MENU
Darmowa dostawa

Zarządzanie. Jak zarządzać i być zarządzanym

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2017

  • Autor: Jerzy Kisielnicki

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 58,40 zł
49,06
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zarządzanie. Jak zarządzać i być zarządzanym

Zarządzanie jest wszechobecnym elementem życia społecznego, a jednocześnie dziedziną nauki wymagającą wiedzy z różnych jej obszarów. Przenikanie się tych obszarów i relacje między nimi stanowią istotny element Zarządzania. Ponadto Autor podręcznika zapoznaje z problemami teorii zarządzania i ich praktyczną użytecznością, ze współczesnymi metodami i technikami wspomagającymi procesy decyzyjne oraz z nowoczesnymi strukturami organizacyjnymi i mechanizmami w nich działającymi. Spójność wykładu, usystematyzowanie informacji, odniesienie do praktyki i zmiennego otoczenia, a także powiązanie z programami nauczania w krajach Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych są zaletami tej książki.

Zarządzanie jest przeznaczone dla: studentów uczelni wyższych różnych typów, menedżerów, doradców i wszystkich, którzy wspinając się po szczeblach kariery, odczuwają chęć uzupełnienia lub zdobycia aktualnej wiedzy z zakresu zarządzania.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści



Wstęp



Część I 
Podstawy zarządzania organizacją



Rozdział 1. Pojęcia podstawowe — nauka czy sztuka, czyli pierwszy dylemat nauk zarządzania 
Zarządzanie 
Kierownik 
Organizacja



Rozdział 2. Miękkie i twarde podejście do współczesnego zarządzania, czyli drugi dylemat nauk zarządzania 
Istota miękkiego i twardego podejścia do zarządzania 
Elementy miękkiego zarządzania (etyka, kultura, kultowość) 
Elementy twardego zarządzania i ich charakterystyka



Rozdział 3. Ewolucja teorii zarządzania 
Szkoły zarządzania i ich prekursorzy 
Szkoła klasyczna 
Szkoła stosunków międzyludzkich 
Szkoła ilościowo-systemowa 
Zarządzanie informacją i wiedzą oraz podejście zintegrowane, czyli co dalej?



Rozdział 4. Proces decyzyjny i narzędzia go wspomagające 
Istota i typy decyzji oraz procedury decyzyjne 
Behawioralne aspekty decyzji 
Typy decyzji i narzędzia wspomagające decyzje 
Możliwości i ograniczenia stosowania sformalizowanych narzędzi wspomagania decyzji



Część II 
Funkcje zarządzania



Rozdział 5. Planowanie — cele i metody 
Planowanie — pojęcie i zakres, określanie celów i misji organizacji 
Zarządzanie przez cele (ZPC) 
Procedura planowania 
Plan strategiczny i jego specyfika



Rozdział 6. Organizowanie 
Struktura organizacyjna i zasady jej tworzenia 
Typy struktur organizacyjnych 
Problemy makrozarządzania w strukturach systemów organizacyjnych 
Wybór i projektowanie struktury organizacyjnej 
Organizowanie zespołów ludzkich, czyli cele i zadania zarządzania zasobami ludzkimi 
Ścieżka kariery, czyli „mapa drogowa” kariery pracownika



Rozdział 7. Motywowanie i przewodzenie 
Motywowanie pracowników 
Przywództwo i władza w organizacji 
Style przywództwa 
Błędy i konflikty w organizacji 
Podstawowe typy konfliktów i metody ich rozwiązywania



Rozdział 8. Kontrola 
Pojęcie, cele i zadania kontroli 
Formy kontroli 
Controlling w organizacji 
Warunki efektywnej kontroli



Część III 
Transformacja organizacji, czyli dążenie do doskonałości



Rozdział 9. Zarządzanie zmianami 
Podstawowe problemy zarządzania zmianami 
Informacja jako podstawa zarządzania zmianami 
System informacyjny zarządzania procesem zmian — budowa i wymagania 
Zarządzanie zmianami — reengineering 
Benchmarking jako metoda wspomagająca zarządzanie zmianami i proces reengineeringu 
Społeczna odpowiedzialność biznesu



Rozdział 10. Zarządzanie projektami 
Pojęcie i zakres 
Metodyka i strategia projektowania 
Proces analizy w zarządzaniu projektem 
Struktura podziału pracy, czyli Work Breakdown Structure (WBS) 
Realizacja projektu 
Wdrożenie projektu



Rozdział 11. Zarządzanie jakością 
Jakość i jej ocena 
Podstawy działań kompleksowego zarządzania jakością (TQM) 
Metody wspomagające TQM 
Certyfikaty jakości i audyt



