MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2019

  • Autor: Dominika Kołodziej

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 20,00 zł
17,20
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

Przedmiot zainteresowania monografii stanowi koherencja metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowej. Nadając pracy charakter interdyscyplinarny, autorka określiła w niej m.in. rodzaje koherencji oraz jej rangę przy formułowaniu i wdrażaniu odpowiedniej strategii. Publikację skierowano zarówno do naukowców, jak i praktyków – specjalistów ds. zarządzania/gospodarowania zasobami ludzkimi oraz ds. strategii marketingowych – przekazuje się w niej bowiem narzędzie diagnozy stopnia spójności realizowanych przez organizacje strategii marketingowych i metod kreowania kapitału ludzkiego, co może stać się inspiracją do badań wspomnianej koherencji na gruncie innych przedsiębiorstw.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	9
Rozdział I
Koherencja jako kryterium konstrukcji strategii	15
1. Pojęcie strategii	15
2. Rodzaje strategii ze względu na kryterium strukturalne	21
3. Strategia ogólna a strategie funkcjonalne	23
3.1. Pojęcie strategii ogólnej	23
3.2. Strategie funkcjonalne	26
3.3. Relacje między strategią ogólną a strategią funkcjonalną	28
4. Koherencja jako kryterium oceny strategii	30
4.1. Rodzaje kryteriów ewaluacyjnych	30
4.2. Pojęcie koherencji strategii i jej rodzaje	31
5. Miejsce badania oraz kształtowania koherencji w procesie formułowania i wdrażania strategii	33
6. Koherencja strategii a strategiczna karta wyników	37
Rozdział II
Charakterystyka strategii marketingowych i personalnych	43
1. Strategie marketingowe – podobieństwa i różnice ujęć definicyjnych	43
2. Rodzaje strategii marketingowych	46
3. Wybrane wskaźniki oceny skuteczności strategii marketingowych	53
4. Definicje strategii personalnej – analiza porównawcza	55
5. Rodzaje strategii personalnych	57
6. Przykładowe wskaźniki ewaluacji skuteczności strategii personalnych	62
7. Egzemplifikacja związków pomiędzy strategiami marketingowymi i personalnymi	67
Rozdział III
Metody kreowania stanu, struktury i dynamiki zatrudnienia pracowników a strategie marketingowe	79
1. Źródła pozyskiwania pracowników sprzedaży	79
1.1. Rodzaje sprzedawców ze względu na zadania pracy	79
1.2. Zapotrzebowanie na personel ds. sprzedaży w różnych fazach cyklu życia produktu	81
1.3. Kategorie specjalistów implementujących strategię lidera, pretendentów i naśladowców rynkowych oraz eksploratorów niszy	84
1.4. Strategia asortymentu i strategia marki a popyt na pracowników ds. sprzedaży	86
1.5. Personel sprzedażowy do realizacji strategii rozwoju nowego produktu, strategii „push” i „pull” oraz strategii w układzie produkt-rynek	87
2. Metody rekrutacji i doboru personelu ds. sprzedaży	91
2.1. Przydatność poszczególnych form i metod rekrutacji pracowników ds. sprzedaży do realizacji strategii marketingowych	91
2.2. Strategie marketingowe a modele selekcji pracowników ds. sprzedaży	100
2.3. Wahania popytu na pracowników ds. sprzedaży, generowane przez strategie marketingowe	101
Rozdział IV
Metody retencji pracowników a strategie marketingowe	104
1. Koncepcje i kryteria ewaluacji pracowników adekwatne do realizowanych strategii marketingowych	104
2. Metody szkoleniowe spójne z zadaniami na stanowiskach pracy związanych z marketingiem	112
3. Kształtowanie sposobów komunikowania się na potrzeby realizacji strategii marketingowych	120
4. Strategie marketingowe a typy kultur organizacyjnych	125
5. Wynagradzanie koherentne z realizowanymi strategiami marketingowymi	132
5.1. Modele wynagradzania	133
5.2. Formy płacy	138
5.3. Premiowanie 	141
5.4. Kształtowanie systemu wynagrodzeń pracowników ds. sprzedaży – aspekty praktyczne	148
Rozdział V
Propozycja metodyki określania koherencji metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowych. Faza przygotowawcza badania	152
1. Algorytm postępowania badawczego	152
2. Uzasadnienie wyboru badanych organizacji oraz identyfikacja ich strategii	171
3. Przebieg badania pilotażowego i jego wpływ na metodykę badawczą	173
4. Badanie właściwe	173
Rozdział VI
Rezultaty przeprowadzonych badań empirycznych w zakresie koherencji	175
1. Rezultaty identyfikacji metod kreowania kapitału ludzkiego, stosowanych w badanych organizacjach, i ich koherencji ze strategiami marketingowymi	175
2. Stopnie koherencji a rentowność zatrudnienia	200
Zakończenie	203
Literatura	205
Spis rysunków	213
Spis tabel	215
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

