Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Nagrody na zakończenie roku szkolnego

MARKA 5.0(eBook)

Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 1, 2021

  • Seria / cykl: Marketing PWN

  • Autor: Jacek Kotarbiński

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 59,00 zł
53,10
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,90 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

MARKA 5.0

Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana.

Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0.

Ze wstępu Autora


Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej.

Dr Jolanta Tkaczyk


Patroni medialni:


Zachęcamy do zapoznania się z filmem:

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 7 
1. Nowy klient. Nowa komunikacja 11 
	1.1. Marka to emocje 11 
	1.2. Od Marketingu 1.0 do 5.0 12 
	1.3. Kupujesz sercem czy rozumem? 16 
	1.4. Jak bardzo się kontrolujesz? 19 
	1.5. System 1 – w ogniu smoka 20 
	1.6. System 2 – zimny drań 22 
	1.7. Jesteś gąbką 23 
	1.8. Mózg oblężonej twierdzy 25 
	1.9. Magia marki 25 
2. Pokolenia w świecie marek 27 
	2.1. Pokolenia marek biznesowych 28 
	2.2. Pokolenia marek konsumenckich 29 
	2.3. Cyfrowe dzieci 30 
	2.4. Różnice łączą 31 
	2.5. Stacja Alfa 31 
	2.6. Niepokorni netizeni 32 
	2.7. Sprytni, Mądrzy, Elastyczni 35 
	2.8. Od Marki 1.0 do 5.0 36 
3. Marka 5.0 w przestrzeni rynkowej 41 
	3.1. Zakochać się aż po grób 41 
	3.2. Scenariusz życia 43 
	3.3. Wartość marki 45 
	3.4. Systematyka Marki 5.0 47 
	3.5. Marki analogowe 48 
	3.6. Marki semicyfrowe 52 
	3.7. Marki cyfrowe 58 
4. Serce i rozum Marki 5.0 72 
	4.1. Człowiek człowiekowi 73 
	4.2. Empatia konsumencka 79 
	4.3. Konwergencja czy dywergencja? 80 
	4.4. Psychologia archetypów 84 
	4.5. Archetypy uzależnione od rynku 86 
	4.6. DNA marki 93 
	4.7. Pozycjonowanie 96 
	4.8. Pozycjonowanie wizualne 98 
	4.9. Nazewnictwo Marki 5.0 100 
	4.10. Narracyjność marki 105 
	4.11. Świat mediów 117
5. Narzędzia taktyczne Marki 5.0 123 
	5.1. Magia growth hackingu 123 
	5.2. Transmedia branding 131 
	5.3. Marka osobista i własna społeczność 137 
	5.4. Mundur Marki 5.0 145 
	5.5. Instrumentarium Marki 5.0 146 
		5.5.1. Eventy 148 
		5.5.2. Reklama bezpośrednia 148 
		5.5.3. Reklama medialna 148 
		5.5.4. Reklama zewnętrzna 149 
		5.5.5. Identyfikacja wizualna 150 
		5.5.6. Promocje sprzedaży 150 
		5.5.7. Materiały promocji sprzedaży 151 
		5.5.8. Reklama mobilna 152 
		5.5.9. Narzędzia cyfrowe 152 
		5.5.10. Strona internetowa 153 
		5.5.11. Social media 154 
		5.5.12. Employer branding 154 
		5.5.13. Public relations 155 
	5.6. Budżet marketingu Marki 5.0 156 
	5.7. Marka przyszłości 160
Dodatki 174
DODATEK 1: 15 pojęć, które powinieneś znać 174
DODATEK 2: Lista kosztów marketingowych Jacka Kotarbińskiego 177
DODATEK 3: 11 cytatów profesora Tadeusza Kotarbińskiego dla Marek 5.0 178
DODATEK 4: 50 polskich marek, które warto znać 179
DODATEK 5: 10 modeli biznesowych, które zrewolucjonizowały świat 182
DODATEK 6: Technologie przyszłości w sklepie 184
DODATEK 7: 110 narzędzi dla Marki 5.0. 186
Bibliografia 191
Indeks osób i marek 199
O autorze 213
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Jacek Kotarbiński

Ekonomista, marketer, rynkolog, inżynier. Uznany autorytet, strateg, międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, zarządzania marką, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju konkurencyjności. Autor „Sztuki Rynkologii” i tryptyku „Sztuka Marketingu”. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii "Blogi profesjonalne i firmowe". Wykładowca uczelni wyższych na studiach MBA. Pomysłodawca i twórca fanpage "Bareizmy Wiecznie Żywe". Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com.

