MENU

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

(eBook)

Formaty:
PDF

Zabezpieczenie: plik chroniony przez Watermark
Watermark
Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 38,76 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

45,90
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorach   11
Podziękowania   14
Przedmowa   16
Przedmowa do wydania drugiego    20
Przedmowa do wydania trzeciego    22
Wprowadzenie   23
Dla kogo jest ta książka?    24	Jaki cel przyświecał jej napisaniu?    24	Czemu służy coaching   25
CZĘŚĆ I. GRUNT   27
Rozdział 1. Poglądowe wprowadzenie    29
Współczesny świat i menedżer   29	Definicje, istota, cele coachingu   31	Po co coaching?   36	Dane o coachingu   38	Menedżer jako coach   41	Specyfika coachingu menedżerskiego   48
Rozdział 2. Miejsce coachingu we współczesnym świecie biznesu   51
Kierunki zmian w świecie biznesu - wyzwania dla organizacji   51	Rola menedżerów   53
CZĘŚĆ II. FUNDAMENTY   59
Rozdział 3. Menedżer i coach    61
Rola coacha   61	Atrybuty dobrego menedżera-coacha   66	10 przykazań menedżera-coacha   74	10 zasad menedżera-coacha    75	Wpływ wartości wyznawanych przez menedżera-coacha na jego zespół   76
Rozdział 4. Człowiek   79
Kim jest człowiek   79	Rozumienie osoby   80	Wskaźniki, które sygnalizują problemy psychologiczne coachowanego   88
Rozdział 5. Zmiana   90
Kilka słów o zmianie    90	Zmiana osobista   91	Opór    101
Rozdział 6. SFA - koncentracja na rozwiązaniach   105
Solution Focused Approach - podejście skupione na rozwiązaniu   105	Solution Focused Coaching - coaching skupiony na rozwiązaniu   109	Narzędzia umożliwiające kreowanie rozwiązań   110	Rozmowy oparte na SFC   111
Rozdział 7. Dialog    113
O pracy menedżera-coacha   113	Efektywna komunikacja   114	Co wpływa na komunikację?    115	Dialog coachingowy    118	Mówienie - pytanie   121	Rozmowy coachingowe   123	Rozmowy wspierające    126	Język    130	Opowiadanie historii   132	Styl coachingu   134
CZĘŚĆ III. FILARY   137
Rozdział 8. Relacja    139
Relacja coachingowa   139	Wskaźniki relacji   140	Budowanie relacji coachingowej   144	Zaangażowanie w relację coachingową   145
Rozdział 9. Zaufanie   148
Czym jest zaufanie   148	Korzenie naszej tendencji do ufania albo nieufania drugiej osobie   150	Zaufanie i przywództwo   152	Dlaczego zaufanie jest ważne?    153	Budowanie zaufania   155	Zaufanie do samego siebie   161	Okazywanie zaufania   161	Brak zaufania w organizacjach   162
Rozdział 10. Przekonania   163
Przekonania i cykl osiągania rezultatów    163	Praca z przekonaniami   165	Zniekształcenia myślenia   172
Rozdział 11. Emocje i motywacja    175
Emocje   175	Motywacja   176	Coaching i emocje   177
Rozdział 12. Narzędzia   182
Narzędzia i techniki w coachingu   182	Ty jako narzędzie coachingu    184	Słuchanie   188	Zadawanie pytań   199	Przeformułowywanie (reframing)    220	Obserwacja   222	Informacja zwrotna (feedback)    224	Perspektywy   235	Skalowanie   236	Poszukiwanie wyjątków   237	Komplementowanie   238	Zasoby   238	Metafory   238	Działanie   240	Doradzanie klientom   242	Struktury prowadzenia rozmów    243
CZĘŚĆ IV. DACH   257
Rozdział 13. Proces coachingu   259
Ogólna struktura procesu coachingu   259	Badanie potrzeb coachingowych   260	Określanie celów   265	Negocjowanie oczekiwań wobec coachingu i kontrakt coachingowy   266	Cykl coachingu   269	Z czego składa się sesja coachingowa?    271	Inicjowanie relacji coachingowej   271	Rozumienie sytuacji, w której dana osoba się znajduje   272	Zamykanie relacji coachingowej   275
Rozdział 14. Zagrożenia i wyzwania dla menedżerów stosujących coaching   277
Zagrożenia   277	Twoje ego    278	Jak nie zostać ratownikiem ani prześladowcą?   280	Siła nawyków   281	Oczekiwania zwierzchników   282	Jak ruszyć lokomotywę?    283
Rozdział 15. Rady praktyków   285
Jak się przygotowywać do sesji coachingowej?    285	Co robić, żeby coaching był bardziej efektywny?     289	Rady związane z prowadzeniem coachingu   289	Zasady i wskazówki dla wszystkich, którzy rozpoczynają coaching   290	Trzy reguły pomagania innym   296
Rozdział 16. Wskazówki na drogę    300
Doskonalenie się   300	Kiedy zacząć stosować coaching?    300	Ile jeszcze muszę się uczyć?    301	Gdzie szukać wsparcia?    302
Na zakończenie   305
Bibliografia (polecana literatura dodatkowa)   307
Indeks   311
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
39,06 zł
44,90 zł

