Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

50 praw marketingu Kotarbińskiego (wersja limitowana z autografem)

(Miękka)

Edycja limitowana z autografem

4.50  [ 35 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
50,15
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 8,85 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
7,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
8,99 zł
7,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
9,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier
12,99 zł
11,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
11,99 zł
10,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
12,99 zł
- Kurier
15,99 zł
14,99 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego (wersja limitowana z autografem)

EDYCJA LIMITOWANA - tylko pierwszych 600 egz. z autografem Autora!

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Autor zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne „prawa” rządzące działaniami marketingowymi. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.


Prawo nr 6, 9, 42

Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę.

Ze wstępu autora


Patroni medialni:

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” jest obowiązkową lekturą dla wszystkich marketerów.
Anna Drozdowska, Head of Brand Communications Bosch and Siemens
Czyta się z lekkością, ciekawością i uśmiechem. Nasz świat w 2020 roku. Nie tylko dla marketingowców. Polecam.
Katarzyna Milanovic, General Manager Eastern Europe, Dior
Mówi się, że połowa pieniędzy wydanych na marketing to pieniądze stracone. Problem z tym, że nie wiadomo, która to połowa. Są jednak wyjątki. Nabycie książki Jacka Kotarbińskiego będzie z pewnością udaną inwestycją.
Prof. Jacek Andrzej Blikle,
Ostrzeżenie: nasycenie paradoksami, przewrotny humor Autora, integrowanie dystansu i zbliżeń do problemów, bodźce do samorefleksji - wymagają pokonania „lenistwa poznawczego” - "ekonomii umysłu" Czytelnika. Upewnijcie się, czy jesteście gotowi zmierzyć się z tym wyzwaniem...
Jacek Santorski, twórca Akademii Psychologii Przywództwa
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” powinno stać się kodeksem polskich przedsiębiorców szukających sprytnej wartości dodanej dla swojego biznesu 
Michał Szaniecki, Managing Director SEAT & Cupra at Volkswagen Group
Miła lektura, dowcipna, pełna bardzo życiowych przykładów i sprytnych podpowiedzi. W pełni się zgadzam, że "marketingu można się nauczyć w jeden semestr, ale żeby zrozumieć jego mechanizmy, potrzeba czasem całego życia". Ta książka w tej nauce jest bardzo przydatna. Szczególnie cenne wydaje mi się podkreślanie roli marketerów jako tych, którzy odpowiadają za tworzenie wartości dla klientów i właścicieli, a nie za realizację jedynie wsparcia sprzedaży. Myślę, że to jedno z największych wyzwań marketingowców - niezależnie od wielkości firmy. W digitalu magia działań performance i ich błyskawicznych efektów jest wszechobecna, a wiedza o "wygrzewaniu leadów" jakoś się nie potrafi przebić i wiele osób kwestionuje inwestycje w marki.
Olga Korolec, Chief Marketing Officer & Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska
Gdyby Murphy był marketingowcem, z pewnością pozazdrościłby Kotarbińskiemu jego "50 praw marketingu". Jest to bowiem brawurowo napisana książka, będąca przeglądem życiowych prawd i bolączek każdego marketera. Niech wam jednak humor, z jakim autor podaje kolejne prawa, nie przysłoni głębokiej mądrości, która z nich bije. To nie jest kolejna rozrywkowa pozycja - to jest edukacja bogato ilustrowana ironią oraz własnym i cudzym doświadczeniem. Myślę, że będzie to również doskonały prezent, nie tylko dla szefa.
Dr Jolanta Tkaczyk, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
"50 praw marketingu Kotarbińskiego" jest ciekawą publikacją nie tylko dla praktyków, ale również dla studentów zarządzania oraz profesorów uczących marketingu. Jacek Kotarbiński ma umiejętność łączenia ogromnej wiedzy, "czucia rynku" i humoru. "50 praw..." to jasne wskazówki, jak dobry marketer powinien działać na rynku. Polecam.
Prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz, Kierownik Katedry Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski
Marketing widziany oczami praktyka. Jeśli komuś marketing wydaje się trudny, to koniecznie powinien przeczytać. Po tej pozycji marketing można nie tylko zrozumieć, ale i polubić. A przy okazji autor udowadnia, że nie tylko jest świetnym marketingowcem, ale i doskonałym autorem. Bardzo potrzebna pozycja w biblioteczce każdego marketingowca i CEO.
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Chairman IAB Europe
