MENU

(KO)media. Konteksty dyskursu medialnego

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2014

  • Autor: Dorota Konieczna, Jerzy Gołuchowski, Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 95,00 zł
71,25
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

(KO)media. Konteksty dyskursu medialnego

W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty. Badaczy interesują bowiem różnorodne konteksty dyskursu medialnego: prawne, ekonomiczne, edukacyjne oraz tożsamościowe.

Weryfikując zasoby blogosfery, opisując specyfikę dyskursu internetowego, jak również rekonstruując mechanizmy charakterystyczne dla komunikacji marketingowej i politycznej, autorzy poszukują odpowiedzi na pytania odnoszące się do problemów tylko z pozoru od siebie odległych, a tak naprawę w paradoksalny sposób powiązanych ze sobą, jak zwykle w komedii.

Analizując tworzenie strategii komunikacyjnych, przejawy egalitarności i autonomiczności obywatelskiej deliberacji w sieci, społeczną odpowiedzialność dziennikarza i mediów, problematykę wiarygodności, manipulacji, wirtualnej osobowości, śmierci - w istocie pytają przecież o (po)nowoczesną komedię i o nas - uczestniczących w niej aktorów, producentów i widzów.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wstęp 7


Część I
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny

1. Funkcjonowanie radia i telewizji w Internecie w świetle prawa polskiego - Andrzej Adamski 11
2. Misja mediów publicznych. Między faktem a iluzją - Marek Łuczak 21
3. Modele płatnej dystrybucji treści w Internecie - Sebastian Musioł 29
4. Internet communication - options, benefi ts and dangers - Zlata Zelenská 41
5. Stav implementácie mediálnej výchovy v rámci celoživotného vzdelávania v Slovenskej republike - Marcel Lincényi 51
6. Nowe media w komunikacji szkoły wyższej - opinie i preferencje studentów - Olgierd Witczak 61
7. Creating projects in teaching statistics for mass media studies - Peter Szabo, Edita Szabová 73


Część II
Analiza dyskursu medialnego

8. Mediálny preset a sociálno-kultúrne konzekvencie jeho pôsobenia v elektronických médiách - Juraj Rusnák 97
9. Uwarunkowania i perspektywy informatyzacji analizy współczesnego dyskursu medialnego - Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna, Anna Losa-Jonczyk 107
10. Przenikanie się języków specjalnych w polskich mediach - płynna nowoczesność czy skuteczniejsza komunikacja? - Anna Godzich (Szemberska) 121
11. Polski dyskurs internetowy na przykładzie blogów publicystycznych - Dorota Konieczna 131
12. Dziennikarz i teolog wobec współczesności. Wizerunek interlokutorów, sytuacja komunikacyjna i przekaz medialny w wywiadach-rzekach (Jan Paweł II, Benedykt XVI, Franciszek) - Aleksandra Pethe 143
13. Wariacje wokół medialnej komedii - Józef Olejniczak 157
14. O nadużywaniu emocji w tekstach dziennikarskich - Rafał Śpiewak 163


Część III
Komunikacja medialna i marketingowa

15. Nekromarketing i stereotypy komunikacji medialnej i marketingowej - Łukasz Wojciechowski, Viktória Babjaková 179
16. Scénografi a v obraze printovej reklamy - Mária Košková 195
17. Celebrities in advertising - Peter Mikuláš 201
18. Percepcia body image v mediálnom priestore generáciou Y - Ivana Polakevičová 219
19. Typológická štruktúra mediálnych hrdinov adolescentov - Hana Pravdová, Andrea Koltaiová 243


Część IV
Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów

20. Kierunki badań w zakresie społecznej odpowiedzialności polskich mediów - Jerzy Gołuchowski, Anna Losa-Jonczyk 255
21. Społeczna odpowiedzialność prasy lokalnej - na przykładzie tygodników wielkopolskich (wydawanych przez Polskapresse) - Magdalena Baranowska-Szczepańska 273
22. Odpowiedzialność - dziennikarska komedia pomyłek - Anna Musialik-Chmiel 281
23. Medyczny dyskurs poradnikowy w kontekście społecznej odpowiedzialności mediów - Joanna Smól 291
24. Etika v žurnalistike vs. etika v PR - Jana Matúšová 301
25. Spoločenská zodpovednosť médií - jazyková korektnosť v masmediálnej praxi - Andrej Habiňák 309
26. Dominancia masmédii v každodennej rovine reality a fenomén profesjonality - Viera Lehoczka 313
27. Communicating in the traditional media in the context of culture - Irena Kamińska-Radomska 321


