Biznes w kulturze – kultura w biznesie
Niniejsza publikacja stanowi pokłosie VII Ogólnopolskiej Konferencji z cyklu „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pt. „Wpływ pandemii na zachowania instytucji i konsumentów kultury”, zorganizowanej przez Zespół Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Cel poczynionych w niej rozważań sprowadza się do identyfikacji wpływu pandemii COVID-19 na różne aspekty funkcjonowania sektora i instytucji kultury, a także uczestników oraz konsumentów kultury, oraz prezentacji sposobów radzenia sobie z tą niekorzystną sytuacją w ekstraordynaryjnych warunkach. Jego realizację oparto na źródłach literaturowych, danych statystycznych, a także ze względu na aktualność problematyki na licznych publikacjach prasowych i internetowych. Monografia skierowana jest do teoretyków, jak również praktyków – menedżerów prowadzących jednostki i instytucje kultury, aktualnie borykających się ze skutkami pandemii i wynikających z niej ograniczeń.
- Kategorie:
- Redakcja: Aleksandra Nocoń, Anna Kwiecień
- ISBN: 978-83-7875-724-5
- ISBN druku: 978-83-7875-723-8
- Liczba stron: 110
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
AWstęp (Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń) 7 Rozdział I Wpływ pandemii na gospodarkę ze szczególnym uwzględnieniem sektora kultury (Anna Kwiecień) 9 Rozdział II Sektory kultury i kreatywny wobec pandemii COVID-19: w poszukiwaniu wyjścia z kryzysu – perspektywa międzynarodowa (Katarzyna Żak) 18 Rozdział III Instrumenty polityki kulturalnej państw członkowskich Unii Europejskiej w czasie pandemii COVID-19 (Małgorzata Grząba) 28 Rozdział IV User Experience w zdigitalizowanej kulturze podczas pandemii koronawirusa (COVID-19) (Jakub Kubiczek) 38 Rozdział V Finansowanie społecznościowe w dobie pandemii koronawirusa (Aleksandra Nocoń) 46 Rozdział VI Rozwój pandemii COVID-19 a zmiana zachowań konsumentów – uczestników sektora kultury w Polsce (Beata Reformat) 58 Rozdział VII Konsumpcja kultury w dobie pandemii COVID-19 w Polsce (Angelika Kantor) 70 Rozdział VIII Rewizja pomników w czasie pandemii a rola artystów i instytucji kultury w tworzeniu wizji świata inkluzywnego (Klaudia Ofwona Draber, Paulina Kopyto) 83 Bibliografia 95 Spis fotografii 107 Spis rysunków 107 Spis tabel 108 Informacja o autorach 109