Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki »
MENU
GRATIS dla ucznia


E-commerce(eBook)

Strategia Zarządzanie Finanse

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 1, 2017

  • Seria / cykl: E-MARKETING PWN

  • Autor: Justyna Skorupska

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 47,00 zł
30,55
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 16,45 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

E-commerce

Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.

Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.



Partner wydania:

Partner wydania

Patroni:

Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 9
Od Autorki 11

Rozdział 1. Definicja, rynek, trendy 13
1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) 13
1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie 14
	1.2.1. Źródła danych o e-commerce 16
	1.2.2. Mikrootoczenie: klienci, dostawcy, konkurenci i pracownicy 18
	1.2.3. Makrootoczenie: czynniki polityczno-prawne, ekonomiczne, socjokulturowe oraz technologiczne 19
1.3. Trendy w e-commerce 20
	1.3.1. Ewoluowanie modeli biznesowych sklepów 20
	1.3.2. Zmiany zachowań klientów związane z ewolucją modeli biznesowych 23
	1.3.3. Zmiany wywołane postępem technologicznym 30

Rozdział 2. Strategie, modele, KPI 34
2.1. Podejście strategiczne 34
2.2. Budowanie modelu biznesowego 40
2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu 45
	2.3.1. Główne struktury i modele e-commerce 45
	2.3.2. USP: jak wyróżnić swoją ofertę? Budowanie wartości dla klienta 50
2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie 54
2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności – KPI w e-commerce 59
	2.5.1. Najpopularniejsze KPI w e-biznesie 59
	2.5.2. Najpopularniejsze KPI w e-commerce 60
	2.5.3. Ważne dane w e-commerce 61

Rozdział 3. E-konsument, procesy e-commerce, omnichannel 65
3.1. E-konsument 65
3.2. Nowy proces zakupowy 72
	3.2.1. Lejek zakupowy 72
	3.2.2. Nowy model, new consumer journey 73
	3.2.3. Etapy procesu zakupowego w sklepie internetowym 83
3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel 95
3.4. Procesy i organizacja pracy 98

Rozdział 4. Sprzedaż a marketing, usability 105
4.1. Sprzedaż a marketing 105
4.2. E-marketing – przegląd 110
4.3. Usability w e-commerce 119
4.4. Projektowanie user experience 122
4.5. Projektowanie end-to-end 124

Rozdział 5. Konwersja, online merchandising, Big Data	128
5.1. Konwersja, czyli sprzedaż 128
5.2. Online merchandising 131
5.3. Data – Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych 135

Rozdział 6. Finanse, planowanie przychodów	138
6.1. Finanse – budowanie business case dla e-biznesu 138

Zakończenie 146
Bibliografia 147
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Justyna Skorupska

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe z obszaru IT i zarządzania biznesowego. Wykładowca akademicki z zakresu e-commerce. Członek Rady ds. Cyfryzacji powołana przez Ministra Cyfryzacji w listopadzie 2016 r., przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej I i II kadencji, Head of Business Consulting w e-point SA. Aktywnie reprezentuje i wspiera interesy gospodarcze firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce. Zaangażowana jest również w prace zespołów międzynarodowych w ramach realizacji wspólnej polityki rozwoju Gospodarki Elektronicznej E-commerce Europe.

    Polecamy

    Inne autora

    Inni Klienci oglądali również

    29,90 zł

    Na czym polega różnica między wyjaśnieniem a zmianą siwz

    Przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest jedną z najważniejszych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Sposób, w jaki ten dokument zostanie sporządzony, może mieć wpływ zaró...
    7,90 zł

    Szkoła tańca

    „Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry ...
    25,00 zł

    Innowacje technologiczne i społeczne w rozwoju społeczno-gospodarczym – wybrane aspekty

    Zmiany występujące w otoczeniu w sposób zasadniczy i dynamiczny oddziałują na warunki, w jakich żyje i gospodaruje człowiek. Współczesny świat i jego struktury są zdeterminowane przede wszystkim przez obecne oraz przyszłe tendencje rozwoj...

    Upadłość przedsiębiorstw a wykorzystanie sztucznej inteligencji (wyd. II). Rozdział 3. Metody prognozowania upadłości przedsiębiorstw

    Autorzy zajęli się w książce modelowaniem prognozowania upadłości polskich przedsiębiorstw na przestrzeni ostatnich 10 lat, koncentrując swoją uwa­gę na doborze metod, ich modyfikacji, doborze odpowiedniej próby uczącej i testującej, identyf...

    Równowaga praca-życie

    Coraz więcej pracowników poświęca czas po pracy na... pracę. W dzisiejszych czasach nadgodziny stały się normą, a pęd pracy coraz częściej staje się powodem frustracji pracowników. Czy rozwój zawodowy i efektywność pracownika może ...
    120,00 zł

    Digital Business i E-Commerce Management

    Kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Książka pokazuje jakie strategie i działania są potrzebne do rozwoju i utrzymania e-biznesu. Autor łączy myślenie akademickie i praktykę zawodową. Książka obejmuje wszystkie aspekty e-biznesu - s...
    30,00 zł

    Polityka w regionach w warunkach globalizacji

    W niniejszej monografii autorzy zajmują się niektórymi z problemów, którym powinna przeciwdziałać i zaradzić polityka monetarna i fiskalna po stronie zarówno popytu, jak i podaży. Chodzi o politykę podażową w ujęciu horyzont...

    Doskonalenie komunikacji elektronicznej pomiędzy jednostkami administracji publicznej

    Rozdział pierwszy publikacji jest swego rodzaju wprowadzeniem w problematykę e-administracji. Rysuje kontekst funkcjonowania e-administracji jako elementu zarządzania publicznego.Wskazuje na trendy rozwoju zarządzania publicznego, podkreślając koncepcj...
    36,00 zł

    Model terytorialnego bieguna wzrostu jako systemu czynników rozwojowych

    Celem książki jest przybliżenie czynników rozwoju wymienionych w teoriach wzrostu i rozwoju gospodarczego oraz czynników rozwoju wskazywanych w teoriach wzrostu i rozwoju regionalnego. Punktem wyjścia dla analiz jest teoria biegunó...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!