Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Katowice, 1, 2019

  • Autor: Dominika Kołodziej

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 20,00 zł
18,00
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,00 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

Przedmiot zainteresowania monografii stanowi koherencja metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowej. Nadając pracy charakter interdyscyplinarny, autorka określiła w niej m.in. rodzaje koherencji oraz jej rangę przy formułowaniu i wdrażaniu odpowiedniej strategii. Publikację skierowano zarówno do naukowców, jak i praktyków – specjalistów ds. zarządzania/gospodarowania zasobami ludzkimi oraz ds. strategii marketingowych – przekazuje się w niej bowiem narzędzie diagnozy stopnia spójności realizowanych przez organizacje strategii marketingowych i metod kreowania kapitału ludzkiego, co może stać się inspiracją do badań wspomnianej koherencji na gruncie innych przedsiębiorstw.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	9
Rozdział I
Koherencja jako kryterium konstrukcji strategii	15
1. Pojęcie strategii	15
2. Rodzaje strategii ze względu na kryterium strukturalne	21
3. Strategia ogólna a strategie funkcjonalne	23
3.1. Pojęcie strategii ogólnej	23
3.2. Strategie funkcjonalne	26
3.3. Relacje między strategią ogólną a strategią funkcjonalną	28
4. Koherencja jako kryterium oceny strategii	30
4.1. Rodzaje kryteriów ewaluacyjnych	30
4.2. Pojęcie koherencji strategii i jej rodzaje	31
5. Miejsce badania oraz kształtowania koherencji w procesie formułowania i wdrażania strategii	33
6. Koherencja strategii a strategiczna karta wyników	37
Rozdział II
Charakterystyka strategii marketingowych i personalnych	43
1. Strategie marketingowe – podobieństwa i różnice ujęć definicyjnych	43
2. Rodzaje strategii marketingowych	46
3. Wybrane wskaźniki oceny skuteczności strategii marketingowych	53
4. Definicje strategii personalnej – analiza porównawcza	55
5. Rodzaje strategii personalnych	57
6. Przykładowe wskaźniki ewaluacji skuteczności strategii personalnych	62
7. Egzemplifikacja związków pomiędzy strategiami marketingowymi i personalnymi	67
Rozdział III
Metody kreowania stanu, struktury i dynamiki zatrudnienia pracowników a strategie marketingowe	79
1. Źródła pozyskiwania pracowników sprzedaży	79
1.1. Rodzaje sprzedawców ze względu na zadania pracy	79
1.2. Zapotrzebowanie na personel ds. sprzedaży w różnych fazach cyklu życia produktu	81
1.3. Kategorie specjalistów implementujących strategię lidera, pretendentów i naśladowców rynkowych oraz eksploratorów niszy	84
1.4. Strategia asortymentu i strategia marki a popyt na pracowników ds. sprzedaży	86
1.5. Personel sprzedażowy do realizacji strategii rozwoju nowego produktu, strategii „push” i „pull” oraz strategii w układzie produkt-rynek	87
2. Metody rekrutacji i doboru personelu ds. sprzedaży	91
2.1. Przydatność poszczególnych form i metod rekrutacji pracowników ds. sprzedaży do realizacji strategii marketingowych	91
2.2. Strategie marketingowe a modele selekcji pracowników ds. sprzedaży	100
2.3. Wahania popytu na pracowników ds. sprzedaży, generowane przez strategie marketingowe	101
Rozdział IV
Metody retencji pracowników a strategie marketingowe	104
1. Koncepcje i kryteria ewaluacji pracowników adekwatne do realizowanych strategii marketingowych	104
2. Metody szkoleniowe spójne z zadaniami na stanowiskach pracy związanych z marketingiem	112
3. Kształtowanie sposobów komunikowania się na potrzeby realizacji strategii marketingowych	120
4. Strategie marketingowe a typy kultur organizacyjnych	125
5. Wynagradzanie koherentne z realizowanymi strategiami marketingowymi	132
5.1. Modele wynagradzania	133
5.2. Formy płacy	138
5.3. Premiowanie 	141
5.4. Kształtowanie systemu wynagrodzeń pracowników ds. sprzedaży – aspekty praktyczne	148
Rozdział V
Propozycja metodyki określania koherencji metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowych. Faza przygotowawcza badania	152
1. Algorytm postępowania badawczego	152
2. Uzasadnienie wyboru badanych organizacji oraz identyfikacja ich strategii	171
3. Przebieg badania pilotażowego i jego wpływ na metodykę badawczą	173
4. Badanie właściwe	173
Rozdział VI
Rezultaty przeprowadzonych badań empirycznych w zakresie koherencji	175
1. Rezultaty identyfikacji metod kreowania kapitału ludzkiego, stosowanych w badanych organizacjach, i ich koherencji ze strategiami marketingowymi	175
2. Stopnie koherencji a rentowność zatrudnienia	200
Zakończenie	203
Literatura	205
Spis rysunków	213
Spis tabel	215
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

