Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Darmowa dostawa

Marka 5.0

(Miękka)

Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?

3.83  [ 6 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marka 5.0

Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, ale też pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku. Praktyczne i inspirujące źródło wiedzy.

Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0.

Ze wstępu Autora

Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej.

Dr Jolanta Tkaczyk


Patroni medialni:


Zachęcamy do zapoznania się z filmami:



  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
Wstęp 7 
1. Nowy klient. Nowa komunikacja 11
1.1. Marka to emocje 11
1.2. Od Marketingu 1.0 do 5.0 12
1.3. Kupujesz sercem czy rozumem? 16
1.4. Jak bardzo się kontrolujesz? 19
1.5. System 1 – w ogniu smoka 20
1.6. System 2 – zimny drań 22
1.7. Jesteś gąbką 23
1.8. Mózg oblężonej twierdzy 25
1.9. Magia marki 25
2. Pokolenia w świecie marek 27
2.1. Pokolenia marek biznesowych 28
2.2. Pokolenia marek konsumenckich 29
2.3. Cyfrowe dzieci 30
2.4. Różnice łączą 31
2.5. Stacja Alfa 31
2.6. Niepokorni netizeni 32
2.7. Sprytni, Mądrzy, Elastyczni 35
2.8. Od Marki 1.0 do 5.0 36
3. Marka 5.0 w przestrzeni rynkowej 41
3.1. Zakochać się aż po grób 41
3.2. Scenariusz życia 43
3.3. Wartość marki 45
3.4. Systematyka Marki 5.0 47
3.5. Marki analogowe 48
3.6. Marki semicyfrowe 52
3.7. Marki cyfrowe 58
4. Serce i rozum Marki 5.0 72
4.1. Człowiek człowiekowi 73
4.2. Empatia konsumencka 79
4.3. Konwergencja czy dywergencja? 80
4.4. Psychologia archetypów 84
4.5. Archetypy uzależnione od rynku 86
4.6. DNA marki 93
4.7. Pozycjonowanie 96
4.8. Pozycjonowanie wizualne 98
4.9. Nazewnictwo Marki 5.0 100
4.10. Narracyjność marki 105
4.11. Świat mediów 117
5. Narzędzia taktyczne Marki 5.0 123
5.1. Magia growth hackingu 123
5.2. Transmedia branding 131
5.3. Marka osobista i własna społeczność 137
5.4. Mundur Marki 5.0 145
5.5. Instrumentarium Marki 5.0 146
5.5.1. Eventy 148
5.5.2. Reklama bezpośrednia 148
5.5.3. Reklama medialna 148
5.5.4. Reklama zewnętrzna 149
5.5.5. Identyfikacja wizualna 150
5.5.6. Promocje sprzedaży 150
5.5.7. Materiały promocji sprzedaży 151
5.5.8. Reklama mobilna 152
5.5.9. Narzędzia cyfrowe 152
5.5.10. Strona internetowa 153
5.5.11. Social media 154
5.5.12. Employer branding 154
5.5.13. Public relations 155
5.6. Budżet marketingu Marki 5.0 156
5.7. Marka przyszłości 160
Dodatki 174
DODATEK 1: 15 pojęć, które powinieneś znać 174
DODATEK 2: Lista kosztów marketingowych Jacka Kotarbińskiego 177
DODATEK 3: 11 cytatów profesora Tadeusza Kotarbińskiego dla Marek 5.0 178
DODATEK 4: 50 polskich marek, które warto znać 179
DODATEK 5: 10 modeli biznesowych, które zrewolucjonizowały świat 182
DODATEK 6: Technologie przyszłości w sklepie 184
DODATEK 7: 110 narzędzi dla Marki 5.0. 186
Bibliografia 191
Indeks osób i marek 199
O autorze 213
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
str. 123-124
114 KB
Fragment książki(pdf)
str. 72-73
124 KB
Fragment książki(pdf)
str. 92-93
137 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
str. 123-124
114 KB
Fragment książki(pdf)
str. 72-73
124 KB
Fragment książki(pdf)
str. 92-93
137 KB

Kup w komplecie

E-marketing PWN PAKIET: VIRAL + Visual Storytelling + Uwiedź klienta + Marketing Automation + MARKA 5.0
VIRAL. Jak zarażać ideam...
VIRAL. Jak zarażać ideam...
Książka (Miękka)
Visual Storytelling
Visual Storytelling
Książka (Miękka)
Uwiedź klienta
Uwiedź klienta
Książka (Miękka)
Marketing Automation
Marketing Automation
Książka (Miękka)

236,25

Oszczędzasz 78,75 zł

Inni Klienci oglądali również

MARKA 5.0 (wersja limitowana z autografem)

Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wart...

Nowe przygody Marka Piegusa, również niewiarygodne

Wydanie Nowych przygód Marka Piegusa w serii Kolorowa Klasyka to najpiękniejsze kolorowe wydanie tej powieści na rynku! Książka zawiera wspaniałe, barwne ilustracje, jej atutem jest duża, ułatwiająca szybkie czytanie czcionka. Edycja na szlachet...

Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej

Publikacja dedykowana jest przede wszystkim kadrze menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, przedstawicielom nauki zainteresowanym problematyką marki osobistej raz studentom na kierunkach zarządzanie, psychologia, socjologia. Autorzy książki komp...

Przygody Tomka Sawyera Marka Twaina

Szczegółowe i przystępnie napisane streszczenie wraz z omówieniem problematyki zgodnie z aktualnym programem nauczania. Opracowanie zawiera również m.in.: plan wydarzeń, charakterystykę bohaterów, przykładowe wypracowania, i...

Najsłynniejsze marki samochodów

Za twórców samochodu uważa się Francuzów, Niemców i Amerykanów, którzy przyczynili się do jego upowszechnienia. Samochód jest jednym z przedmiotów najbardziej potrzebnych ludziom i dlatego cieszy ...

Jarosław Marek Rymkiewicz

Autorka zaprasza miłośników poezji na spotkanie z liryką Jarosława Marka Rymkiewicza, w której odnajdujemy problemy uniwersalne, zawsze głęboko dotykające istoty człowieczeństwa. Kluczem do lirycznego świata Marzena Woźniak-Łabieniec uczy...

Marki współczesnych samochodów osobowych Leksykon

Popularny, bogato ilustrowany leksykon zawierający alfabetyczny przegląd blisko 100 najważniejszych marek europejskich, azjatyckich i amerykańskich, pod którymi współcześnie wytwarza się samochody osobowe. Opis każdej marki obejmuje kr&oa...

Pierwsze życie Marka Kondrata

Bardzo żałuję jego decyzji o rezygnacji z aktorstwa, ale chyba potrafię go zrozumieć. Gadaliśmy kiedyś, i Marek, smutny, mówi do mnie: „Andrzej,ja tak bardzo marzę, żeby jakiś reżyser mnie zrugał. Tymczasem przychodzę na plan i wszys...

Recepcja i oddziaływanie Marka Siemka w Europie

Tom zawiera teksty osiemnastu przedstawicieli filozofującej kontynentalnej Europy, wymownie świadczące, że koncepcje, które rozsławiły Profesora Siemka na świecie – zwłaszcza różnica epistemiczno-epistemologiczna i późnonowoc...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!