Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I
Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym w reklamie. Czwarta część dotyczy regulacji prawnych w reklamie.
O Autorce: Małgorzata Pańczyk – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego wydziału ekonomiki, studiów podyplomowych rachunkowość przedsiębiorstw oraz grafika komputerowa i multimedia, nauczyciel dyplomowany przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie, egzaminator w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik ekonomista oraz technik rachunkowości.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-65149-87-9
- ISBN druku: 978-83-65149-26-8
- Liczba stron: 236
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP CZĘŚĆ I REKLAMA – WIADOMOŚCI WSTĘPNE 1. RODZAJE REKLAMY 1.1. Rodzaje reklamy i jej funkcje 1.2. Rodzaje reklamy a podmiot i przedmiot reklamy 1.3. Rodzaje reklamy uwzględniające inne kategorie 2. INFORMACJE W PROCESIE PLANOWANIA I PROWADZENIA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH 2.1. Badania w reklamie 2.2. Źródła informacji 2.3. Rodzaje badań marketingowych 2.4. Prezentacja wyników badań marketingowych 2.4.1. Tabelaryczna prezentacja danych 2.4.2. Grafi czna prezentacja danych statystycznych 2.4.3. Wykresy w prostokątnym układzie współrzędnych 2.4.4. Opisowa prezentacja danych CZĘŚĆ II PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ 1. STRATEGIA REKLAMOWA 2. PLAN KAMPANII REKLAMOWEJ 3. CELE KAMPANII REKLAMOWEJ 4. USTALANIE GRUPY DOCELOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ 4.1. Grupa odbiorców produktu a grupa odbiorców komunikatu reklamowego 4.2. Lojalność klientów 5. BUDŻET KAMPANII REKLAMOWEJ 6. STRATEGIA KREATYWNA 6.1. Brief marketingowy i kreatywny 6.2. Koncepcja przekazu reklamowego 6.3. Techniki przekazu reklamowego 6.4. Badania wstępne związane z reklamą 7. STRATEGIA MEDIALNA 7.1. Media i ich charakterystyka 7.2. Rodzaje mediów reklamy 8. BADANIA MEDIÓW REKLAMOWYCH 8.1. Badania telewizji 8.2. Badania radia 8.3. Badania czytelnictwa prasy 8.4. Badania outdooru 8.5. Badanie internetu 9. PARAMETRY MEDIALNE 9.1. Zasięg mediów 9.2. Rating – zasięg emisji reklamy 9.3. Zasięg kampanii reklamowej 9.4. Częstotliwość kontaktów z reklamą 9.5. Intensywność kampanii reklamowej 9.6. Duplikacja mediów 9.7. Koszt emisji reklamy 9.8. Parametry stosowane w reklamie internetowej 10. PROCES PLANOWANIA KAMPANII REKLAMOWEJ W MEDIACH 10.1. Planowanie strategiczne 10.2. Plan taktyczny 10.2.1. Budżet medialny 10.2.2. Wybór mediów 10.2.3. Wybór nośników mediów 10.2.4. Intensywność kampanii reklamowej 10.2.5. Media plan 10.3. Etap wykonawczy. Realizacja kampanii reklamowej 10.4. Analiza post buy 11. OCENA SKUTECZNOŚCI KAMPANII REKLAMOWEJ 11.1. Badania postaw odbiorców reklamy 11.2. Ocena ekonomicznej efektywności kampanii reklamowej CZĘŚĆ III PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY REKLAMY 1. KSZTAŁTOWANIE POSTAW KONSUMENTÓW 2. PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE 3. MODELE ODDZIAŁYWANIA REKLAMY