Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU

Content Marketing i Social Media(eBook)

Jak przyciągnąć klientów

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2, 2017

  • Seria / cykl: E-MARKETING PWN

  • Autor: Barbara Stawarz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 47,00 zł
32,90
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 14,10 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Content Marketing i Social Media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.



Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Rozdział 1. Kuchnia. Wstęp do content marketingu 9
	1.1. Zbuduj dom dla swojej marki… w internecie 9
	1.2. Czym jest content marketing 11
	1.3. Rynek content marketingu w Polsce 12
	1.4. Mity na temat content marketingu 14

Rozdział 2. Przedpokój. Budowanie persony 21
	2.1. Do kogo kierujesz swoją komunikację 21
	2.2. Czy to koniec demografii 22
	2.3. Jak budować personę 23
	2.4. Persony w procesie zakupowym 25
	2.5. Z czego powinna składać się persona 29
	2.6. Stwórz mapę empatii dla persony 30
	2.7. Jaki jest współczesny konsument 31
		2.7.1. Narcyzm 31
		2.7.2. Mobilność 32
		2.7.3. Pośpiech 33
		2.7.4. Indywidualizm 34

Rozdział 3. Gabinet. Webwriting – jak pisać teksty do internetu 37
	3.1. Treści internetowe rozszyfrowane 37
	3.2. Jak czytamy w internecie 38
	3.3. Copywriting internetowy 42
	3.4. Zasady webwritingu 45
		3.4.1. M-copywriting, pisanie na smartfony 47
		3.4.2. Neuromarketing na smartfonie 48
	3.5. Google is king 49
		3.5.1. Czego nie lubią algorytmy Google’a 49
		3.5.2. Jaką treść lubi Google 50
		3.5.3. Porozmawiaj ze swoim smartfonem 51
		3.5.4. Indeks czytelności treści (FOG) 52
	3.6. Idealna długość treści w internecie 52
		3.6.1. Stwórz czytelną strukturę tekstu 52
		3.6.2. Jakie treści preferuje Google 54
		3.6.3. W poszukiwaniu złotego środka 54
		3.6.4. Blogi 54
		3.6.5. Tytuł e-maila 55
		3.6.6. Długość linijki tekstu 55
		3.6.7. Długość paragrafu 55
		3.6.8. Długość wideo na YouTubie 56
		3.6.9. Podcasty 56
		3.6.10. Posty na Facebooku 56
		3.6.11. Posty na Twitterze 56
		3.6.12. Długość ma znaczenie 56
	3.7. Sposoby na tytuły internetowe 57
	3.8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej 59
	3.9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce 61

Rozdział 4. Jadalnia. Strategia content marketingowa 67
	4.1. Serce domu i marketera – strategia 67
	4.2. Audyt i analiza 68
	4.3. Potrzeby grupy docelowej – budowa person 70
	4.4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru 72
	4.5. Kalendarz redakcyjny 75
	4.6. Realizacja i pomiar działań 76
	4.7. Storytelling w content marketingu 77
		4.7.1. Neurony lustrzane 77
		4.7.2. Monomit i podróż bohatera 78
		4.7.3. Archetypy w budowaniu marki 78
	4.8. Od storytellingu do life-story 79
	4.9. Content marketing w personal brandingu 80
		4.9.1. Bądź widoczny 81
		4.9.2. Blog jako narzędzie personal brandingu 81
		4.9.3. Pokora przede wszystkim 82
	4.10. Content marketing marek luksusowych 83
	4.11. CSR w content marketingu 84

Rozdział 5. Warsztat. Narzędzia content marketingowe 89
	5.1. Najpopularniejsze narzędzia 89
	5.2. Marketing momentów i komunikacja wizualna 91
	5.3. Social media w content marketingu 93
		5.3.1. Wprowadzenie 93
		5.3.2. Facebook 94
		5.3.3. Instagram 99
		5.3.4. Twitter 107
		5.3.5. YouTube 109
		5.3.6. LinkedIn 112
		5.3.7. SlideShare 114
		5.3.8. Pinterest 117
	5.4. Blog firmowy 120
		5.4.1. Od czego zacząć prowadzenie bloga firmowego 124
		5.4.2. Blog firmowy w praktyce 126
	5.5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu 127
	5.6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media 129

