Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU
Kurier 0 zł »

Kreacja w reklamie(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2008

  • Seria / cykl: ZARZĄDZANIE I MARKETING

  • Autor: Magdalena Sobocińska, Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 52,00 zł
46,80
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,20 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Kreacja w reklamie

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki]. W książce szczegółowo omówiono: procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego wykorzystania do oceny projektów kreatywnych,zależności między docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi,zasady współpracy między reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji,sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki,kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów marki,sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie,zasady opracowywania tekstów reklamowych,metody stosowane w badaniach pozycji marki,techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla osób pracujących przy projektach kreatywnych: neklamodawców oraz pracowników działów obsługi klienta i działów kreatywnych w agencjach reklamowych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorach 	 7
Wstęp 	 9
1. Strategia kreatywna. Brief kreatywny	Ryszard Kłeczek 	 11
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 11	Koncepcja pozycji marki (świadomość i wizerunek marki) 	 12	Brief kreatywny - konstrukcja, funkcje	 27	Pytania i zadania	 43
2. Pomysł kreatywny i realizacje kreatywne	Ryszard Kłeczek	 45
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 45	Pomysł i realizacje	 46	Model RAM-Conveyor: komunikowanie pozycji marki za pomocą przekaźników znaczenia (z podpowiedzią) 	 47	Model RAM-Conveyor: komunikowanie pozycji marki za pomocą przekaźników znaczenia (bez podpowiedzi) 	 49	Przenośnie wizualne i werbalne	 50	Pożądane cechy przekaźnika znaczenia	 52	Studium przypadku: Intermoda - System Mix	 53	Pytania i zadania	 55
3. Techniki kreatywne w tworzeniu efektów komunikacyjnych	Ryszard Kłeczek	 56
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 56	Matryca Rossitera-Percy'ego	 57	Techniki tworzenia świadomości marki	 58	Techniki komunikowania wizerunku docelowego marki	 60	Techniki przyciągania uwagi (na przykładzie reklam prasowych) 	 70	Studium przypadku: techniki kreatywne w reklamie prasowej Vitalinea	 75	Pytania i zadania	 78
4. Kreacja elementów marki	Ryszard Kłeczek	 87
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 87	Kreacja elementów marki na podstawie briefu	 88	Współdziałanie elementów marki i reklamy w ewokowaniu kategorii produktu i elementów wizerunku 	 100	Testy elementów marki 	 103	Pytania i zadania	 107
5. Opakowanie jako element współtworzący wizerunek marki	Monika Hajdas	 110
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 110	Budowanie świadomości marki przez opakowanie	 111	Budowanie wizerunku marki przez opakowanie	 113	Opakowanie okazjonalne	 128
6. Nagłówek, ilustracja i tekst w reklamie prasowej	Ryszard Kłeczek	 133
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 133	Współdziałanie (synergia) nagłówka i ilustracji 	 134	Funkcje nagłówka w reklamie prasowej	 135	Zasady konstrukcji nagłówków	 137	Zasady konstrukcji tekstu reklamowego 	 140	Pytania i zadania	 145
7. Badanie efektywności reklamy	Ryszard Kłeczek	 149
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 149	Testowanie reklamy	 150	Badania efektywności reklamy	 166	Studium przypadku: Danonki 	 170
8. Zastosowanie serwisów internetowych w komunikowaniu pozycji marki	Magdalena Sobocińska	 174
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 174	Przyczyny wykorzystywania serwisów internetowych do kreowania	świadomości i wizerunku marki	 175	Budowanie świadomości i wizerunku marki przez serwis internetowy	 177	Wpływ serwisu internetowego na zmiany postaw odbiorców wobec marki 	 183	Techniki komunikowania pozycji marki przez serwis internetowy	 185	Badania serwisów internetowych	 196	Pytania i zadania	 199
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

3,00 zł

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego - Małgorzata Koszembar-Wiklik: Czy marketing wirusowy w sieci wymaga kontrowersji? O motywach szokujących w reklamach

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus. O ile łaciński termin irretio oznacza chwyt...
18,00 zł

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do ży...
2,00 zł

Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna - 37 Reklama typu homeshopping jako wzorzec dla reklamy wyborczej

Tom IV kontynuuje genologiczną tradycję badań, tym razem ze szczególnym uwzględnieniem związków, jakie istnieją między gatunkowym zróżnicowaniem uniwersum mowy a formami komunikacji społecznej – dziś i w dawnej Polsce. Autorz...
6,90 zł

Reklamacje. Felietony o reklamie

Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za...
2,00 zł

Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 5: Gatunek a granice - 54 Nekrologi dźwignią (auto)reklamy — o hybrydach gatunkowych na przykładzie nekrologów w języku polskim i niemieckim

W tomie podejmuje się badania nad gatunkami mowy, głównie użytkowymi. Uczeni z różnych ośrodków krajowych i zagranicznych przedstawili zagadnienia organizacji gatunków dotychczas niepodejmowanych lub rzadko omawianych; w wie...
3,00 zł

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego - Mirosław Lakomy: System propagandowy Korei Północnej

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus. O ile łaciński termin irretio oznacza chwyt...
2,50 zł

Literatura popularna. T. 2: Fantastyczne kreacje światów - 15 Ciri – dziecko, dziewica, cyborg

Monografia zbiorowa Literatura popularna T. 2: Fantastyczne kreacje światów jest drugim tomem serii zapoczątkowanej przez publikację książki Literatura popularna T. 1: Dyskursy wielorakie. Publikacja składa się z 26 tekstów będących ważny...
3,00 zł

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego - Zbigniew Widera: Kształtowanie postaw poprzez percepcję treści w Internecie – refleksja etyczna

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus. O ile łaciński termin irretio oznacza chwyt...
2,50 zł

Teatr historii lokalnych w Europie Środkowej - 06 Odzyskiwanie i oswajanie historii Ziem Odzyskanych. Performatywne kreacje miejsca. Rekonesans

Współczesne teatry — zwłaszcza w mniejszych ośrodkach — coraz częściej angażują się w życie lokalnych społeczności. W proponowanych spektaklach chętnie podejmują tematy związane z historią oraz kulturową i etniczną tożsamością miejsc...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!