Kreatywność językowa w reklamie
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.
Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8088-244-7
- ISBN druku: 978-83-8088-243-0
- Liczba stron: 186
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
SŁOWO WSTĘPNE 9 CZĘŚĆ I. KREATYWNE WYZYSKIWANIE ŚRODKÓW JĘZYKOWYCH 15 Rozdział 1. WYRAZY I POŁĄCZENIA WYRAZOWE 17 W końcu roku kupiłem w końcu mercedesa, czyli o wyrazach wieloznacznych 17 Czy Bul może pokonać ból, czyli o homonimach 24 Zostań ecoistą, czyli o neologizmach 32 Gdy gorąco… kawa na zimno, czyli o antonimach 40 Adam Kubełek kupuje telefon, czyli o nazwach własnych 43 O choinka! Ale numer, czyli o eufemizmach 47 Cenowe hardkory, czyli o zapożyczeniach 52 Czy temperówka może strugać wariata, czyli o frazeologizmach i ich modyfikacjach 54 Jak przytulić rabat, czyli o naruszaniu łączliwości leksykalnej wyrazów 65 Wiosną ceny rosną, czyli o rymach 69 Rarka Plusa a „Lalka” Prusa, czyli o kalamburach 71 Ćwiczenia 75 Rozdział 2. WYPOWIEDZENIA 107 Piwo inne niż inne, czyli o powtórzeniach 107 Negocjujesz, tankujesz, księgujesz, czyli o wyliczeniach 112 Bo zupa była za słona, czyli o elipsie 113 Ćwiczenia 115 Rozdział 3. RELACJE MIĘDZY TEKSTAMI 119 Smacznego, miłego życia, czyli o nawiązaniach do konkretnych wypowiedzi 119 Dziennik dobrych wiadomości Tesco, czyli o nawiązaniach do gatunków tekstu 126 Czy wicie, co wam trza, czyli o nawiązaniach do stylów językowych 134 Ćwiczenia 141 Rozdział 4. ŚRODKI GRAFICZNE 145 Czy macie świet(l)ne pomysły, czyli o nawiasie 145 O 100 wSPAniałych zabiegach, czyli o wielkich i małych literach 147 Poserfuj u n@s, czyli o symbolach 149 W net taniej, czyli o dekompozycji 152 Jak wyglądają topniejące latem ceny, czyli o zestawieniach tekstu z obrazem 155 Ćwiczenia 159 CZĘŚĆ II. ANTY-DECORUM, CZYLI O NIESTOSOWNOŚCI W REKLAMIE 169 Gładź, gładź, gładź, czyli ewokowanie zjawisk ze sfery seksu 170 Masarnia „Stolec”, czyli operowanie niesmacznym quasi-żartem 174 BIBLIOGRAFIA 177