Jak rozmawiać z psem

Autor dowodzi, że przeciętny pies domowy jest w stanie rozumieć ludzką mowę w takim stopniu, jak dwuletnie dziecko. Przekonuje, że możliwe jest prawdziwe porozumiewanie się z psami, daleko wykraczające poza ramy wydawania i słuchania komend. Autor omaw...
34,20 zł
38,00 zł

Administrategia. Jak osiągnąć sukces osobisty zarządzając w administracji publicznej

Administrategia to pierwsze w Polsce i Europie Środkowej praktyczne kompendium wiedzy o strategicznym zarządzaniu w sektorze publicznym. Będąca wynikiem badań w dziesiątkach urzędów, a także wykorzystująca najnowsze idee i dobre praktyki z całeg...
34,31 zł
39,90 zł

Potęga celu. 13 sposobów, by osiągnąć to, czego zawsze pragnąłeś

CODZIENNE PRAKTYKI SPRZYJAJĄCE REALIZACJI CELÓWLegendarny mówca i autor Zig Ziglar uświadamia nam, że nie sposób zrealizować celu, którego się nie ma. Każdy może być lepszy, każdy może mieć i robić więcej. ALE… ...
39,96 zł
44,40 zł

Medytacja kodu źródłowego - nowatorska technika. Jak szybko pokonać lęk, stres i skutecznie osiągnąć cele, aktywując niewykorzystany potencjał mózgu

Tradycyjne techniki medytacyjne wymagają dużo czasu, a na efekty trzeba dość długo czekać. Dzięki technice opisanej w tej publikacji uaktywnisz swój wyższy mózg przed rozpoczęciem medytacji. Prezentowane ćwiczenia sprawią, że dostąpisz wy...
22,49 zł
24,99 zł

#Nie bałam się o tym rozmawiać

Największą wartością zawartych w tej książce opowieści jest ich autentyczność i szczerość. To prawdziwe losy kobiet, które odważyły się pokazać twarz i odsłonić to, co zazwyczaj starannie jest skrywane: domową przemoc, seksualną agresję, poniżen...
26,28 zł
29,20 zł

Odważ się na zmiany. Jak pokonać strach przed nieznanym, by osiągnąć spełnienie

Wiele osób nie wie, dokąd zmierza ich życie, ale zdaje sobie sprawę z tego, że nie podoba im się ten kierunek. Zamiast godzić się z niesatysfakcjonującą codziennością, każdy z nas może zrezygnować z niedziałających już schematów, a zamias...
17,39 zł
19,99 zł

Ten straszny polski patriotyzm. Jak o nim rozmawiać?

Jak przekonać innych, że warto być Polakiem? Oto jest pytanie. Kto lepiej niż my sami zajmiemy się własnymi sprawami? Niemcy? Rosja? A może europejska biurokracja? Nie, oni i tak już dbają o to, żebyśmy nie czuli się zbytnio u siebie… Ta książka...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!