MENU
PWN wspiera profesjonalistów

50 praw marketingu Kotarbińskiego

(eBook)
4.80  [ 13 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2020

  • Autor: Jacek Kotarbiński

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 41,40 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

41,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę. Ze wstępu autora

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Zamiast wstępu 15
01. Liczba i konieczność znaczących modyfi kacji w planie marketingowym jest odwrotnie proporcjonalna do czasu pozostałego do prezentacji przed zarządem firmy 17
02. Obserwowana przez twojego szefa obsługa targowa u konkurencji jest zawsze bardziej profesjonalna od twojej 20
03. Kiedy oddajesz folder do druku i zastanawiasz się, czy nie ma tam jakichś błędów, nie wierz w cuda – polegaj na nich! 23
04. Prowizoryczne reklamy przydrożne zawsze okazują się najtrwalsze 27
05. Uśmiechnij się! Jutro czeka cię więcej harówki! 31
06. Liczba przydzielanych zadań marketingowych rośnie odwrotnie proporcjonalnie do dni, jakie pozostają ci do rozpoczęcia długiego urlopu 34
07. Urlop marketera powinien być zakończony tygodniowym okresem przejściowym przeznaczonym na ponowną aklimatyzację w firmie, przebrnięcie przez tysiące wiadomości elektronicznych i przekopanie się przez papiery do czerni biurka 38
08. Zawsze, kiedy pozostaną ci już tylko kosmetyczne poprawki w prezentacji, pojawiają się informacje, które rujnują wcześniejsze założenia 41
09. Prezesi nigdy nie interesują się analizami i studiami za 50 tysięcy złotych i więcej, za to wyborem fi rmowego długopisu, gadżetu oraz kształtem modyfi kowanego logo — zawsze 45
10. Największym autorytetem marketingowym dla szefa pozostaje jego żona, matka lub kochanka, w dalszej kolejności córka. Jeśli ma więcej niż pięć córek, decyzje podejmowane są przez aklamację 49
11. Długość kariery szefa marketingu w fi rmie rodzinnej, przeciwstawiającego się familii, nie przekracza trzech miesięcy 51
12. Im prostsza do akceptacji jest reklama, tym więcej uwag ma szef 55
13. Firmy dzielą się na trzy grupy: te, które rozumieją marketing, te, którym się wydaje, że go rozumieją, i te, które wydają ciężkie pieniądze na to, żeby klientom wydawało się, że rozumieją 58
14. Jeśli twój projekt marketingowy się nie uda, niewątpliwie uda się konkurencji 62
15. Udany seks nawzajem zakochanych a przygodny seks – tym różni się prawdziwy program lojalnościowy od nachalnych prób zrobienia z klienta idioty 65
16. Nie ma głupich marketerów, są tylko markietanki, czyli jak się uczyć marketingu? 69
17. Prawdziwy marketer to skarb. Trzeba go tylko wysoko wykopać.Najlepiej do zarządu 75
18. Komunikacja szefa marketingu z główną księgową powinna być realizowana zgodnie z zasadami budowania pokojowych relacji obcych sobie cywilizacji 77
19. Prawdziwy marketer nigdy nie dziwi się wymaganiom, jakie są mu stawiane przez służby księgowe 81
20. Liczba zamawianych gadżetów dla zespołów handlowych nigdy nie będzie wystarczająca 84
21. Rozwój marketingu w fi rmie blokują cztery zjawiska: ignorancja, głupota, komitety marketingowe oraz ludzie, którym się wydaje, że są guru marketingu 87
22. Uroda specjalisty do spraw marketingu jest wprost proporcjonalna do prawdopodobieństwa udziału w międzynarodowej konferencji, czyli 11 patologii w marketingu 93
23. Odporny na idiotów zespół marketingu zarządzany jest właśnie przez idiotów 96
24. Zespół marketingu myślący na okrągło i kanciasty szef marketingu to bezproduktywna mieszanka paszowa 101
25. Kanciasty zespół marketingu i myślący na okrągło szef marketingu to tartak, który słychać w całej fi rmie 104
26. Im bardziej drżą ci ręce, tym większe prawdopodobieństwo, że prezentacja nie odpali 107
27. Im lepszy pendrive, tym gorszy laptop, który dostaniesz do odpalenia prezentacji 109
28. W każdej prezentacji badań znajdzie się jakiś detal, który je w całości podważy 112
29. Twój klient nigdy nie wie, czego chce 115 
30. Im dłużej trwają bloki reklamowe w telewizji, tym wyższy jest popyt na emisję reklam 120
31. Im gorsze parametry produktu, tym agresywniej próbuje się go sprzedać, czyli 11 zasad uczciwej sprzedaży 126
32. Liczba zastrzeżeń do pracy zespołu marketingu rośnie wprost proporcjonalnie do jego budżetu 131
33. W żadnym słowniku marketingu nie ma słowa „niemożliwe” 134
34. Złorzeczenia – to jedyny język używany przez handlowców na spotkaniach prowadzonych przez marketing 137
35. To, czego nie napisałeś w planie marketingowym,  zawsze będzie ważniejsze od tego, co napisałeś 140
36. Im więcej stanowisk na wizytówce, tym mniejszy zakres kompetencji 143
37. Wysokość faktury za opracowanie strategii marketingowej jest wprost proporcjonalna do kilogramów dokumentacji 147
38. Dobry konkurent to zbankrutowany konkurent 150
39. Nic tak nie rozkręca fi rmy jak rosnąca konkurencja 153
40. Z prawdziwą konkurencją można współpracować. Z łajdakami nikt nie chce nawet wyjść na boisko. Podłość i czarny PR trzeba tępić 158
41. Wartość zakupów usług marketingowych jest wprost proporcjonalna do ryzyka projektów 161
42. Im mniej rozumiesz z prezentacji agencji reklamowej, tym wyższą fakturę dostaniesz 164
43. Każda agencja reklamowa z innego miasta będzie bardziej kompetentna od lokalnej 168
44. Znane twarze to specjaliści od PR. Nieznane twarze to ludzie od propagandy 171
45. Nie mów tego, tylko napisz 173
46. Nawet najbardziej skomplikowaną strategię przedstawiaj w trzech punktach 177
47. Im ciekawszy masz projekt, tym większe bzdury napiszą w press releases 182
48. Liczba megabajtów danych rozsyłanych przez twoje biuro prasowe jest wprost proporcjonalna do zdenerwowania odbierających je dziennikarzy 184
49. Zespół marketingu dzieli się na trzy kategorie ludzi: Kwadratowych, Okrągłych i Markietanki. Okrągli myślą w milczeniu. Kwadratowi krytykują ich w milczeniu. Markietanki jazgoczą 186
50. Marketer, który myśli, może zachowywać się dziwacznie. Wybacz mu 188
Zamiast posłowia bajka o chudym kocie z małym telewizorem i dużą biblioteczką 191
Post scriptum 198
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

