MENU

Kreatywność językowa w reklamie

(eBook)

Podręcznik nie tylko dla specjalistów

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2016

  • Autor: Barbara Kudra, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Burska, Katarzyna Jachimowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    mobi
    PDF
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 27,10 zł
23,31
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Kreatywność językowa w reklamie

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.
Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
SŁOWO WSTĘPNE	9

CZĘŚĆ I. KREATYWNE WYZYSKIWANIE ŚRODKÓW JĘZYKOWYCH	15

Rozdział 1. WYRAZY I POŁĄCZENIA WYRAZOWE	17
W końcu roku kupiłem w końcu mercedesa, czyli o wyrazach wieloznacznych	17
Czy Bul może pokonać ból, czyli o homonimach	24
Zostań ecoistą, czyli o neologizmach	32
Gdy gorąco… kawa na zimno, czyli o antonimach	40
Adam Kubełek kupuje telefon, czyli o nazwach własnych 	43
O choinka! Ale numer, czyli o eufemizmach	47
Cenowe hardkory, czyli o zapożyczeniach	52
Czy temperówka może strugać wariata, czyli o frazeologizmach i ich modyfikacjach	54
Jak przytulić rabat, czyli o naruszaniu łączliwości leksykalnej wyrazów	65
Wiosną ceny rosną, czyli o rymach	69
Rarka Plusa a „Lalka” Prusa, czyli o kalamburach	71
Ćwiczenia	75

Rozdział 2. WYPOWIEDZENIA 	107
Piwo inne niż inne, czyli o powtórzeniach	107
Negocjujesz, tankujesz, księgujesz, czyli o wyliczeniach	112
Bo zupa była za słona, czyli o elipsie	113
Ćwiczenia	115

Rozdział 3. RELACJE MIĘDZY TEKSTAMI 	119
Smacznego, miłego życia, czyli o nawiązaniach do konkretnych wypowiedzi	119
Dziennik dobrych wiadomości Tesco, czyli o nawiązaniach do gatunków tekstu	126
Czy wicie, co wam trza, czyli o nawiązaniach do stylów językowych	134
Ćwiczenia	141

Rozdział 4. ŚRODKI GRAFICZNE 	145
Czy macie świet(l)ne pomysły, czyli o nawiasie	145
O 100 wSPAniałych zabiegach, czyli o wielkich i małych literach	147
Poserfuj u n@s, czyli o symbolach	149
W net taniej, czyli o dekompozycji	152
Jak wyglądają topniejące latem ceny, czyli o zestawieniach tekstu z obrazem	155
Ćwiczenia	159

CZĘŚĆ II. ANTY-DECORUM, CZYLI O NIESTOSOWNOŚCI W REKLAMIE	169
Gładź, gładź, gładź, czyli ewokowanie zjawisk ze sfery seksu	170
Masarnia „Stolec”, czyli operowanie niesmacznym quasi-żartem	174

BIBLIOGRAFIA 	177
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(pdf)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

9,46 zł
11,00 zł

Zmiany - innowacje - kreatywność w zarządzaniu i rachunkowości

Zamieszczone w niniejszej monografii rozdziały są wybranymi dziełami naukowymi uczestników III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu Zarządzanie – Rachunkowość – Nowe Technologie pt. „Zmiany – Innowacje &ndas...
91,80 zł
102,00 zł

Oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu, prezentacji i reklamie żywności. Komentarz

Publikacja jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem na temat zasad stosowania oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych odnoszących się do żywności, tj. wszelkich komunikatów informujących konsumentów o właściwościach odżywczy...
6,21 zł
6,90 zł

Reklamacje. Felietony o reklamie

Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za...
153,00 zł
170,00 zł

Znakowanie, prezentacja, reklama żywności. Komentarz do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011

Nowe zasady deklarowania kraju lub miejsca pochodzenia środków spożywczych. Weź udział w webinarze >>Publikacja jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zajmuje się znakowaniem, prezentacją i reklamą środków spożywczy...
37,93 zł
44,10 zł

Kompetencja i sprawność językowa dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym, umiarkowanym i lekkim

W literaturze przedmiotu podkreśla się, że mowa tej części dziecięcej populacji jest uboższa pod względem leksykalnym, a wypowiedzi krótsze, składniowo uproszczone z licznymi błędami gramatycznymi. Brak jest jednak danych, które potwierdz...
9,46 zł
11,00 zł

Sprawność językowa i poprawność obyczajowa w kreatywnych zawodach

Monografia obejmuje zagadnienia z pogranicza ekonomii, zarządzania i językoznawstwa. Adresowana jest zarówno do specjalistów ds. zarządzania kapitałem ludzkim, jak i do lingwistów. Problematyka percepcji językowych wytworów ...
46,02 zł
59,00 zł

Reprezentacja i reklama. Podatki i ewidencja.

Czy wiesz, kiedy koszty reprezentacji i reklamy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu firmy i odliczyć od tego zakupu podatek VAT?W związku z prowadzoną działalnością podatnicy często podejmują różnego rodzaju działania repr...
30,70 zł
35,70 zł

Perswazja językowa w różnych dyskursach Tom 2

Celem składającej się z dwóch tomów monografii jest stworzenie nowego forum wymiany myśli pomiędzy naukowcami, których badania (z zakresu językoznawstwa, erystyki, psycho- i socjolingwistyki, psychologii społecznej, socjologii, pra...
18,00 zł
20,00 zł

Kreatywność nauczycieli i uczniów w edukacji wczesnoszkolnej

Publikacja dotyczy ważnego zagadnienia, jakim jest kreatywność człowieka, rozwijana w procesie edukacji. Autorka koncentruje się na kreatywności nauczyciela i uczniów na pierwszym etapie edukacji szkolnej. Rozwój kreatywności, cenny z pun...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!