MENU

Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2017

  • Autor: Beata Marciniak, Radosław Baran, Teresa Taranko

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 33,60 zł
30,24
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

"Problematyka wyboru marki, jaką są oznaczane produkty oferowane przez przedsiębiorstwo, oraz oddziaływania za jej pomocą na konsumentów należą do istotnych zagadnień z zakresu marketingu. Marka jest zarówno jednym z instrumentów, dzięki któremu przedsiębiorstwo oddziałuje na rynek, jak i jednym z zasobów, którymi ono dysponuje i których wartość może starać się powiększać .Możliwości oddziaływania za pomocą marki na konsumentów wiążą się między innymi z kwestią kraju pochodzenia i zjawiskiem etnocentryzmu konsumenckiego. Kraj pochodzenia produktu lub marki jest jednym z czynników, jakimi konsumenci kierują się w swoich wyborach zakupowych. Generalnie, niektórzy konsumenci przywiązują większe, a inni mniejsze znaczenie do kraju pochodzenia produktu bądź marki. Głównym celem autorów było zbadanie identyfikacji postaw konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego oraz marek pochodzenia zagranicznego. Na podstawie tego celu sformułowano tezę główną, mówiącą, że istnieją różnice w postawach konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego.
Biorąc pod uwagę tezę główną, sformułowano dwie tezy pomocnicze:
1. Kraj pochodzenia marki ma różne znaczenie dla konsumentów przy wyborze różnych rodzajów produktów.
2. W przypadku kosmetyków pielęgnacyjnych istnieją różnice w postawach konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego."

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wstęp (Radosław Baran)

 

Rozdział 1. Marki pochodzenia polskiego a marki pochodzenia zagranicznego (Radosław Baran)

1.1. Istota i rodzaje marek

1.2. Pochodzenie marek jako kryterium ich klasyfikacji

1.3. Uwarunkowania stosowania marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego

 

Rozdział 2. Uwarunkowania postaw konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego oraz marek pochodzenia zagranicznego (Teresa Taranko)

2.1. Istota postaw i ich elementy

2.2. Czynniki wpływające na postawy konsumentów wobec marki

2.3. Efekt kraju pochodzenia

2.4. Możliwości wpływania przez przedsiębiorstwa na postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

2.5. Istota etnocentryzmu konsumenckiego

 

Rozdział 3. Założenia metodyczne badania empirycznego oraz charakterystyka próby (Beata Marciniak)

3.1. Tło badawcze i szczegółowe cele badawcze

3.2. Metoda i próba badawcza

3.3. Charakterystyka zrealizowanej próby

 

Rozdział 4. Istota i charakterystyka marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego w opiniach konsumentów (Beata Marciniak)

4.1. Istota marki pochodzenia polskiego w opiniach konsumentów

4.2. Istota marki pochodzenia zagranicznego w opiniach konsumentów

4.3. Charakterystyka produktów oznakowanych markami pochodzenia polskiego w opiniach konsumentów

4.3.1. Ogólna charakterystyka produktów oznakowanych markami pochodzenia polskiego w opiniach konsumentów

4.3.2. Cechy produktów oznakowanych markami pochodzenia polskiego a płeć, wiek i region

4.4. Charakterystyka produktów oznakowanych markami pochodzenia zagranicznego w opiniach konsumentów

4.4.1. Ogólna charakterystyka produktów oznakowanych markami pochodzenia zagranicznego w opiniach konsumentów

4.4.2. Cechy produktów oznakowanych markami pochodzenia zagranicznego a płeć, wiek i region

4.5. Porównanie charakterystyk produktów oznakowanych markami pochodzenia polskiego i zagranicznego

 

Rozdział 5. Postawy konsumentów wobec ogółu marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego (Beata Marciniak)

5.1. Postawy konsumentów wobec ogółu marek pochodzenia polskiego

5.1.1. Ogólna charakterystyka postaw konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego

5.1.2. Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego według płci, wieku i regionu

5.2. Postawy konsumentów wobec ogółu marek pochodzenia zagranicznego

5.2.1. Ogólna charakterystyka postaw konsumentów wobec marek pochodzenia zagranicznego

5.2.2. Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia zagranicznego według płci, wieku i regionu

 

Rozdział 6. Postawy konsumentów wobec marek pochodzących z wybranych krajów (Radosław Baran)

6.1. Kryteria wyboru marek przy zakupie wybranych rodzajów produktów

6.2. Preferencje konsumentów dotyczące kraju pochodzenia marek wybranych rodzajów produktów

6.2.1. Preferencje konsumentów dotyczące kraju pochodzenia marek kosmetyków, mleka i przetworów mlecznych, odzieży oraz obuwia

6.2.2. Preferencje konsumentów dotyczące kraju pochodzenia marek kosmetyków a płeć, wiek i region

6.3. Skojarzenia konsumentów z markami pochodzącym z wybranych krajów

 

Rozdział 7. Postawy konsumentów wobec ogółu marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i pochodzenia zagranicznego (Radosław Baran)

