MENU

Zarządzanie marką

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2013

  • Seria / cykl: ZARZĄDZANIE I MARKETING

  • Autor: Adam Sagan, Jacek Kall, Ryszard Kłeczek

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 51,00 zł
45,90
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zarządzanie marką

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas.
We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.

W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), zarządzanie portfelem marek, techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, finansowe aspekty zarządzania wartością marki.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorach 	  9
Wstęp  	  11
Wstęp do wydania drugiego  	  13
Rozdział 1.Silna marka z punktu widzenia nabywcy  	  15
Ryszard Kłeczek
Świadomość marki i jej rola w procesie zakupu 	  16
Wizerunek marki  	  19
Siła, korzystność i wyjątkowość skojarzeń składających się na wizerunek marki  	  22
Lojalność wobec marki  	  28
Zadania  	  35
Rozdział 2.Techniki pomiaru świadomości marki  	  36
Ryszard Kłeczek
Pomiar przywołania marki 	  36
Pomiar rozpoznania marki  	  37
Pomiar świadomości kategorii produktu  	  38
Pomiar rozpoznania kategorii produktu 	  39
Zadania  	  39
Rozdział 3.Badania jakościowe wizerunku marki 	  40
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Cel i zasady badania wizerunku marki 	  40
Technika swobodnych skojarzeń  	  41
Technika wolnych list i analiza dziedziny w badaniach wizerunku marki 	  46
Analiza struktury wizerunku marki  	  51
Techniki drabinowe w badaniach wizerunku marki 	  55
Zadania  	  70
Rozdział 4.Badania ilościowe wizerunku marki 	  71
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Techniki pomiaru i analizy wizerunku marki w badaniach ilościowych 	  71
Mapy percepcji i analizy struktury kategorii produktu 	  76
Konstruowanie map percepcji - najprostsze metody 	  80
Skala dyferencjału semantycznego w badaniach wizerunku marki 	  84
Inne metody budowy map percepcji i map preferencji  	  88
Ślepe testy  	  109
Zadania  	  120
Rozdział 5.Pomiar efektów behawioralnych 	  121
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Techniki pomiaru efektów behawioralnych  	  121
Pomiar satysfakcji i lojalności wobec marki  	  123
Zadania  	  136
Rozdział 6.Wprowadzanie marki na rynek 	  137
Ryszard Kłeczek
Wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki 	  137
Testowanie koncepcji oferty (marki lub submarki)  	  140
Kryteria doboru elementów marki  	  147
Procedura wyboru elementów marki  	  159
Testowanie elementów marki  	  161
Przykłady udanego wprowadzenia nowych marek na rynek  	  165
Zadania  	  175
Rozdział 7. Zarządzanie portfelem marek 	  177
Ryszard Kłeczek
Poszerzenia marki 	  178
Mapa marki 	  192
Rewitalizacja marki  	  200
Metody szacowania siły marki - Interbrand 	  203
Zadania  	  208
Rozdział 8. Reklama jako instrument marketingowy wspierający wizerunek marki  	  209
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Techniki kreatywne w konstrukcji reklamy - matryca Rossitera-Percy'ego 	  212
Techniki przyciągania uwagi w reklamach prasowych  	  225
Testy reklamowe  	  228
Badania reklamy - modele i pomiary 	  238
Analiza treści reklam 	  253
Zadania  	  255
Rozdział 9.Finansowe aspekty wartości marki 	  256
Ryszard Kłeczek
Marketingowe czynniki wzrostu wartości marki 	  257
Decyzje marketingowe zwiększające wartość marki  	  262
Controlling i tracking w zarządzaniu marką 	  270
Zadania  	  279
Rozdział 10.Wykorzystanie koncepcji marki przez sieci detaliczne  	  281
Jacek Kall
Identyfikatory sieci detalicznej jako marki  	  284
Motywy stosowania marek własnych i powody ich rynkowych sukcesów 	  287
Produkty objęte markami własnymi 	  293
Kategorie marek własnych na rynku dóbr częstego zakupu 	  295
Zarządzanie portfelem marek własnych  	  301
Komunikacja marketingowa marek własnych  	  303
Strategia producentów wobec marek własnych 	  304
Zadania  	  307
Bibliografia  	  309
Indeks  	  317
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
116,35 zł
179,00 zł

Zarządzanie podmiotem leczniczym

Jest to przewodnik na drodze doskonalenia zarządzania organizacjami świadczącymi usługi medyczne, ze szczególnym przeznaczeniem dla personelu medycznego i managerów podmiotów leczniczych. „Zarządzanie podmiotem le...
99,90 zł
111,00 zł

Zarządzanie ewolucyjnymi zmianami w szpitalach publicznych. Teoria i praktyka

W książce ukazano menedżerską perspektywę zarządzania zmianami w publicznych podmiotach ochrony zdrowia, głównie szpitalach publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem wdrażania zmian w szpitalach publicznych oraz zarządzania kapitałem lud...
64,68 zł
92,40 zł

Na drodze do wyjaśnienia problemów politycznych. Księga jubileuszowa ofiarowana Profesorowi Markowi Barańskiemu

Niniejsza publikacja zawiera artykuły podejmujące analizę problematyki mieszczącej się w zainteresowaniach nauki o polityce. Autorzy rozważają zagadnienia odnoszące się do teorii polityki, myśli społecznej i politycznej, systemów politycznych, s...
30,10 zł
35,00 zł

Zarządzanie ryzykiem w bezpieczeństwie informacji organizacji

W publikacji zaprezentowano problemy dotyczące zarządzania ryzykiem w bezpieczeństwie organizacji, a szczególnie problemy związane z zarządzaniem ryzykiem w bezpieczeństwie informacji. Szczególną uwagę zwrócono na metody szacowania...
62,10 zł
69,00 zł

Zarządzanie i informatyka

W książce uzasadniam hipotezę o stałym procesie integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki. Właśnie we współczesnych systemach zarządzania, nasyconych informatyką, realizuje się podstawowa definicja Mihajla D. Me...
29,24 zł
34,00 zł

Zarządzanie w przedsiębiorstwie N.0. Droga do przyszłości

Współczesność charakteryzują dwa megatrendy: VUCA i Czwarta Rewolucja Przemysłowa. Akronim VUCA został utworzony z pierwszych liter słów: Volatility (zmienność), Uncertainty (niepewność), Complexity(złożoność) i Ambiguity (niejednoz...
51,35 zł
79,00 zł

Efektywne zarządzanie żywnością

„Efektywne zarządzanie żywnością. Zapobieganie marnowaniu i techniki utrwalania dla zrównoważonego spożycia” to publikacja, która w sposób syntetyczny przedstawia zagadnienia z zakresu utrwalania i przechowywania żywnoś...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!