Tę książkę doskonale się czyta. Autor w umiejętny sposób łączy swoje wieloletnie doświadczenie w marketingu z mnóstwem praktycznych przykładów i porad. Świetna lektura dla przedsiębiorców, podana w lekkiej formie.
Rafał Brzoska, CEO, Grupa Integer.pl S.A. (InPost)
„Marketingu można się nauczyć w jeden semestr, ale żeby zrozumieć jego mechanizmy, potrzeba czasem całego życia" - to zdanie z książki Jacka jest przejmująco prawdziwe i dlatego autor podaje wiele wskazówek, jak tego dokonać szybciej. "50 praw marketingu Kotarbińskiego" dostarcza nam ogromnej wiedzy marketingowej, dopasowanej do zmieniających się warunków funkcjonowania biznesu w tych jakże dynamicznych czasach. W marketingu nic nie jest dane "na zawsze", wciąż trzeba poszukiwać nowych rozwiązań, dlatego tylko pasjonaci osiągną w tej dziedzinie sukces. I ta książka powstała z pasji, z 30-letniego doświadczenia, wiedzy i krytycznego spojrzenia na świat, podanego w humorystyczny sposób. To kanon (alternatywnie: pozycja obowiązkowa) zarówno dla studentów, chcących zgłębić świat współczesnego marketingu, jak i dla doświadczonych marketerów. Błyskotliwy manager (alternatywnie: marketer) to taki, który podejmuje odważne decyzje, i wierzę, że po przeczytaniu "50 praw marketingu Kotarbińskiego" będzie bardziej skłonny do ryzyka, a dzięki temu jego kampanie będą zapamiętane, nagradzane, a przede wszystkim skutecznie rozwijające biznes.
Iwona Błońska-Orzoł, Dyrektor Departamentu Marketingu, Santander Bank Polska
Ta lektura to próba pokazania prawdziwego obrazu marketingu w wielu polskich firmach, gdzie marketing to często funkcja wsparcia sprzedaży, a nie tworzenie wartości firmy, gdzie budowanie doświadczenia klienta z marką jest wybiórcze, a klient często zapominany, jak tylko zapłaci za fakturę. Dużo trafnych i wnikliwych obserwacji bazujących na dużym doświadczeniu autora.
Anna Putts, doświadczony marketer pracujący dla lokalnych i międzynarodowych firm, ekspert w branży marketingu
Od praktyka dla marketera i przedsiębiorcy. Tu nie ma nudy. Książka opisuje, czym marketing jest, a czym nie jest. Lekko i trafnie korzystając z metafor ("dociekliwy jak inspektor Ryba", "fizycznie zdeterminowany Terminator"), Autor pokazuje, do czego może prowadzić zarządzanie przez chaos czy "pudrowanie" marketingowej rzeczywistości, które to często tworzą z pracowników mentalnych niewolników. Zachęca szefów do mądrego dialogu oraz podkreśla, że firma to zespół ludzi o uzupełniających się kompetencjach, a zrozumienie wzajemnych celów, interesów, oczekiwań i języka buduje otwartość, elastyczność oraz odwagę do eksperymentowania i kreatywności. Warto się nią inspirować!
Anna Kazusek, Project Marketing Manager Knauf, Branding Lover i Archetypowy Odkrywca
Nic dodać nic ująć, w punkt. Obowiązkowa publikacja nie tylko dla marketerów, ale również dla kadry zarządzającej. Mieszanka wiedzy, doświadczenia oraz żartu pokazująca realia codziennego życia działów marketingu i wyborów, które są podejmowane każdego dnia, oraz skutków szybkich wyborów. Autor pokazuje, jak ważnym jest zrozumienie, po co jest marketing i jaka jest jego rola w organizacji oraz że w marketingu, tak jak w innych dyscyplinach, nie ma drogi "na skróty", wszystko się liczy.
Karolina Karolczak, Partnership & Procurement Director Sodexo BRS, twórca programu szkoleniowego #celomania
Jacek Kotarbiński z właściwą sobie swadą prezentuje prawa, którymi rządzi się świat marketingu. Mimo charakterystycznych dla autora żartów, książka jest tylko pozornie humorystyczna. Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, Jacek Kotarbiński ilustruje swoje obserwacje licznymi przykładami, przestrzega przed błędami i podaje bardzo szczegółowe, praktyczne podpowiedzi dla marketerów. To lektura ciekawa nie tylko dla specjalistów z tej branży. Dla przedsiębiorców spostrzeżenia autora mogą być okazją, aby lepiej zrozumieć znaczenie marketingu i docenić jego potencjał.
Przemysław Gdański, CEO, BNP Paribas Bank Polska S.A.
Książka ma charakter poradnika opartego na doświadczeniu autora. Lekkość języka, zabawna narracja, ważne wyzwania sprawiają, że lektura książki jest przyjemna, a stawiane pytania i proponowane rozwiązania skłaniają do refleksji i poszukiwania własnych odpowiedzi.
dr hab. Robert Kozielski, Uniwersytet Łódzki, questus, Chartered Marketer
To nie jest zwykła książka, to zarazem mapa i przewodnik po krętych ścieżkach marketingu. To GPS, który pomaga dotrzeć z punktu wyjścia do miejsca, jakie sobie wyznaczymy. To w końcu zbiór zasad, których przestrzeganie może dać efekt w postaci nie tylko zrozumienia, ale przede wszystkim skutecznego zarządzania.
Dr hab. Dariusz Tworzydło, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, CEO Exacto
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni robocze
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Prawo i literatura

