MENU

Marketing relacji Teoria i praktyka

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 39,23 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

39,69
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Średnia liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 249 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marketing relacji Teoria i praktyka

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.

Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.


(...) Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków. Sięgną po nią również ambitni studenci.
Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer


(...) Z przyjemnością polecam tę świetną książkę, stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką.
Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

103,53 zł
119,00 zł

Udar mózgu Kompendium dla praktyka

„Udar mózgu. Kompendium dla praktyka” kolejny tytuł w serii Choroby mózgu.„Udar mózgu – kompendium dla praktyka” to syntetyczne ujęcie najnowszej wiedzy dotyczącej epidemiologii, czynników...
190,53 zł
219,00 zł

Zapalenia naczyń w praktyce klinicznej interdyscyplinarnie

Zapalenia naczyń to choroby przysparzające wielu problemów w praktyce klinicznej. Niemal wszystkie jednostki chorobowe z tej grupy należą do chorób rzadkich, a przez to bywają nieuwzględniane w diagnostyce różnicowej i niejednokrotnie przez dłuższy cza...
61,52 zł
80,00 zł

Teoria żeglowania

Czesław Marchaj urodzony w 1918 r. to jeden z najsłynniejszych polskich naukowców. Prowadził wykłady na temat aerodynamiki i zachowania jednostek pływających w warunkach ciężkiej pogody w Anglii, USA, a także Izraelu, Niemczech, Holandii, Włosze...
37,80 zł
58,30 zł

Szkoła austriacka praktyka inwestowania

Pośród współczesnych teorii ekonomicznych, tą, która to dostrzegła najwyraźniej i aktywnie rozwija jest tzw. austriacka szkoła ekonomii. Austriacy, pod wpływem arcydzieł swych najważniejszych przedstawicieli, Carla Mengera oraz Lud...
78,37 zł
89,00 zł

Hepatologia kliniczna Przewodnik lekarza praktyka

Spis treści1. Wstępna ocena pacjenta z chorobą wątroby na podstawie badań laboratoryjnych 2. Choroby metaboliczne wątroby 3. Alkoholowa choroba wątroby 4. Choroby autoimmunizacyjne wątroby 5. Nieautoimmunizacyjne choroby z...
28,00 zł

Współczesne wyzwania teorii i praktyki edukacyjnej

Prezentowany tom tekstów stanowi doskonałą egzemplifikację możliwości jakie pedagogika daje młodym naukowcom, ale też ich ogromnego potencjału w zakresie przyczyniania się do jej rozwoju. Teksty są zróżnicowane w swoje całości ale dają ob...
25,76 zł
36,90 zł

Asertywność w praktyce.

Wiesz, że możesz zachować się asertywnie, a jednak w konkretnej sytuacji brakuje ci słów? Masz dość czytania o asertywności i chcesz szybko poprawić swoje relacje z ludźmi? To książka dla tych, którzy pragną być skuteczni w praktyce! W poradniku znaj...
82,68 zł
99,00 zł

Zasiłki z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego w praktyce

Publikacja przedstawia zagadnienia związane z ustalaniem prawa do świadczeń pieniężnych z tytułu choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego, ich wysokości, podstawy wymiaru oraz wypłatą tych świadczeń.Opracowanie zostało zi...
20,25 zł
26,90 zł

Teoria miłości 5

Od niefortunnego wyznania mija kilka dni. W tym czasie Yarahata ani razu nie widział się z Saki. Zdesperowany rusza na spotkanie przeznaczenia. Tylko dlaczego tak odziany?! Tymczasem Aiya zbiera się do odlotu, jednak niespodziewany splot wypadkó...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!