospodarczemu; jego jakością tłumaczy się więc sukcesy i porażki gospodarcze i spo...

Recenzje (4):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
Katarzyna
Dodano: 06.04.2019 21:14:28

Zdziwiło mnie bardzo, że książka jest aktualnie stosowana w nowoczesnym zarządzaniu i takiego podejścia uczy się studentów.
Nie odnoszę się do wszystkich treści, gdyż część oczywiście porządkuje pewne pojęcia i omawia standardy. Książka zawiera jednak treści, które podchodzą do ludzi i organizacji w nastawieniu sprzed epoki, patrząc na pracowników jak na roboty, z których trzeba wycisnąć jak najwięcej. Zakłada się, że ludzie nie mają wewnętrznej motywacji i chcą tylko oszukać system czy organizację. Problemem jest to że system zarządzania opisany w podręczniku powoduje takie własnie postawy. Osobom chcącym mieć coś wspólnego w byciu liderami, a nie managerami (naczelnikami pracowników), sugeruję zapoznać się z pojęciami: management 3.0, zwinność, samoorganizacja.

Przytoczę jako przykład cytat o motywacji z opisywanej książki:

"Motywowanie jest zestawem sił, które powodują że ludzie zachowują się w pożądany przez nas sposób. W dowolnym dniu roboczym pracownik może dać z siebie maksimum wysiłku w wykonywanej pracy albo pracować tylko tak, aby uniknąć reprymendy od przełożonych i ograniczyć swój wysiłek do minimum. Celem menedżera jest zmaksymalizowanie częstotliwości pierwszego typu zachowania i minimalizowanie podstaw występowania postaw ostatniego typu."

Ocena: 
Dominika
Dodano: 04.10.2017 21:05:32

Książki tej używałam na studiach pierwszego stopnia na kierunku finanse, rachunkowość i ubezpieczenia. Została ona napisana prostym, klarownym a co najważniejsze zrozumiałym językiem. Polecam ją każdej osobie, która chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania.

Ocena: 
Elżbieta
Dodano: 04.10.2017 20:00:57

Książki tej używałam na studiach Zarządzanie Firmą. Napisana prostym, zrozumiałym językiem, dla każdego, nawet dla tych zielonych. Bardzo obszerna, ponieważ ma ponad 700 stron. Wiedza, której nie znajdziemy na stronach internetowych. Polecam książkę każdemu, kto chce wybrać się na studia o zarządzaniu i o podobnej tematyce. A także tym, którzy chcą swoją firmę wnieść na wyższy level.

Ocena: 
Dawid Trela
Dodano: 04.10.2017 11:54:38

Podstawy zarządzania organizacjami autorstwa Ricky W. Griffin stanowi potężne kompendium wiedzy, o niespotykanym zastosowaniu praktycznym. W
porównaniu do poprzedniego wydania omówiono najnowsze tendencje w zarządzaniu. Co ważne uzupełniono techniki informacyjne, zarządzanie globalne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa, zintegrowano strukturę wykładu, lepiej wyważono proporcje między teorią a praktyką.

Autor stawia na równi teorię i praktykę. Trudną teorię egzemplifikuje prawdziwymi przykładami z życia znanych firm czym wspaniale uzupełnia przekazywane treści i pokazuje, że każdy, nawet największy w branży, staje przed problemami i musi się wciąż na nowo uczyć zarządzania.

Książka mówi wyraźnie, że bycia menedżerem trzeba się ciągle uczyć na nowo. Rozbudza w czytelniku potrzebę kształcenia i rozwijania własnego potencjału.
Gorąco polecam - to obowiązkowy pozycja dla każdego, kto pragnie nauczyć się jak dobrze zarządzać.

Ocena: