Teaching and Learning English
Nowoczesny, wszechstronny podręcznik z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego, łączący rozmaite perspektywy metodologiczne i dyscyplinarne. Niezbędnik dla początkujących nauczycieli, studentów anglistyki lub lingwistyki stosowanej oraz osób zainteresowanych najnowszymi metodami nauki języka angielskiego. “Teaching and Learning English - Education for Life offers a blend of old and new, where all those at every stage of their education and teaching careers will find something to pique their curiosity. The student teacher will find a solid resource of information presented interactively through film, text and tasks. The research-based sections offer an accessible introduction to theory and the reflective questions and tasks may provide the starting point for educational research projects. If you are a practising teacher, you will enjoy following the links to a wealth of films that challenge you to think again what language teaching is all about. There are also many innovative, ready-to-use classroom tasks within these pages to refresh you and enliven your learners. For the teacher educator, this is a mine to dig into and explore. It offers an activity-based approach to engage teachers-to-be and invites you to work with them in coming to understand how theory meets practice. Whether student, teacher or teacher educator, you will want to invest in a copy of this book for yourself because you will find you want to return to it again and again as you work and learn.” Prof. Melanie Ellis, Silesian University of Technology in Gliwice “This book provides a comprehensive source of knowledge regarding teaching and learning English, covering a number of issues considered challenging by today’s EFL practitioners, which have not yet been discussed in the literature. A particular strength of the book lies in its modern approach to presenting the content with a clear structure to each chapter and aiming to encourage reflective practice. The book’s main asset is its novel approach to foreign language teaching and learning strategies, which follow the guidelines of lifelong learning.” Prof. Joanna Rokita-Jas´kow, Pedagogical University of Cracow “The book is founded on the task-based approach and positive education, reflecting contemporary trends and tendencies in foreign language teaching methodology. Compared to other similar publications available on the Polish market, the book’s most distinguishing feature is the attention devoted not only to developing the students’ language competence, but also their well-being, which is in keeping with the tenets of positive psychology. Academic in form, it is a truly unique volume that fills the gap in this type of literature on the Central European publishing market.” Prof. Michał B. Paradowski, University of Warsaw
- Kategorie:
- Język wydania: angielski
- ISBN: 978-83-01-22835-4
- ISBN druku: 978-83-01-22127-0
- Liczba stron: 534
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
List of authors 7 Introduction – Przemysław E. Gębal, Czesław Kiński, Sarah Mercer, Sabina A. Nowak, Małgorzata Szulc-Kurpaska 9 Note to the Reader 13 1. Well-Being in (Language) Education – Sarah Mercer 17 2. The Role of Emotions in Language Learning – Czesław Kiński 33 3. Action-Oriented Learning – Małgorzata Szulc-Kurpaska 51 3.1. From the Communicative Approach to Action-Based Learning 51 3.2. Task-Based Learning 66 3.3. Project-Based Learning 79 4. Learning Strategies – Czesław Kiński 95 5. Language Resources – Czesław Kiński, Sabina A. Nowak, Małgorzata Szulc-Kurpaska 114 5.1. Grammar 114 5.2. Vocabulary 129 5.3. Pronunciation 150 6. Language Skills – Reception – Czesław Kiński, Małgorzata Szulc-Kurpaska 168 6.1. Listening 169 6.2. Reading 181 7. Language Skills – Production – Czesław Kiński, Sabina A. Nowak 201 7.1. Speaking 201 7.2 Writing 216 8. Language Skills – Interaction and Mediation – Małgorzata Szulc-Kurpaska, Sabina A. Nowak 241 8.1. Interaction 241 8.2. Mediation 256 9. Course Design and Lesson Planning – Czesław Kiński 271 10. Classroom Management – Sabina A. Nowak 292 11. Language Assessment – Sabina A. Nowak, Małgorzata Szulc-Kurpaska 318 12. Content and Language Integrated Learning – Sabina A. Nowak 367 13. Creativity Training – Małgorzata Szulc-Kurpaska 400 14. Special Educational Needs – Małgorzata Szulc-Kurpaska 424 15. Roles of Language Teachers – Czesław Kiński 449 16. Reflective Teaching Practice – Przemysław E. Gębal, Czesław Kiński 459 Bibliography 473 Appendices 521