MENU

Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa i osobista

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2024

  • Seria / cykl: HR

  • Autor: Grzegorz Filipowicz

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 84,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 75,60 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

63,84
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa i osobista

W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Czytelnik znajdzie tu zarówno merytoryczne podstawy zarządzania kompetencjami, jak i konkretne narzędzia oraz najlepsze praktyki wdrożeniowe.

Autor omawia tematy takie jak: - budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami, - kompetencyjne opisy stanowisk, - metody oceny potencjału kompetencyjnego pracowników i kandydatów do pracy, - szkolenia i rozwój potencjału zawodowego pracowników, - zarządzanie talentami i budowanie ścieżek kariery, - wpływ rozwoju kompetencji pracowników na wzrost ich efektywności.







Publikacja zainteresuje specjalistów i menedżerów HR oraz HR biznes partnerów, którzy poszukują informacji i wskazówek dotyczących tego, jak budować i wdrażać systemy zarządzania kompetencjami w firmie. Pracownicy natomiast odnajdą w niej inspirujące zagadnienia związane z rozwojem i karierą zawodową.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wykaz najważniejszych skrótów ............................................................................. 7
 Wprowadzenie ....................................................................................................... 9
 Rozdział 1. Podstawy ............................................................................................ 11
 Parę słów o historii ............................................................................ 11
 Paradygmat efektywności ................................................................... 17
 Zarządzanie efektywnością – przykład wdrożenia .............................. 26
 Dlaczego kompetencje? ...................................................................... 31
 Definicje ............................................................................................ 43
 Predyspozycje a kompetencje ............................................................. 65
 Opisywanie kompetencji .................................................................... 78
 Katalogi kompetencji – opracowanie i wykorzystanie ......................... 93
 Profile kompetencji ............................................................................ 109
 Rozwój kompetencji zawodowych ..................................................... 123
 Rozdział 2. Zarządzanie kompetencjami zawodowymi ......................................... 147
 Sposób wdrażania zarządzania kompetencjami zawodowymi ............. 151
 Kompetencyjne opisy stanowisk ......................................................... 161
 Audyt kompetencyjny ........................................................................ 183
 Rekrutacja i selekcja ........................................................................... 226
 System ocen pracowników ................................................................. 241
 Szkolenia ........................................................................................... 266
 Zarządzanie talentami ........................................................................ 284
 Budowanie ścieżek kariery ................................................................. 291
 Kultura organizacyjna ........................................................................ 300
 Trudności wdrożeniowe ..................................................................... 305
 Narzędzia IT wspomagające zarządzanie kompetencjami ................... 312
 Rozdział 3. Studium przypadku ............................................................................ 318
 Sytuacja wyjściowa ............................................................................. 318
 Realizacja projektu ............................................................................. 319
 Rekomendacja dla dalszych działań .................................................... 331
 Rozdział 4. Mapa kompetencji – przykładowe opisy ............................................. 341
 Zarządzanie sobą ............................................................................... 341
 Rozdział 5. Profi le kompetencyjne dla ról zawodowych ........................................ 364
 Słownik podstawowych pojęć ............................................................................... 373
 Bibliografia ........................................................................................................... 377
 Indeks .................................................................................................................. 383
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

25,20 zł
28,00 zł

Bezpieczeństwo z perspektywy środowisk i obszarów t.3

Kwestia bezpieczeństwa towarzyszy nam w każdym miejscu i w każdym czasie, bez względu na to, w jakim środowisku się znajdziemy, czy jaki obszar wiedzy będziemy badać. Problem ten wydaje się być nieskończonym z uwagi na fakt, że dotyczy rozmaitych zagad...
13,28 zł
14,76 zł

Kultura organizacyjna – zarządzanie, reperkusje

W książce Kultura organizacyjna – zarządzanie, reperkusje podjęta została analiza ewaluacji wartości wymiarów kulturowych przez pryzmat geopolityki, historii, religii, warunków bytowych, kształtujących świadomość jednostek i zbiorow...
9,09 zł
10,10 zł

Humanitarna śmierć? Jak usiłuje się wykluczyć metodą eutanazji starość z perspektywy życia ludzkiego

Eutanazja jest problemem, który budzi duże emocje i takie same kontrowersje. Dokonują się szybkie przemiany w życiu społecznym, w zakresie kultury oraz medycyny, przez co można ludzkie życie znacznie wydłużać. Zdarzają się sytuacje, że ludzie ch...
80,10 zł
89,00 zł

Zarządzanie najmem lokali w praktyce

Zakup lokalu mieszkalnego na wynajem jest obecnie jedną z najpopularniejszych form lokowania kapitału. Wraz ze wzrostem zainteresowania inwestowaniem w ten rodzaj nieruchomości przeobrażeniom zaczął ulegać rynek najmu, który w ostatnich latach d...
17,20 zł
20,00 zł

Zarządzanie talentami i pracownikami w dojrzałym wieku w kontekście wpływu na wyniki przedsiębiorstwa

Głównym celem niniejszego opracowania jest określenie wpływu zarządzania talentami oraz zarządzania pracownikami w grupie wiekowej 50+ na wyniki przedsiębiorstwa. Cel ten będzie możliwy do realizacji dzięki stworzeniu spójnej koncepcji w ...
12,60 zł
21,00 zł

Linguarum silva. T. 6: Problemy języka i tekstu w perspektywie historycznej i współczesnej

Szósty tom „Linguarum Silva” zatytułowany Problemy języka i tekstu w perspektywie historycznej i współczesnej, jest kolejnym, po opublikowanych wcześniej tomach (Opozycja – przeciwieństwo – kontrast w języku i w te...
57,00 zł
76,00 zł

System finansowy – aktualne wyzwania i perspektywy rozwoju. Tom 27

Destabilizacja rynków finansowych, która wystąpiła w latach 2007-2009 wciąż wpływa na funkcjonowanie systemu finansowego na świecie. Kry­zys, który został zapoczątkowany w 2007 roku w Stanach Zjednoczonych rozprzestrzenił się n...
15,12 zł
25,20 zł

Transdyscyplinarność badań nad komunikacją medialną. T. 2: Osobiste - prywatne - intymne w przestrzeni publicznej

Prywatność jest traktowana w monografii jako wielki i ważny temat współczesności, ludzka potrzeba jej chronienia i ujawniania, a z drugiej strony – jej poznawania.W tym tomie spotykają się badacze z Uniwersytetu Śląskiego, kt&o...
30,96 zł
36,00 zł

Miękkie zarządzanie w organizacji. Rozwój kariery i zachowania społeczne ludzi w organizacji

Prezentowane opracowanie jest pierwszym tomem podręcznika z serii wydawniczej Miękkie zarządzanie w organizacji, poświęconego wybranym aspektom miękkiego zarządzania ludźmi. Poszczególne rozdziały koncentrują się wokół wybranych zagadnień...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!