Porozmawiajmy o Twojej marce - Workbook
Korzystałaś kiedyś z konsultacji graficznych, marketingowych lub strategicznych? Rozmawiałaś o swojej marce z poziomu jej założeń? Układałaś fundamenty, żeby widzieć w którą stronę należy iść dalej? Znasz takie pojęcia jak misja, wizja i wartości marki? Czy jeżeli je znasz to wiesz po co się je układa?
Jeżeli czujesz, że te pytania dotyczącą Ciebie i twojej marki, to zapraszam Cię do pracy z tym
workbookiem. Został on stworzony jako alternatywa dla konsultacji. Możesz usiąść w ciszy, z filiżanką ulubionej herbaty i zanurzyć się w podróż 30 stron, na których znajdziesz konkretne pytania. Czy są łatwe? Nie. Ta podróż na pewno chwile Ci zajmie. Ale jak dojdziesz do końca, będziesz miała silne argumenty i będziesz znała fundamenty swojej marki. Będziesz wiedziała jakie jest Twoje „dlaczego”, jakie są wartości, które ma mieć Twoja marka. Określisz misję i nakreślisz wizję. A to dmucha w żagle do dalszych działań.
Wypełniony workbook będzie dla Ciebie i będziesz mogła do niego wracać za każdym razem, jak będziesz stawiała kolejny krok w swojej marce. To jak, popłyniesz w tę podróż?
Jakie będziesz mieć korzyści?
Zrozumiesz, czym jest marka.
Znajdziesz swoje
biznesowe „dlaczego”.
Określisz swoją misję
Ułożysz swoją wizję
Wybierzesz swoją wartość biznesową
O autorce:
Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno pięknych chwil życia, jak i tych bardzo trudnych. Współpracuje głównie z kobiecymi biznesami, bo wierzy w to, że kobiety potrafią zmienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i nowych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony książek lub medytuje. Chodzi boso po lesie lub na wystawy sztuki. Uwielbia podróżować. Wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie żona i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego.
W czym pomagam?
Projektuję pełną identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę kolorów, szablony/grafiki do social media, banery, itp)
Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy.
Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki.
Tworzę strony www w Wordpress lub DIVI.
Piszę ebooki o marce osobistej.
Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe.
Tworzę materiały graficzne.
- Kategorie:
- ISBN: 978-83-968032-1-4
- Liczba stron: 50
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
1. Jak pracować z workbookiem. 2. Kim jestem? 3. Czym jest marka osobista. 4. Twoje dlaczego. 5. Misja marki. 6. Wizja marki. 7. Wartości marki. 8. Podsumowanie.