MENU

Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2016

  • Seria / cykl: MONOGRAFIE

  • Autor: Ewa Glińska

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 85,00 zł
76,50
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele

Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im:


lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi,
zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca,
znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie),
pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny.
Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.

Adresaci:

Opracowanie jest przeznaczone dla gospodarzy miast, pracowników samorządowych, radnych miejskich i działaczy lokalnych. Publikacja powinna także zainteresować osoby prowadzące badania naukowe w zakresie marketingu i brandingu terytorialnego, jak również studentów kierunków związanych z zarządzaniem publicznym.



"Książka jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. (...) Nawiązuje ona do problematyki szeroko rozumianego "marketingu terytorialnego". Problematyka ta uznana od wielu lat w wielu krajach jest ważnym oraz mocno eksploatowanym obszarem badań i dociekań naukowych. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach, w tym m.in. zarządzania i marketingu".

prof. zw. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego


"Książka, oprócz unikatowej i niezmiernie ważnej oraz aktualnej treści, wyróżnia się swym szczególnym charakterem. Jest ona bowiem gruntownym studium wiedzy oraz międzynarodowego dorobku piśmienniczego dotyczących koncepcji brandingu terytorialnego (place branding). To wręcz encyklopedyczny przegląd głównych problemów teoretycznych, metodycznych i wdrożeniowych związanych z kreowaniem "marek miejsc", zawierający omówienie specyficznych kwestii terminologicznych, propozycji strukturalnych i modelowych dotyczących marek miast, a zaprezentowanych przez światowe autorytety w tej dziedzinie na łamach czołowych czasopism angielskojęzycznych".

prof. zw. dr hab. Andrzej Szromnik Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp | str. 7

Rozdział 1. Ewolucja koncepcji marki w głównym nurcie brandingu | str. 21
1.1. Teoretyczne ujęcia marki | str. 21
1.2. Tożsamość a wizerunek marki | str. 39
1.3. Rozwój idei brandingu | str. 68

Rozdział 2. Branding w ujęciu terytorialnym | str. 79
2.1. Geneza i specyfika brandingu miejsca | str. 79
2.2. Od tożsamości miejsca do wizerunku jego marki | str. 98
2.3. Pozycjonowanie marki terytorialnej | str. 106
2.4. Marka i branding miasta | str. 114

Rozdział 3. Komponenty strategicznego zarządzania marką miasta | str. 132
3.1. Strategiczne modele brandingu miejsca | str. 132
3.1.1. Modele brandingu destynacji turystycznych | str. 134
3.1.2. Modele brandingu miast v156
3.1.3. Holistyczny model zarządzania marką miejsca według S. Hanny i J. Rowley | str. 175
3.2. Rola interesariuszy w brandingu miasta | str. 184
3.3. Funkcjonalny versus reprezentacyjny wymiar marki miasta | str. 202

Rozdział 4. Elementy brandingu miast wykorzystywane w procesie budowania ich pożądanego wizerunku | str. 218
4.1. Koncepcja badań własnych | str. 218
4.2. Klasyfikacja samorządów miejskich ze względu na poziom wdrożenia elementów strategicznego brandingu miasta | str. 228
4.3. Atrybuty miast wykorzystywane w procesie kreowania ich pożądanego wizerunku/budowania marki | str. 254
4.4. Pożądane cechy osobowości marki miasta w opinii menedżerów do spraw promocji w urzędach miejskich | str. 285

Zakończenie | str. 303

Bibliografia | str. 313

Bibliografia uzupełniająca do tabel i rysunków | str. 335

Spis rysunków | str. 343

Spis tabel | str. 345

Załącznik nr 1. Lista samorządów miejskich zakwalifi kowanych do poszczególnych klastrów wyodrębnionych ze względu na stopień wdrożenia orientacji brandingowej | str. 349

Załącznik nr 2. Zależności pomiędzy zmiennymi: "stopień akceptacji przez respondentów twierdzeń dotyczących postrzegania miasta" i "przynależność miasta do klastra" | str. 351
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

45,75 zł
61,00 zł

Rynki finansowe w warunkach kryzysu.

Kryzys na rynkach finansowych, który rozpoczął się w 2007 r. stanowi najpoważniejsze załamanie globalnej gospodarki w ostatnich dekadach. Dopro­wadził on do paraliżu światowego systemu finansowego i głębokich spadków cen na rynkach ka...
25,28 zł
29,40 zł

Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają takich określeń jak model biznesu oraz strategia biznesu...
17,91 zł
19,90 zł

Ukradzione miasto

Drogi Czytelniku, otrzymujesz zapis wydarzeń, które media ochrzciły mianem „afery reprywatyzacyjnej”. Przez ostatnie cztery lata zajmowałem się nagłaśnianiem nieprawidłowości przy obrocie nieruchomościami w Warszawie. Starałem się do...
32,68 zł
38,00 zł

Efektywność transportu w warunkach gospodarki globalnej

Badania problemu efektywności transportu w warunkach współczesnej, globalnej gospodarki podporządkowano weryfikacji następujących hipotez:- Efektywność transportu w warunkach globalnych kształtowana jest pod wpływem różnorodnych uwa...
22,36 zł
26,00 zł

Modele kształcenia na studiach doktoranckich w dziedzinie nauk ekonomicznych

W rozdziale pierwszym publikacji skupiono się na uwarunkowaniach skuteczności modeli kształcenia na studiach doktoranckich. W rozdziale drugim zamieszczono teksty dotyczące podstawowych obszarów i form internacjonalizacji procesu kształcenia dok...
22,05 zł
31,50 zł

Filozofia dziejów filozofii. Silne i słabe modele

Powstanie filozofii dziejów filozofii jako organicznej części systemowej formy filozofowania jest związane z ruchem niemieckiej myśli filozoficznej pierwszych trzydziestu lat XIX wieku. Jej twórcą jest Georg Wilhelm Friedrich Hegel, kt&oa...
30,24 zł
33,60 zł

Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

"Problematyka wyboru marki, jaką są oznaczane produkty oferowane przez przedsiębiorstwo, oraz oddziaływania za jej pomocą na konsumentów należą do istotnych zagadnień z zakresu marketingu. Marka jest zarówno jednym z instrument&oacut...
26,09 zł
28,99 zł

Czysta miłość. 10 sposobów na (od)budowanie niewinności nastolatków

Autorzy, bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach w pracy z młodzieżą, stworzyli niezbędnik dla wszystkich, którzy odpowiadają za wychowanie młodych ludzi: rodziców, wychowawców oraz osób duchownych. Z humorem, a jedno...
9,00 zł
10,00 zł

Reputacja w Praktyce: Budowanie Pozytywnych Relacji

Książka to niezbędne kompendium dla każdego, kto dąży do skutecznego zarządzania reputacją. Autor zgłębia tajniki budowania autentycznego wizerunku oraz prezentuje strategie komunikacji, kluczowe dla kreowania pozytywnego wizerunku siebie jak i organiz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!