7.1. Skojarzenia konsumentów z markami kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzącymi z wybranych krajów

7.2. Skojarzenia konsumentów z markami kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzącymi z Polski a płeć, wiek i region

7.3. Postawy konsumentów wobec ogółu marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i pochodzenia zagranicznego - komponent poznawczy

7.4. Postawy konsumentów wobec ogółu marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i pochodzenia zagranicznego - komponent behawioralny

7.5. Postawy konsumentów wobec ogółu marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i pochodzenia zagranicznego - komponent emocjonalny

 

Rozdział 8. Postawy konsumentów wobec wybranych marek kosmetyków pielęgnacyjnych (Teresa Taranko)

8.1. Wspomagana znajomość marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i zagranicznego

8.2. Identyfikacja kraju pochodzenia badanych marek kosmetyków pielęgnacyjnych przez konsumentów

8.3. Deklaracje konsumentów dotyczące zakupu marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i zagranicznego

8.4. Szczegółowa charakterystyka postaw konsumentów wobec wybranych marek kosmetyków pielęgnacyjnych

 

Rozdział 9. Utajone postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego oraz marek pochodzenia zagranicznego (Beata Marciniak)

9.1. Geneza i istota pomiaru postaw utajonych

9.2. Narzędzie pomiaru i przebieg badania

9.3. Struktura próby badawczej

9.4. Dyskusja wyników

 

Podsumowanie (Radosław Baran)

 

Bibliografia

 

Spis rysunków

Spis tabel

Spis wykresów
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

18,00 zł
20,00 zł

"Jestem Żydem, chcę wejść" Hotel Polski w Warszawie, 1943

W maju 1943 roku rozchodzi się po Warszawie wiadomość, że w niepozornym budynku przy ul. Długiej 29 sprzedawane są dokumenty państw południowoamerykańskich, gwarantujące Żydom ukrywającym się wówczas po stronie aryjskiej bezpieczny wyjazd z Gene...
25,06 zł
28,80 zł

Masa o procesie polskiej mafii

Poznaj kulisy procesu, który zatrząsł światem biznesu, polityki i mafii. We wrześniu 2002 roku rozpoczął się jeden z najważniejszych procesów ostatnich dekad. Procesem mafii pruszkowskiej żyła przez wiele miesięcy...
25,65 zł
28,50 zł

Niemiecki model społecznej gospodarki rynkowej jako wzór dla polskich przemian systemowych po 1989 r

„Książka porusza ciekawy i oryginalny problem, jakim jest społeczna gospodarka rynkowa realizowana w Polsce i Niemczech, a dokładnie analizuje sposoby i zakres implementowania wzorców tejże gospodarki w Polsce w odniesieniu do doświadczeń ...
15,48 zł
18,00 zł

Udział Polski w międzynarodowej współpracy na rzecz rozwoju

Prezentowana praca zawiera analizę niezwykle istotnego i aktualnego zagadnienia jakim jest współpraca rozwojowa. Jest to stosunkowo nowy i dynamicznie rozwijający się element stosunków międzynarodowych, cieszący się coraz większą popularn...
34,31 zł
39,90 zł

Samorząd gospodarczy w prawie polskim

Samorząd gospodarczy wprawie polskim. Studium prawne to jedno z pierwszych prawniczych opracowań całościowo przedstawiających problematykę funkcjonowania różnorodnych organizacji samorządowych w gospodarce, w tym w szczególności izb gospo...
25,11 zł
29,20 zł

Emigracja zarobkowa z Polski na Łotwę i do Estonii w latach 1928-1939

Książka wszechstronnie i całościowo przedstawia problem emigracji zarobkowej z Polski na Łotwę i do Estonii w okresie międzywojennym. Autor przygląda się temu zagadnieniu przez pryzmat procesów politycznych, gospodarczych, społecznych, demografi...
27,00 zł
30,00 zł

Obrona przeciwrakietowa w polskiej perspektywie

Najnowsza książka Wydawnictwa PISM prezentuje w zwarty i komunikatywny sposób wiedzę o obronie przeciwrakietowej i zagrożeniach rakietowych. Obronę przeciwrakietową uznaje się obecnie za warunek wstępny każdego planu obrony wojskowej, dlatego pr...
25,76 zł
29,95 zł

Asesor sądowy w polskim systemie wymiaru sprawiedliwości

Monografia traktuje o ustrojowo-prawnych podstawach funkcjonowania asesora sądowego w polskim wymiarze sprawiedliwości po przywróceniu tego urzędu w 2016 roku. Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie, czy założony przez polskiego ustawodawcę mod...
45,00 zł
50,00 zł

Depozytorium Leksykalne Języka Polskiego. Tom XLII. Fotoprzegląd frazematyczny (2)

Większość jednostek języka to n i e pojedyncze wyrazy.Andrzej BogusławskiZacytowane zdanie, wybrane z wielkiego dorobku naukowego autora „Języka w słowniku”, to niemal aforyzm lingwistyczny, w którego świetle moje s...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!