BODŹCE MARKETINGOWE JAKO DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW
Niniejsza monografia składa się ze wstępu, pięciu rozdziałów i zakończenia. Integralną częścią opracowania są załączniki. Pierwszy rozdział poświęcono omówieniu definicji, typologii i ewolucji marek detalistów. Przedstawiono w nim przegląd definicji marki detalisty i zaproponowano definicję tej kategorii marek przyjętą w pracy. Omówiono też rozwój marek detalistów na przestrzeni ostatnich dekad, z uwzględnieniem czynników determinujących ten rozwój oraz typologie marek detalistów według różnych autorów.
Ponadto zaproponowano typologię marek detalistów integrującą takie kryteria ich klasyfikacji, jak: pozycjonowanie cenowe, jakość produktów i koncepcję nadawania nazw marek. W ostatnim podrozdziale skoncentrowano się na funkcjach marek detalistów oraz korzyściach z ich stosowania z perspektywy detalistów i konsumentów.
(fragment Wstępu)
- Kategorie:
- ISBN: 978-83-8030-420-8
- ISBN druku: 978-83-8030-420-8
- Liczba stron: 202
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP Rozdział 1 POJĘCIE, TYPOLOGIA I EWOLUCJA MAREK DETALISTÓW 1.1. Przegląd definicji marki detalisty 1.2. Rozwój marek detalistów 1.3. Typologia marek detalistów 1.4. Funkcje marek detalistów oraz korzyści z ich stosowania z perspektywy ich gestorów i konsumentów Rozdział 2 ZACHOWANIA KONSUMENTÓW - ISTOTA I DETERMINANTY 2.1. Pojęcie i istota zachowań konsumentów 2.2. Wybrane modele zachowań konsumentów 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Klasyfikacje determinant zachowań konsumentów 2.3.2. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Marka jako czynnik determinujący decyzje zakupowe konsumentów Rozdział 3 DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓWW ŚWIETLE LITERATURY PRZEDMIOTU 3.1. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów 3.1.1. Cechy demograficzne konsumentów 3.1.2. Dochody konsumentów 3.1.3. Cechy psychologiczne konsumentów 3.2. Zewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów 3.2.1. Czynniki społeczno-kulturowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki ekonomiczne 3.2.3. Bodźce marketingowe 3.2.4. Trendy konsumenckie 3.3. Model czynników determinujących intencje zakupu marek detalistów Rozdział 4 KONCEPCJA I METODA BADAWCZA 4.1. Przedmiot i cele badania empirycznego 4.2. Hipotezy główne i hipotezy pomocnicze 4.3. Metoda badawcza i dobór próby do badania 4.3.1. Procedura analizy conjoint wykorzystana w badaniu empirycznym Rozdział 5 WPŁYW BODŹCÓW MARKETINGOWYCH NA INTENCJE ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Charakterystyka próby badawczej 5.2. Czynniki determinujące intencje zakupu jogurtów oznaczonych markami detalistów 5.2.1. Wyniki analizy danych przy wykorzystaniu procedury conjoint 5.2.2. Wyniki analizy danych przy wykorzystaniu modeli regresji wielopoziomowej 5.2.3. Wiek jako zmienna moderująca wpływ bodźców marketingowych na intencje zakupu jogurtów oznaczonych markami detalistów 5.3. Wyniki weryfikacji przyjętych hipotez na tle wcześniejszych badań empirycznych ZAKOŃCZENIE BIBLIOGRAFIA Spis tabel Spis rysunków Załączniki Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety Załącznik 2. Współczynniki korelacji liniowej Pearsona (r) dla ostatecznie wybranego planu eksperymentu Załącznik 3. Model efektów głównych dla wszystkich analizowanych zmiennych opisujących bodźce marketingowe, z interakcjami pomiędzy marką a ceną, losowym wyrazem wolnym i losowymi współczynnikami regresji dla kolejno: wszystkich profili produktów, dla profili opisujących tylko marki detalistów i dla profili opisujących tylko marki producentów.