Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki »
MENU

Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji(eBook)

Koncepcja i wybrane obszary zastosowań

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Katowice, 1, 2018

  • Autor: Maciej Mitręga

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 32,00 zł
28,80
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,20 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji

Praca składa się z czterech rozdziałów: dwa pierwsze opierają się na krytycznym przeglądzie literatury, a dwa ostatnie na wynikach badań bezpośrednich. W rozdziale I przedstawiono ramy teoretyczne koncepcji dynamicznych zdolności. Nacisk położono zarówno na prezentację zapożyczeń intelektualnych tej koncepcji, podstawowych założeń, jak i jej wewnętrznego zróżnicowania. W rozdziale II dokonano konceptualizacji dynamicznych zdolności marketingowych jako wyłaniającego się konstruktu badawczego. Rozdział ten rozpoczyna się od ukazania miejsca marketingu w „atlasie” dyscyplin naukowych oraz współczesnych funkcji biznesu. Rozdział III prezentuje wyniki zrealizowanych badań eksploracyjnych. W rozdziale IV zaprezentowano wyniki badań ilościowych testujących hipotezy pracy. Prezentacja wyników badań została poprzedzona fragmentami wprowadzającymi czytelnika w specyfikę wybranych typów dynamicznych zdolności marketingowych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie	7
Rozdział I
Dynamiczne zdolności organizacji jako paradygmat strategii	13
1. Geneza dynamicznych zdolności	13
2. Definicja dynamicznych zdolności	21
3. Zróżnicowanie i wielokierunkowość dynamicznych zdolności	39
Rozdział II
Dynamiczne zdolności marketingowe – podstawy teoretyczne	51
1. Znaczenie i ewolucja naukowej wiedzy o marketingu	51
2. Marketing jako funkcja biznesu	57
3. Zasoby i zdolności marketingowe	64
4. Istota dynamicznych zdolności marketingowych	75
Rozdział III
Dynamiczne zdolności w świetle wyników badań jakościowych	99
1. Charakterystyka jakościowego projektu badawczego	99
2. Podążanie za zmianami w otoczeniu	108
2.1. Dynamika otoczenia	108
2.2. Budowanie wiedzy o otoczeniu	112
2.3. Antycypacja zmian	115
2.4. Uczenie się na własnych doświadczeniach	118
3. Rekonfiguracja zasobów marketingowych	121
3.1. Resegmentacja	122
3.2. Repozycjonowanie	125
3.3. Rekonfiguracja oferty produktowej	128
3.4. Rekonfiguracja pozostałych elementów marketing-mix	131
4. Stymulanty i bariery rekonfiguracji	135
5. Rola działu marketingu i koordynacja interfunkcyjna	142
6. Kompetencje menedżerskie a DZM	146
7. Koprodukcja wartości jako specyficzny obszar DZM	149
Rozdział IV
Dynamiczne zdolności w świetle wyników badań ilościowych	152
1. Zdolności marketingowe w mediach społecznościowych	154
1.1. Wprowadzenie do marketingu w mediach społecznościowych	154
1.2. Charakterystyka procesu gromadzenia informacji terenowych	161
1.3. Budowa i testowanie modelu pomiarowego	166
1.4. Test modelu strukturalnego i wnioski	176
2. Zdolności do ko-kreacji wartości z klientami	186
2.1. Wprowadzenie do ko-kreacji wartości z klientami	186
2.2. Charakterystyka procesu gromadzenia danych terenowych	193
2.3. Budowa i testowanie modelu pomiarowego	196
2.4. Test modelu strukturalnego i wnioski	202
Podsumowanie	211
Załączniki	219
Scenariusz wywiadu osobistego	219
Pytania ankietowe 1	224
Pytania ankietowe 2	228
Bibliografia	233
Spis rysunków	257
Spis tablic	259
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!