MENU

BODŹCE MARKETINGOWE JAKO DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2020

  • Autor: Anna Grudecka

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 26,60 zł
23,94
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

BODŹCE MARKETINGOWE JAKO DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW

Niniejsza monografia składa się ze wstępu, pięciu rozdziałów i zakończenia. Integralną częścią opracowania są załączniki. Pierwszy rozdział poświęcono omówieniu definicji, typologii i ewolucji marek detalistów. Przedstawiono w nim przegląd definicji marki detalisty i zaproponowano definicję tej kategorii marek przyjętą w pracy. Omówiono też rozwój marek detalistów na przestrzeni ostatnich dekad, z uwzględnieniem czynników determinujących ten rozwój oraz typologie marek detalistów według różnych autorów.

Ponadto zaproponowano typologię marek detalistów integrującą takie kryteria ich klasyfikacji, jak: pozycjonowanie cenowe, jakość produktów i koncepcję nadawania nazw marek. W ostatnim podrozdziale skoncentrowano się na funkcjach marek detalistów oraz korzyściach z ich stosowania z perspektywy detalistów i konsumentów.

(fragment Wstępu)

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP

 


Rozdział 1

POJĘCIE, TYPOLOGIA I EWOLUCJA MAREK DETALISTÓW

1.1. Przegląd definicji marki detalisty

1.2. Rozwój marek detalistów

1.3. Typologia marek detalistów

1.4. Funkcje marek detalistów oraz korzyści z ich stosowania z perspektywy ich gestorów i konsumentów

 

Rozdział 2

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW - ISTOTA I DETERMINANTY

2.1. Pojęcie i istota zachowań konsumentów

2.2. Wybrane modele zachowań konsumentów

2.3. Determinanty zachowań konsumentów

2.3.1. Klasyfikacje determinant zachowań konsumentów

2.3.2. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów

2.3.3. Marka jako czynnik determinujący decyzje zakupowe konsumentów

 

Rozdział 3

DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓWW ŚWIETLE LITERATURY PRZEDMIOTU

3.1. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów

3.1.1. Cechy demograficzne konsumentów

3.1.2. Dochody konsumentów

3.1.3. Cechy psychologiczne konsumentów

3.2. Zewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów

3.2.1. Czynniki społeczno-kulturowe

3.2.2. Zewnętrzne czynniki ekonomiczne

3.2.3. Bodźce marketingowe

3.2.4. Trendy konsumenckie

3.3. Model czynników determinujących intencje zakupu marek detalistów

 

Rozdział 4

KONCEPCJA I METODA BADAWCZA

4.1. Przedmiot i cele badania empirycznego

4.2. Hipotezy główne i hipotezy pomocnicze

4.3. Metoda badawcza i dobór próby do badania

4.3.1. Procedura analizy conjoint wykorzystana w badaniu empirycznym

 

Rozdział 5

WPŁYW BODŹCÓW MARKETINGOWYCH NA INTENCJE ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH

5.1. Charakterystyka próby badawczej

5.2. Czynniki determinujące intencje zakupu jogurtów oznaczonych markami detalistów

5.2.1. Wyniki analizy danych przy wykorzystaniu procedury conjoint

5.2.2. Wyniki analizy danych przy wykorzystaniu modeli regresji wielopoziomowej

5.2.3. Wiek jako zmienna moderująca wpływ bodźców marketingowych na intencje zakupu jogurtów oznaczonych markami detalistów

5.3. Wyniki weryfikacji przyjętych hipotez na tle wcześniejszych badań empirycznych

 

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

Spis tabel

Spis rysunków

Załączniki

Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety

Załącznik 2. Współczynniki korelacji liniowej Pearsona (r) dla ostatecznie wybranego planu eksperymentu

Załącznik 3. Model efektów głównych dla wszystkich analizowanych zmiennych opisujących bodźce marketingowe, z interakcjami pomiędzy marką a ceną, losowym wyrazem wolnym i losowymi współczynnikami regresji dla kolejno: wszystkich profili produktów, dla profili opisujących tylko marki detalistów i dla profili opisujących tylko marki producentów.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

5,22 zł
6,00 zł

A jak ja urosnę

A jak ja urosnę I już duży będę, To wezmę książeczkę, W kąciku usiądę, I będę przewracał Po jednej karteczce, I wszystko wyczytam, Co tylko w książeczce! (…) Któż nie pamięta ...
23,49 zł
27,00 zł

POzamiatane. Jak Platforma Obywatelska porwała Polskę

Platforma Obywatelska rządziła III RP przez jedną trzecią jej historii. Być może będzie nią rządzić w przyszłości. Można nawet powiedzieć, że porwała Polskę – na kilka różnych sposobów. Porwała ją za sobą, gdy seryjnie wygryw...
10,91 zł
12,12 zł

Miłość jak z nut

Książka opowiada o zakazanej miłości młodej Camilli Collins i jej nauczyciela gry na pianinie, muzyka z Wiednia, Franciszka który jest od niej sporo starszy. Próbują oni pokonać przeciwności losu w drodze ku wspólnemu szczęściu. Ca...
26,99 zł
29,99 zł

Zacznij myśleć jak mnich

Skorzystaj ze starożytnej mądrości we współczesnych realiach.Kiedy zaczniesz myśleć jak mnich, zrozumiesz:jak przezwyciężać negatywne nastawieniejak przestać wszystko nadmiernie analizowaćdlaczego porów...
6,57 zł
7,30 zł

Intuicja intelektualna jako sposób docierania do prawdy w koncepcji filozoficznej Karla Alberta

W moich filo­zo­ficz­nych poszu­ki­wa­niach, jako swo­iste memento, towa­rzy­szy mi zda­nie Leszka Koła­kow­skiego: „Silne prze­ko­na­nia łatwo rodzą fana­tyzm; scep­ty­cyzm ...
9,36 zł
12,00 zł

Jak pomóc dziecku niepełnosprawnemu intelektualnie. Poradnik dla rodziców i terapeutów

Dziecko to największy w życiu dar. Nic ani nikt, nie czyni rodzica bardziej wartościowym, aniżeli radosna twarz berbecia, który wesoło wymachując pulchnymi nóżkami odwzajemnia uśmiech. Pociecha grucha, gaworzy, ślini się, dokonuje ogromne...
45,90 zł
51,00 zł

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może z...
27,00 zł
30,00 zł

Program Uczelnia Liderów jako narzędzie wsparcia procesów zarządzania jakością kształcenia i relacjami z otoczeniem w szkole wyższej

Monografia stanowi próbę syntetycznego opisania jednego z elementów systemu akredytacji środowiskowej funkcjonującego w Polsce, którym jest Ogólnopolski Program Certyfikacji Szkół Wyższych „Uczelnia Lideró...
24,08 zł
28,00 zł

Jak mój dziadek zaskoczył Hitlera

Jak mój dziadek zaskoczył Hitlera opisuje unikalne i fascynujące wspomnienia wydarzeń z dramatycznej historii Polski XX wieku. Pośród wielu pasjonujących wątków w książce pojawiają się obszerne fragmenty na temat życia Jó...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!