MENU

Kreacja w reklamie

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2008

  • Seria / cykl: ZARZĄDZANIE I MARKETING

  • Autor: Magdalena Sobocińska, Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 52,00 zł
46,80
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Kreacja w reklamie

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki].

W książce szczegółowo omówiono:

procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego wykorzystania do oceny projektów kreatywnych,zależności między docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi,zasady współpracy między reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji,sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki,kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów marki,sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie,zasady opracowywania tekstów reklamowych,metody stosowane w badaniach pozycji marki,techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym.

Adresaci:

Publikacja jest przeznaczona dla osób pracujących przy projektach kreatywnych: neklamodawców oraz pracowników działów obsługi klienta i działów kreatywnych w agencjach reklamowych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorach 	 7
Wstęp 	 9
1. Strategia kreatywna. Brief kreatywny	Ryszard Kłeczek 	 11
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 11	Koncepcja pozycji marki (świadomość i wizerunek marki) 	 12	Brief kreatywny - konstrukcja, funkcje	 27	Pytania i zadania	 43
2. Pomysł kreatywny i realizacje kreatywne	Ryszard Kłeczek	 45
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 45	Pomysł i realizacje	 46	Model RAM-Conveyor: komunikowanie pozycji marki za pomocą przekaźników znaczenia (z podpowiedzią) 	 47	Model RAM-Conveyor: komunikowanie pozycji marki za pomocą przekaźników znaczenia (bez podpowiedzi) 	 49	Przenośnie wizualne i werbalne	 50	Pożądane cechy przekaźnika znaczenia	 52	Studium przypadku: Intermoda - System Mix	 53	Pytania i zadania	 55
3. Techniki kreatywne w tworzeniu efektów komunikacyjnych	Ryszard Kłeczek	 56
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 56	Matryca Rossitera-Percy'ego	 57	Techniki tworzenia świadomości marki	 58	Techniki komunikowania wizerunku docelowego marki	 60	Techniki przyciągania uwagi (na przykładzie reklam prasowych) 	 70	Studium przypadku: techniki kreatywne w reklamie prasowej Vitalinea	 75	Pytania i zadania	 78
4. Kreacja elementów marki	Ryszard Kłeczek	 87
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 87	Kreacja elementów marki na podstawie briefu	 88	Współdziałanie elementów marki i reklamy w ewokowaniu kategorii produktu i elementów wizerunku 	 100	Testy elementów marki 	 103	Pytania i zadania	 107
5. Opakowanie jako element współtworzący wizerunek marki	Monika Hajdas	 110
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 110	Budowanie świadomości marki przez opakowanie	 111	Budowanie wizerunku marki przez opakowanie	 113	Opakowanie okazjonalne	 128
6. Nagłówek, ilustracja i tekst w reklamie prasowej	Ryszard Kłeczek	 133
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 133	Współdziałanie (synergia) nagłówka i ilustracji 	 134	Funkcje nagłówka w reklamie prasowej	 135	Zasady konstrukcji nagłówków	 137	Zasady konstrukcji tekstu reklamowego 	 140	Pytania i zadania	 145
7. Badanie efektywności reklamy	Ryszard Kłeczek	 149
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 149	Testowanie reklamy	 150	Badania efektywności reklamy	 166	Studium przypadku: Danonki 	 170
8. Zastosowanie serwisów internetowych w komunikowaniu pozycji marki	Magdalena Sobocińska	 174
Czego dowiesz się z tego rozdziału? 	 174	Przyczyny wykorzystywania serwisów internetowych do kreowania	świadomości i wizerunku marki	 175	Budowanie świadomości i wizerunku marki przez serwis internetowy	 177	Wpływ serwisu internetowego na zmiany postaw odbiorców wobec marki 	 183	Techniki komunikowania pozycji marki przez serwis internetowy	 185	Badania serwisów internetowych	 196	Pytania i zadania	 199
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

28,31 zł
33,70 zł

Reklama

Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategi...
9,36 zł
12,00 zł

Symbolika stosowana w reklamach

Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze c...
11,32 zł
14,90 zł

Negocjacje handlowe

Podczas negocjacji często poruszane są kwestie, które mogą być poufne dla Twojej firmy, a które dla konkurencji posiadają wartość handlową. Często nawet nieświadomie można ujawnić informacje, tj.: terminy kampanii promocyjnych, strukturę ...
17,94 zł
29,90 zł

Pozytywny egoista

POZYTYWNY EGOIZM Gdy przestaniesz wreszcie zwracać zbytnią uwagę na to, co myślą i mówią inni, znajdziesz wreszcie to, co chcesz robić tylko dla siebie i poczujesz się z tym wspaniale. Wtedy przestaniesz błądzić po omacku, zmieniać...
22,50 zł
25,00 zł

Gentryfikacja Berlina

"Gentryfikacja to słowo-klucz, niezbędne, aby zrozumieć dynamikę zmian w przestrzeni miejskiej. Dziś to jedno z najważniejszych zjawisk badanych przez urbanistów, proces głęboko zmieniający charakter kulturowy i społeczny dzielnic, w kt&oac...
23,31 zł
27,10 zł

Kreatywność językowa w reklamie

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technic...
41,19 zł
47,90 zł

Reklama cyfrowa. Podręcznik

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto ...
16,17 zł
23,10 zł

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji

Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej...
8,66 zł
11,55 zł

Płaszczyzny kreacji brzmienia zespołu muzycznego w pracy dyrygenta, chórmistrza, pedagoga

Niniejsza monografia prezentuje wieloaspektowe spojrzenie na problematykę kształtowania różnorodnych płaszczyzn brzmienia zespołu w pracy dyrygenta, chórmistrza czy pedagoga w oparciu o wybrane teksty specjalistów z zakresu dyrygen...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!