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

Seria Marketing PWN

Seria prezentująca współczesne trendy w marketingu. Książki autorstwa praktyków biznesu i najlepszych ekspertów w dziedzinie marketingu, a w nich konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji.

12,00 zł

Na drodze do wyjaśnienia problemów politycznych. Księga jubileuszowa ofiarowana Profesorowi Markowi Barańskiemu - 08 Kwestie historyczne

Niniejsza publikacja zawiera artykuły podejmujące analizę problematyki mieszczącej się w zainteresowaniach nauki o polityce. Autorzy rozważają zagadnienia odnoszące się do teorii polityki, myśli społecznej i politycznej, systemów politycznych, s...
4,50 zł

Zarządzanie w czasach kryzysu. Wybrane zagadnienia - POZYCJONOWANIE MARKI POPRZEZ SPONSOROWANIE WYDARZEŃ ARTYSTYCZNYCH

Stałą cechą towarzyszącą procesom gospodarczym w czasach niepewności, nieprzewidywalności oraz niepełnej informacji jest zjawisko zwane kryzysem. W życiu każdej organizacji kryzys, niezależnie od skali, zawsze jest okresem przełomowym, a nawet stanowi ...
34,90 zł

Marek Cieślak. Pół wieku na czarno

Prawda żużlem pisana. „Żużel to nie liczby. Żużel to twarze. Czasem umorusane, a czasem upie***lone”. Odkąd w 1966 roku po raz pierwszy usiadł na motorze, zakochał się w żużlu bez pamięci. Najpierw jako zawodnik, a później utytułowan...
2,00 zł

Miłosierdzie. Próba spojrzenia interdyscyplinarnego - 11 Marek Baron: Miłosierdzie drogą do pokoju w kontekście objawień maryjnych Królowej Pokoju z Medziugorja

Publikacja pt. Miłosierdzie. Próba spojrzenia interdyscyplinarnego ukazuje zagadnienie miłosierdzia w wielu płaszczyznach: teologicznej, filozoficzno-religioznawczej, literackiej, etycznej oraz ekonomicznej. Stanowi ciekawy materiał do refleksji...
92,40 zł

Na drodze do wyjaśnienia problemów politycznych. Księga jubileuszowa ofiarowana Profesorowi Markowi Barańskiemu

Niniejsza publikacja zawiera artykuły podejmujące analizę problematyki mieszczącej się w zainteresowaniach nauki o polityce. Autorzy rozważają zagadnienia odnoszące się do teorii polityki, myśli społecznej i politycznej, systemów politycznych, s...
5,00 zł

Przygody Tomka Sawyera Marka Twaina. Streszczenie, analiza, interpretacja

Szczegółowe i przystępnie napisane streszczenie wraz z omówieniem problematyki zgodnie z aktualnym programem nauczania. Opracowanie zawiera również m.in.: plan wydarzeń, charakterystykę bohaterów, przykładowe wypracowania, i...
99,00 zł

Nostalgia w zarządzaniu marką

Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta. Ludzie chętnie wracają do pr...
5,00 zł

Tu i teraz. Dylematy artysty-pedagoga wobec paradygmatycznych reorientacji sztuki ponowoczesnej - 08 Krzysztof Marek Bąk_Sztuka ekslibrisu – rzeczywistość spetryfikowana. Dylematy artystyczne i dydaktyczne

Niniejsza publikacja wpisuje się w obszar refleksji dotyczący heterogenicznej rzeczywistości współczesnej sztuki oraz różnopostaciowości praktyki artystycznej, a ścisłej rzecz ujmując, koncentruje się wokół wyzwań i dylemató...
5,00 zł

Zabytki techniki - nie tylko z perspektywy prawników - Dariusz Rozmus, Marek Szymaszkiewicz: Znaleziska pradziejowych zabytków ołowianych, wczesno- -średniowiecznych „ciężarków” oraz wytopków ołowianych w regionie chrzanowskim (Jankowice, Młoszowa k. Trze

Ambicją Autorów poszczególnych rozdziałów monografii było m.in. pokazanie roli jaką obiekty techniki odgrywały w życiu różnych społeczności na przestrzeni wieków, a nade wszystko dostrzeżenie roli, jaką zabytki techni...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!