Rozdział 6. Ogród. Dystrybucja treści 137
	6.1. Narzędzia dystrybucji treści 137
	6.2. Recykling treści 139
	6.3. SEO a dystrybucja treści 140
		6.3.1. SEO kiedyś i dzisiaj 140
		6.3.2. Content marketing to nowe SEO 140
		6.3.3. Aktywny monitoring 144
	6.4. Influencer marketing 145
	6.5. Publikacje u wydawców 146
	6.6. Zautomatyzowana dystrybucja treści 147
	6.7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej 148
	6.8. Growth hacking 149
		6.8.1. Wprowadzenie 149
		6.8.2. PS. Kocham Cię 150
		6.8.3. Guest blogging 150
		6.8.4. Wzywaj do działania 150
		6.8.5. Grywalizacja i współpraca 151
		6.8.6. Komitywa WWW z social media 151
		6.8.7. Bezpłatna edukacja 152
		6.8.8. Testuj umiejscowienie przycisku do udostępniania treści 152
		6.8.9. Webwriting w growth hackingu 152
		6.8.10. Oswajamy Google+ 152
		6.8.11. Testuj stronę „o nas” 153
		6.8.12. Pozwól sobie na więcej 153
		6.8.13. Martwe linki 154
	6.9. Ego bait 154

Rozdział 7. Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet 157
	7.1. Kobieta to Twój kluczowy klient 157
	7.2. Jaką konsumentką jest kobieta 159
	7.3. Kobiety mają głos? 161
	7.4. Jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji 162
	7.5. Don’t think pink! 165
	7.6. Womanology 165

Rozdział 8. Poddasze. Przyszłość content marketingu 169
	8.1. Podsumowanie 169
	8.2. Trendy na najbliższe lata 170
		8.2.1. Mobile First 170
		8.2.2. Strona WWW – content i design 170
		8.2.3. Wideo 170
		8.2.4. Real Time Marketing 171
		8.2.5. Komunikacja efemeryczna 171
		8.2.6. Sztuczna inteligencja i boty 172
		8.2.7. Omnichannel marketing 172
		8.2.8. Custom-content 172
		8.2.9. Big data – wiemy jeszcze więcej! 173
		8.2.10. Contentowe tu i teraz! 173
	8.3. Trendy na nieco dalszą przyszłość 173
		8.3.1. Virtual i Augmented Reality 173
		8.3.2. Nowe nośniki treści 174
		8.3.3. Inteligentne gadżety 174
		8.3.4. Content przyszłości 175

Bibliografia 177
Spis rysunków i wykresów 179
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Barbara Stawarz

CEO & Founder agencji Content King, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, współautorka książki E-marketing (PWN 2013).

    Polecamy

    Inne autora

    Inni Klienci oglądali również

    Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - 03 Kultura, media i pełnione przez nie funkcje – sytuacja w pierwszej dekadzie XXI wieku (od naskalnego malarstwa do interaktywnej Sieci Internet)

    "Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowy...
    29,52 zł

    Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

    "Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejn...
    3,00 zł

    Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego - Zbigniew Widera: Kształtowanie postaw poprzez percepcję treści w Internecie – refleksja etyczna

    W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus. O ile łaciński termin irretio oznacza chwyt...
    5,00 zł

    Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1 - 02 Wykorzystanie mediów społecznościowych przez miasta na prawach powiatu w województwie śląskim

    "Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejn...
    59,04 zł

    Wartości w muzyce. T. 6: Muzyka współczesna - teatr - media

    Tom szósty wydawnictwa wielotomowego Wartości w muzyce to cenny zbiór poglądów artystów, muzykologów, pedagogów muzyki, dotyczących wartości estetycznych sztuki muzycznej, która jest atrakcyjnym instrume...
    5,00 zł

    Strategia marketingu narracyjnego w Policji - Szkolenia dla funkcjonariuszy policji z zastosowaniem elementów marketingu narracyjnego

    Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do m...
    59,99 zł

    Innowacje w Gospodarce zarządzanie-marketing-logistyka

    Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obsz...

    Public Relations i marketing w sektorze publicznym - Lidia Pokrzycka, Anna Selwa: Strategia wizerunkowa Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Założenia i implementacja

    Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości...

    Continuity - 06 The European Middle Ages • Disputes about the structure of the continuum • Oresme and the Calculators on the intensity of changes • The 1 : 3 : 5 : 7 : … sequence • The theory of impetus • Quies media • The ballistics of Albert of Saxony a

    The book was written in the eighties of the last century. Being encouraged by the editorial board of monthly Delta in the person of Professor Marek Kordos, the author’s first aim was a collection of essays about Peano maps, lakes of Wada, and sev...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!