26,91 zł
29,90 zł

Marketing terytorialny

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?- Jak skutecznie prom...
22,50 zł
25,00 zł

Zarys nauki o prawie i wiedzy o bezpieczeństwie

Prawo jest jedną z najważniejszych form organizowania relacji społecznych, zarówno na poziomie całego państwa, jak i poszczególnych organizacji, które są fundamentalnymi elementami życia społecznego. Służy utrwalaniu istniejącego p...
7,72 zł
9,90 zł

Interpretacje ogólne – składanie wniosków, zaskarżanie, prawa podatników

Interpretacje ogólne wskazują stanowisko organów podatkowych w sprawach, w których w praktyce dochodzi do niejednolitego stosowania przepisów. Podatnik, który zastosuje się do interpretacji ogólnej korzysta z o...
61,20 zł
68,00 zł

Prawo administracyjne materialne. Orzecznictwo aplikanta

Książka stanowi zbiór orzeczeń dotyczących wybranej części prawa administracyjnego materialnego, z praktycznymi i najważniejszymi tezami pomocnymi w rozwiązywaniu podstawowych problemów z zakresu ustaw: prawo budowlane, ...
116,10 zł
129,00 zł

Europejskie prawo handlu elektronicznego

Unia Europejska wytworzyła rozbudowany i oryginalny porządek prawny dotyczący problematyki handlu elektronicznego. Obok dyrektywy o handlu elektronicznym, która stanowi najważniejszy instrument prawny dotyczący obrotu elektronicznego w UE, istot...
60,30 zł
67,00 zł

Powszechna historia państwa i prawa

Książka to 12 wydanie podręcznika autorstwa pana prof. Michała Sczanieckiego. Publikacja ta, stanowiąca owoc głębokiej wiedzy, erudycji, długich lat doświadczeń nauczania akademickiego i przemyśleń Autora nad optymalną formą dydaktyczną podręcznika, p...
31,20 zł
39,00 zł

Procedura legalizacji urządzeń w Prawie wodnym

Posiadasz staw rybny, ale nie uzyskałeś na niego pozwolenia wodnoprawnego? Zbudowałeś pomost i nie zgłosiłeś tego faktu odpowiednim organom? Są to przykłady tzw.samowoli, która obarczona jest przykrymi konsekwencjami. Jak zalegalizować takie urz...
31,50 zł
35,00 zł

Prawo Unii Europejskiej w pigułce

Publikacja stanowi kompleksowe opracowanie do nauki i powtórki przed egzaminem. W książce zostały zawarte najważniejsze zagadnienia z zakresu prawa Unii Europejskiej.Opracowanie zostało podzielone na 4 działy tematyczne, a w nich m.i...
99,00 zł
110,00 zł

Prawo jako projekt przyszłości

Książka porusza bardzo istotną tematykę przyszłości prawa. Rozumienie prawa pozwala przeciwdziałać negatywnym skutkom ludzkiej działalności i zagrożeniom, jakie ona niesie. Gdy świat przeżywa wiele kryzysów i konfliktów ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!