30,06 zł
34,95 zł

Strategie "ja" (po)romantycznego w poezji polskiej XIX-XXI wieku

U początków projektu Strategie ”ja” (po)romantycznego w poezji polskiej XIX-XXI wieku, rezultatem którego jest niniejsza publikacja, stała nieodmiennie powracająca myśl, że zaskakująco wiele - wbrew diagnozom radykalnie separ...
27,52 zł
32,00 zł

Myślenie geometryczne w teorii strategii organizacji

Książka traktuje o roli wizualizacji w myśleniu strategicznym. Napisana jest w konwencji metafor geometrii, z których wynikają różne algorytmy tworzenia strategii. Opisuje różne rodzaje myślenia: linearne, triangularne, macierzowe,...
21,66 zł
24,90 zł

Uprawa roślin południowych metodą Miczurina

Witajcie w świecie nieokiełznanej wyobraźni i nieskrępowanej swobody literackiej. Oto bohaterowie z piekła rodem, balansujący na granicy jawy i snu, życia i śmierci. Kasztaniarz i kosmonauta, trumna z generałem Sikorskim i przygłucha Matka Boska...
22,50 zł
25,00 zł

Terminale LNG w strategii bezpieczeństwa energetycznego państw atlantyckich i czarnomorskich Unii Europejskiej

Unia Europejska (UE) realizuje swoją politykę energetyczną dotyczącą bezpieczeństwa energetycznego, wydając oprócz aktów prawniewiążących, których celem jest zharmonizowanie przepisów rynkuwewnętrznego dotyczącyc...
27,52 zł
32,00 zł

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter czysto teoretyczny i obejmuje definicję oraz charakterystykę wiedzy i wiedzy marketingowej, modele sieci wartości ujęte przez pryzmat zarządzania wiedzą oraz koncepcje budowy w...
20,78 zł
23,09 zł

Azjatyckie strategie bezpieczeństwa u progu XXI wieku

Niniejsza książka, zdaniem wydawcy, jest ważnym przyczynkiem do badań nad kwestią bezpieczeństwa na kontynencie azjatyckim. Wprowadza ona czytelnika w świat współczesnych relacji między państwami. Tym samym stanowi ważny wkład w dotychczasowy do...
49,05 zł
54,50 zł

Najnowsze metody leczenia nowotworów

To książka napisana przez lekarzy, którzy od lat pomagają chorym na raka. Połączyli w niej tradycyjne metody leczenia z alternatywnymi, których skuteczność została potwierdzona naukowo. Zapewniają również, że raka można przezwycięż...
4,30 zł
5,00 zł

Metoda agile w zarządzaniu projektem logistycznym

Realizacji powyższych celów i odpowiedzi na pytania badawcze podporządkowano strukturę pracy. Rozdział pierwszy ma na celu zdefiniowanie cech projektu logistycznego oraz na podstawie analizy literaturowej, uporządkowanie wiedzy na jego temat. W ...
30,01 zł
34,90 zł

Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

BIZNES / ZARZĄDZANIEKluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią.Istotą dobrej strategii według Richarda...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!