Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji
Praca składa się z czterech rozdziałów: dwa pierwsze opierają się na krytycznym przeglądzie literatury, a dwa ostatnie na wynikach badań bezpośrednich. W rozdziale I przedstawiono ramy teoretyczne koncepcji dynamicznych zdolności. Nacisk położono zarówno na prezentację zapożyczeń intelektualnych tej koncepcji, podstawowych założeń, jak i jej wewnętrznego zróżnicowania. W rozdziale II dokonano konceptualizacji dynamicznych zdolności marketingowych jako wyłaniającego się konstruktu badawczego. Rozdział ten rozpoczyna się od ukazania miejsca marketingu w „atlasie” dyscyplin naukowych oraz współczesnych funkcji biznesu. Rozdział III prezentuje wyniki zrealizowanych badań eksploracyjnych. W rozdziale IV zaprezentowano wyniki badań ilościowych testujących hipotezy pracy. Prezentacja wyników badań została poprzedzona fragmentami wprowadzającymi czytelnika w specyfikę wybranych typów dynamicznych zdolności marketingowych.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7875-439-8
- ISBN druku: 978-83-7875-438-1
- Liczba stron: 259
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie 7 Rozdział I Dynamiczne zdolności organizacji jako paradygmat strategii 13 1. Geneza dynamicznych zdolności 13 2. Definicja dynamicznych zdolności 21 3. Zróżnicowanie i wielokierunkowość dynamicznych zdolności 39 Rozdział II Dynamiczne zdolności marketingowe – podstawy teoretyczne 51 1. Znaczenie i ewolucja naukowej wiedzy o marketingu 51 2. Marketing jako funkcja biznesu 57 3. Zasoby i zdolności marketingowe 64 4. Istota dynamicznych zdolności marketingowych 75 Rozdział III Dynamiczne zdolności w świetle wyników badań jakościowych 99 1. Charakterystyka jakościowego projektu badawczego 99 2. Podążanie za zmianami w otoczeniu 108 2.1. Dynamika otoczenia 108 2.2. Budowanie wiedzy o otoczeniu 112 2.3. Antycypacja zmian 115 2.4. Uczenie się na własnych doświadczeniach 118 3. Rekonfiguracja zasobów marketingowych 121 3.1. Resegmentacja 122 3.2. Repozycjonowanie 125 3.3. Rekonfiguracja oferty produktowej 128 3.4. Rekonfiguracja pozostałych elementów marketing-mix 131 4. Stymulanty i bariery rekonfiguracji 135 5. Rola działu marketingu i koordynacja interfunkcyjna 142 6. Kompetencje menedżerskie a DZM 146 7. Koprodukcja wartości jako specyficzny obszar DZM 149 Rozdział IV Dynamiczne zdolności w świetle wyników badań ilościowych 152 1. Zdolności marketingowe w mediach społecznościowych 154 1.1. Wprowadzenie do marketingu w mediach społecznościowych 154 1.2. Charakterystyka procesu gromadzenia informacji terenowych 161 1.3. Budowa i testowanie modelu pomiarowego 166 1.4. Test modelu strukturalnego i wnioski 176 2. Zdolności do ko-kreacji wartości z klientami 186 2.1. Wprowadzenie do ko-kreacji wartości z klientami 186 2.2. Charakterystyka procesu gromadzenia danych terenowych 193 2.3. Budowa i testowanie modelu pomiarowego 196 2.4. Test modelu strukturalnego i wnioski 202 Podsumowanie 211 Załączniki 219 Scenariusz wywiadu osobistego 219 Pytania ankietowe 1 224 Pytania ankietowe 2 228 Bibliografia 233 Spis rysunków 257 Spis tablic 259