Rozdział 12. Zarządzanie wiedzą 
Wiedza i jej znaczenie w zarządzaniu organizacją 
Wiedza w zarządzaniu — pojęcia, rodzaje i procedury pozyskiwania 
Zarządzanie wiedzą, czyli jak wykorzystać, absorbować i generować posiadane zasoby 
Organizacje inteligentne jako organizacje oparte na zarządzaniu wiedzą 
Kierunki rozwoju zarządzania wiedzą — pomiar wiedzy



Rozdział 13. Zarządzanie przez wirtualizację 
Wirtualizacja i pojęcie organizacji wirtualnej 
Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna 
Strategia funkcjonowania organizacji wirtualnej i kierunki jej rozwoju 
Rola wirtualizacji w usprawnianiu gospodarki zasobami ludzkimi



Rozdział 14. Informatyczna infrastruktura zarządzania 
Informatyczna infrastruktura zarządzania jako element infrastruktury zarządzania 
Systemy informatyczne zarządzania i ich rola w organizacji 
Gospodarka elektroniczna i nowe wyzwania zarządzania 
Co dalej z doskonaleniem infrastruktury zarządzania?



Bibliografia



Indeks
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

37,72 zł
44,90 zł

Zarządzanie dla inżynierów

Zarządzanie, czyli zmniejszanie niepewności działania przez podejmowanie trafnych decyzji, nie ogranicza się głównie do koordynacji, nadzoru i kontroli, ale obejmuje także funkcje planowania, kierowania, projektowania i zmieniania [Mikołajczyk 2...
37,72 zł
44,90 zł

Zarządzanie jakością i bezpieczeństwem

Podręcznik obejmuje wiedzę o zarządzaniu jakością produkcji i bezpieczeństwem produktu. Autorzy przedstawili: historię, filozofię i istotę jakości; pomiar i ocenę jakości; środowisko i zasady zarządzania jakością; normalizację (system zarządzania jakoś...
35,10 zł
39,00 zł

Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w zapewnianiu ciągłości działania organizacji

Przed ryzykiem warto się zabezpieczać nie tylko rezerwami finansowymi, ale także przemyślanym planem reagowania na symptomy i przejawy ryzyka.Książka została napisana przez praktyka i wiodącego specjalistę z zakresu zarządzania zapewnianiem...
26,66 zł
31,00 zł

Zarządzanie infrastrukturalnymi projektami liniowymi

Celem pracy było opracowanie rekomendacji sprawnego i efektywnego zarządzania infrastrukturalnymi projektami liniowymi realizowanymi przez administrację w Polsce. Celem poznawczym natomiast było zapoznanie się ze specyfiką infrastrukturalnych projekt&o...
73,50 zł
98,00 zł

Zarządzanie kadrą ekspatriantów w filiach przedsiębiorstw międzynarodowych w Polsce

Globalizacja działalności gospodarczej w ostatniej dekadzie powoduje, że problematyka międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi zyskuje na znaczeniu. Różnorodność rynków pod względem rozwoju gospodarczego, technologicznego oraz odmie...
37,50 zł
50,00 zł

Zarządzanie motywacją ekspertów - na przykładzie specjalistów z branży IT

W XXI wieku najcenniejszym kapitałem niemal każdej organizacji stali się wysokiej klasy fachowcy, którzy dzięki swoim kompetencjom oraz kreatywności stanowią kluczowy czynnik budowania przewagi konkurencyjnej. Aby jednak w pełni możliwe było wyk...
32,21 zł
33,90 zł

Samo Sedno - Zarządzanie projektami krok po kroku

Zdobądź wiedzę, dzięki której każdy twój projekt będzie efektywny! Dowiedz się, jak dobierać sposób działania specjalnie do swoich potrzeb. Poznaj wypróbowane sposoby na skuteczne wyznaczanie celów, zarządzanie...
89,10 zł
99,00 zł

Zarządzanie wartością inwestycji budowlanych. Projektowanie i realizacja

Publikacja jest zwartym opracowaniem przedstawiającym procesy projektowania i realizacji inwestycji budowlanych w świetle ich wartości. O ile dostępna literatura opisuje elementy wchodzące w skład procesów związanych z projektowaniem lub realiza...
29,24 zł
34,00 zł

Zarządzanie projektami. Wybrane aspekty

Książka jest próbą prezentacji wybranych zagadnień związanych z zarządzaniem projektem we wszystkich fazach jego cyklu życia – od momentu inicjacji, poprzez etap planowania i wdrażania, do fazy zamknięcia projektu. Stanowi praktyczną i int...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!