31,50 zł

Obciążenie fizyczne pracy – obowiązki pracodawcy. Wydatek energetyczny – metody oceny. Zasady wydawania pracownikom posiłków profilaktycznych i napojów.

Podczas wykonywania czynności zawodowych występuje konieczność pokonywania obciążenia fizycznego. Jest to możliwe dzięki właściwościom i czynnościom układu mięśniowego. W zależności od rodzaju stanowiska pracy obciążenie fizyczne pracowników moż...
19,95 zł

Nowoczesne technologie czy tradycyjne metody?

Kolejny tom z serii „Nauka - Dydaktyka - Praktyka” jest poświęcony prezentacji tradycyjnych i nowoczesnych metod krzewienia kultury czytelniczej wśród dzieci i młodzieży. Refleksja naukowa nad tą tematyką została podjęta w związku ze...
12,49 zł

Upowszechnianie wyników badań naukowych w międzynarodowych bazach danych. Analiza bibliometryczna na przykładzie nauk technicznych, ze szczególnym uwzględnieniem elektrotechniki - 01 Metody ilościowe – wybrane zagadnienia

Prezentowana monografia dokumentuje badania bibliometryczne przeprowadzone przez Autorkę na podstawie dostępnych baz danych. Baza ARIANTA pozwoliła wyodrębnić listę czasopism z dziedziny: elektrotechnika, baza BazTech posłużyła jako weryfikator zarejes...
4,00 zł

Innowacje i przedsiębiorczość. Teoria i praktyka - Zastosowanie metod Virtual Plant do projektowania dla osób z niepełnosprawnościami i starszych

Era globalizacji i informacji to czas burzliwych zmian, które wymuszają na organizacjach gotowość do ciągłej ewolucji. Powodują konieczność rozwijania nie tylko zdolności adaptacyjnych, ale także wprowadzania nowych rozwiązań ułatwiających wyprz...
20,00 zł

Strategie zapominania

"Jeśli zatem chcemy wyjść z impasu binarnego myślenia, musimy potraktować zapominanie jako rodzaj performatywnego działania, jako określony zestaw możliwych do zidentyfikowania i opisania strategii, które towarzyszą produkcji pamięci w okre...
29,00 zł

Transformacja w kierunku cywilizacji informacyjnej. Od etycznej do technicznej metody życia społecznego

Książka dotyczy cywilizacji informacyjnej, obejmującej rozległy zespół zagadnień na styku tradycyjnie (etycznie) pojmowanej cywilizacji oraz aktualnie (technicznie) wykorzystywanych informacji. Celem książki jest odróżnienie tego, co w zw...
39,00 zł

Królowe Strategii

Na szachownicy są dwie - czarna i biała - najsilniejsze figury, które mają nieograniczone możliwości działania. Królowe, bo o nich mowa, nie występują od razu przed szereg - czekają na rozwój sytuacji i obserwują potyczki innych bi...
26,25 zł

Metody statystyczne w analizach hydrologicznych środkowej Polski

Od dawna wiadomo, że statystyki najlepiej uczyć się na przykładach. Zaproponowany podział treści książki, oparty na gruntownej analizie różnych problemów hydrologicznych, dobrze spełnia ten postulat, a dołączony rozdział metodyczny i boga...
3,50 zł

Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Zastosowanie metody SERVQUAL na przykładzie Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketin...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!