MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Badanie rynku

(eBook)

Jak zrozumieć konsumenta

5.00  [ 5 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2021

  • Seria / cykl: Zrozumieć rynek i konsumenta

  • Redakcja naukowa: Agnieszka Łebkowska, Michał Jan Lutostański, Michał Protasiuk

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 219,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 131,40 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

131,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Badanie rynku

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.

Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
CZYM JEST BADANIE RYNKU? 9
WSTĘP. DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? Michał Jan Lutostański 9
I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta  Patrycja Prochera, Michał Jan Lutostański  13
ELEMENTY PROCESU BADAWCZEGO 20
II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi  Katarzyna Archanowicz-Kudelska 20
III. Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online Marcin Bągard, Michał Dubrawski 35
IV. Wizualizacja wyników badań i raportowanie Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz 67
V. Prezentowanie wyników badań Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski 99
VI. Zarządzanie wynikami badań w organizacji  Tomasz Jędrkiewicz, Adam Polasz 111
VII. Etyka w badaniach opinii i rynku Katarzyna Archanowicz-Kudelska 132
METODY BADAWCZE 142
VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? Tomasz Dulinicz, Anna Martenka  142
IX. Badania jakościowe – klasyczne metody FGI oraz IDI Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka 163
X. Badania eksploracyjne Paweł Pawiński 182
XI. Podejście etnograficzne w badaniach rynku  Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka 192
XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych  Krzysztof Polak 213
XIII. Badania neuromarketingowe  Jacek Kowalski, Beata Pawłowska, Ewelina Omiecińska 235
XIV. Społeczności badawcze online Piotr Idzik, Natalia Kicina 257
XV. Badanie trendów konsumenckich Barbara Frątczak-Rudnicka  279
XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk  309
XVII. Badanie narracyjne Jacek Wasilewski 325
ZASTOSOWANIE BADAŃ W PRAKTYCE 342
XVIII. Potrzeby i insighty Michał Kociankowski 342
XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski 362
XX. Badania konceptów i innowacji  Anna Gorączka, Michał Protasiuk 391
XXI. Badanie opakowań Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska 412
XXII. Badania sensoryczne produktów  Mateusz Kosmala  428
XXIII. Badania cen Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska 456
XXIV. Badania satysfakcji konsumentów Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński 473
XXV. Badania skuteczności komunikacji reklamowej  Paweł Ciacek, Michał Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk 503
XXVI. Badania shopperowe Anna Gorączka, Artur Czajka 547
XXVII. Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk   583
XXVIII. Badania w projektowaniu doświadczeń  Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik  606
XXIX. Badania w procesach projektowania usług Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski 632
XXX. Sondaże opinii publicznej i badania społeczne Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski  650
JAKA JEST PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ? 668
XXXI. Rola badań w świecie big data Michał Protasiuk 668
ZAKOŃCZENIE. PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ Michał Jan Lutostański 678
Słownik badawczy Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Patrycja Prochera, Magdalena Tędziagolska 681
AUTORZY 711
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

5,52 zł
9,20 zł

Badania marketingowe. Rozdział 9

ROZDZIAŁ 9 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińsk...
35,37 zł
39,30 zł

Co mówi Twoja krew. Holistyczne spojrzenie na wyniki badań laboratoryjnych

Autor, naturopata, opisuje, jak odczytywać laboratoryjne wyniki badań krwi, aby postawić diagnozę i zrozumieć pierwsze sygnały nieprawidłowości w pracy organizmu, rozpoczynające się stany chorobowe lub poważne odchylenia od normy. Jego celem jest om&oa...
34,31 zł
39,90 zł

Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej

Publikacja przedstawia projekt koncepcji metodologicznej w naukach o zarządzaniu, nazwanej układem wielkości organizacyjnych. Projekt ten ma 3 główne cele. Po pierwsze, układ wielkości organizacyjnych jest odpowiedzią na wciąż zwiększającą się &...
21,59 zł
23,99 zł

Wybrane zagadnienia kultury fizycznej – aktualny stan badań

Problematyka poszczególnych prac w szczególności nawiązuje do zagadnień treningu sportowego, różnych form aktywności fizycznej podejmowanej dla zdrowia oraz historii kultury fizycznej.
21,60 zł
24,00 zł

Podejście kalibracyjne w badaniach społeczno-ekonomicznych

Książka nawiązuje do dynamicznie rozwijającej się na całym świecie w badaniach reprezentacyjnych oraz spisach powszechnych metody kalibracji. Podjęta tematyka stanowi próbę wypełnienia dostrzegalnej luki badawczej i jest pierwszym całościowym sp...
41,40 zł
69,00 zł

Bliska historia. O badaniach historii lokalnej i regionalnej

„Bliska historia” pod redakcją naukową prof. Przemysława Wiszewskiego z Uniwersytetu Wrocławskiego to zbiorowa praca na temat metod, stanu i perspektyw badań oraz popularyzacji historii lokalnej i regionalnej.Schyłek ubiegłego wieku p...
26,86 zł
31,98 zł

Partycypacja i dyskurs. Mentalność pierwotna w badaniach Luciena Lévy-Bruhla

Nakreślone przez Łukasza M. Dominiaka cele badawcze programu nowej historii socjologii, jak i następnie ich realizacja w pracy budzą moje uznanie. Praca umiejętnie łączy perspektywę historyczną rozumianą niestandardowo z socjologiczną, ściślej mó...
68,40 zł
114,00 zł

Psychologia sądowa. Podstawy - badania - aplikacje

Kompleksowy podręcznik akademicki dotyczący zagadnień psychologii sądowej. Zawiera nie tylko refleksję nad statusem psychologii sądowej jako nauki, jej przedmiotem, celem, warstwą metodologiczną i etyczną, ale także przejrzyste omówienie psychol...
21,46 zł
24,95 zł

Badanie stanów izometrycznych Iπ = Kπ = 8- w jądrach trójosiowych metodami spektroskopii elektronów γ

W monografii zaprezentowano badania własności stanu metastabilnego I? = K? = 8- w jądrach 130Ba, 132Ce, 134Nd i 184Pt przy wykorzystaniu techniki pomiarowej bazującej na spektrometrii elektronów konwersji wewnętrznej oraz gamma stosowanych w Śro...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!