Część V
Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty

28. Communication strategies of the leaders of the Polish political scene on the Internet - the case study - Małgorzata Adamik-Szysiak 333
29. Kontestacja władzy w przestrzeni Internetu jako przykład strategii wizerunkowej. Analiza niemieckiej pozaparlamentarnej Partii „Pogo" - Agnieszka Walecka-Rynduch 349
30. Anonimowość sieciowego dyskursu a problem egalitarności i autonomiczności obywatelskiej deliberacji w Internecie - Jakub Parnes 367
31. Digital Networking jako narzędzie budowy społeczeństwa obywatelskiego - Marta du Vall 377
32. Stereotype approaches to media presentation of the Roma - Eva Poláková 387
33. Nie jesteśmy z księżyca. O komunikowaniu tożsamościowym w blogosferze - Katarzyna Zagórska 397
34. Budowanie tożsamości internetowej wśród dorastającego pokolenia w Rosji - Anna Kadykało 409
35. Polish lesbian on-line community - research results - Karina Cicha 419
36. Narracje memoratywne i nekrofi lijne w sieci - Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak 429

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

24,26 zł
34,65 zł

Zdrowie psychiczne uczniów – różne konteksty i odniesienia

Praca ma charakter monografii zbiorowej. Jest kontynuacją książki „Z badań nad zdrowiem psychicznym uczniów” (Katowice 2006). Zdrowie psychiczne uczniów rozumiane jest jako zasób różnych sprawności, kompetencji, ...
11,70 zł
13,00 zł

Wybrane konteksty współczesnej edukacji wczesnoszkolnej. Przedsiębiorczość - neuroedukacja - międzykulturowość

Książka ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat przedsiębiorczości, neuroedukacji i międzykulturowości oraz możliwości ich pedagogicznych aplikacji w edukacji wczesnoszkolnej.
8,10 zł
9,00 zł

Natura – Człowiek – Media

Celem publikacji jest przybliżenie aktualnych zagadnień z zakresu nauk przyrodniczych i społecznych związanych z funkcjonowaniem człowieka we współczesnym świecie w obliczu dynamicznych przemian kulturowych i technologicznych.
20,64 zł
24,00 zł

Na granicy epok. O literackich dyskursach lat 1914-1918 w stulecie wybuchu I wojny światowej

Niniejsza publikacja to zbiór tekstów wygłoszonych podczas konferencji pt. Literackie dyskursy na granicy epok. O literaturze polskiej lat 1914–1918 w stulecie wybuchu I wojny światowej zorganizowanej na UKSW w maju 2015 roku. Autor...
33,54 zł
39,00 zł

Nowe media

Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich ...
18,92 zł
22,00 zł

Życie społeczne jako Gra. Kontekst międzykulturowy

Monografia Joanny Różyckiej zawiera materiał z bardzo obszernego badania międzykulturowego dotyczącego przekonań społecznych zwanych skrótowo GRĄ - grą o sumie zerowej, czyli wiarą w to, że sukces człowieka jest możliwy tylko za cenę prze...
14,70 zł
21,00 zł

Dyskurs o bezpieczeństwie z perspektywy lingwosecuritologii

Monografia otwiera w nauce miejsce na dyskusje i analizy z udziałem przedstawicieli Policji i służb bezpieczeństwa w ramach nowej subdycsypliny interdyscyplinarnej lingwosecuritologii. Jest to dziedzina z pogranicza nauk humanistycznych i społecznych, ...
37,80 zł
42,00 zł

Współczesne Media. Przemoc w mediach. Tom 2

Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. […] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana. Tym ważniejszy jest głos nauki, która zd...
33,54 zł
39,00 zł

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!