Badania nad związkami prawa z literaturą prowadzone są od kilkudziesięciu lat w wielu krajach. W niektórych z nich, jak np. w Stanach Zjednoczonych czy w państwach skandynawskich, powstały poważne ośrodki naukowe zajmujące się tą tematyką oraz b...

Wpływ orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka na sytuację prawną jednostki

Zakreślona w tytule niniejszej pracy problematyka badawcza pozornie tylko odnosi się do jednego, konkretnego zagadnienia, obejmującego kształtowanie sytuacji prawnej jednostki w dziedzinie zabezpieczenia społecznego w Polsce w konsekwencji prawomocnych...

Mach Mit! Neu 2 Zeszyt ćwiczeń 5 Wersja rozszerzona

„Mach mit! 2 neu. Zeszyt ćwiczeń do języka niemieckiego dla klasy V szkoły podstawowej” Z myślą o uczniach realizujących kurs języka niemieckiego w oparciu o program „Mach mit neu” powstał zeszyt ćwiczeń uzupełniających. To gama do...

Lewa, prawa, góra, dół

Pobudzająca wyobraźnię książka aktywnościowa o przeciwieństwach i różnicach. Poznaj Niedźwiedzia, Kaczkę i Królika i razem z nimi rysuj, twórz i odkrywaj!Niedźwiedź ma za długą szczoteczkę – dorysuj mu krótszą, ż...
48,00 zł

Psychologia medycyna i prawo w zawodach trudnych i niebezpiecznych

Ze wstępu:W szeroko pojętej problematyce bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w środowisku pracy uznanie danej profesji za zawód trudny wiąże się ze wskazaniem na szczególne wymagania formalne i organizacyjne dotyczące aktywności ludzi ...
24,00 zł

Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt 7 Planowanie ruchu ręki

Zeszyty ćwiczeń z serii " Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci:- zagrożonych dysleksją- ze skrzyżowaną lateralizacją- z trudnościami w nauce językaZadania zawarte w ks...

Nadużycie prawa a zasada neutralności VAT

Walka z nadużyciami dotyczącymi podatku od wartości dodanej jest celem wspieranym przez przepisy unijne oraz orzecznictwo TSUE. Środki, jakie w tym zakresie mogą zastosować państwa członkowskie, nie powinny wykraczać ponad to, co jest niezbędne do zape...

Prawa narodzin życia i śmierci

Obecnie, głównie dzięki szybkiemu wzrostowi liczby badaczy i zwiększającej się łatwości publikowania prac, literatura naukowa mnoży się wręcz lawinowo. Dotyczy to również literatury naukowej z zakresu bioetyki, z którą po...

Przypadki Robinsona Crusoe wersja angielska z podręcznym słownikiem

Historię Alexandra Selkirka, rozbitka, który przez długi czas mieszkał na bezludnej wyspie, Daniel Defoe poznał w 1713 roku. Sześć lat później wydał powieść „Przypadki Robinsona Crusoe”, prawdopodobnie opartą na prawdziwych wy...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!