MENU
Darmowa dostawa

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I

(eBook)

Materiały edukacyjne

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Polska, 2016

  • Autor: Małgorzata Pańczyk

  • Wydawca: Empi2

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 27,00 zł
24,30
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I

Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym w reklamie. Czwarta część dotyczy regulacji prawnych w reklamie.

O Autorce: Małgorzata Pańczyk – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego wydziału ekonomiki, studiów podyplomowych rachunkowość przedsiębiorstw oraz grafika komputerowa i multimedia, nauczyciel dyplomowany przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie, egzaminator w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik ekonomista oraz technik rachunkowości.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP 
CZĘŚĆ I
REKLAMA – WIADOMOŚCI WSTĘPNE
1. RODZAJE REKLAMY 
1.1. Rodzaje reklamy i jej funkcje 
1.2. Rodzaje reklamy a podmiot i przedmiot reklamy 
1.3. Rodzaje reklamy uwzględniające inne kategorie 
2. INFORMACJE W PROCESIE PLANOWANIA I PROWADZENIA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH 
2.1. Badania w reklamie 
2.2. Źródła informacji 
2.3. Rodzaje badań marketingowych 
2.4. Prezentacja wyników badań marketingowych 
2.4.1. Tabelaryczna prezentacja danych 
2.4.2. Grafi czna prezentacja danych statystycznych 
2.4.3. Wykresy w prostokątnym układzie współrzędnych 
2.4.4. Opisowa prezentacja danych 
CZĘŚĆ II
PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ
1. STRATEGIA REKLAMOWA 
2. PLAN KAMPANII REKLAMOWEJ 
3. CELE KAMPANII REKLAMOWEJ 
4. USTALANIE GRUPY DOCELOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ 
4.1. Grupa odbiorców produktu a grupa odbiorców komunikatu reklamowego 
4.2. Lojalność klientów 
5. BUDŻET KAMPANII REKLAMOWEJ 
6. STRATEGIA KREATYWNA 
6.1. Brief marketingowy i kreatywny 
6.2. Koncepcja przekazu reklamowego 
6.3. Techniki przekazu reklamowego 
6.4. Badania wstępne związane z reklamą 
7. STRATEGIA MEDIALNA 
7.1. Media i ich charakterystyka 
7.2. Rodzaje mediów reklamy 
8. BADANIA MEDIÓW REKLAMOWYCH 
8.1. Badania telewizji 
8.2. Badania radia 
8.3. Badania czytelnictwa prasy 
8.4. Badania outdooru 
8.5. Badanie internetu 
9. PARAMETRY MEDIALNE 
9.1. Zasięg mediów 
9.2. Rating – zasięg emisji reklamy 
9.3. Zasięg kampanii reklamowej 
9.4. Częstotliwość kontaktów z reklamą 
9.5. Intensywność kampanii reklamowej 
9.6. Duplikacja mediów 
9.7. Koszt emisji reklamy 
9.8. Parametry stosowane w reklamie internetowej 
10. PROCES PLANOWANIA KAMPANII REKLAMOWEJ W MEDIACH 
10.1. Planowanie strategiczne 
10.2. Plan taktyczny 
10.2.1. Budżet medialny 
10.2.2. Wybór mediów 
10.2.3. Wybór nośników mediów 
10.2.4. Intensywność kampanii reklamowej 
10.2.5. Media plan 
10.3. Etap wykonawczy. Realizacja kampanii reklamowej 
10.4. Analiza post buy 
11. OCENA SKUTECZNOŚCI KAMPANII REKLAMOWEJ 
11.1. Badania postaw odbiorców reklamy 
11.2. Ocena ekonomicznej efektywności kampanii reklamowej 
CZĘŚĆ III
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY REKLAMY
1. KSZTAŁTOWANIE POSTAW KONSUMENTÓW 
2. PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE 
3. MODELE ODDZIAŁYWANIA REKLAMY
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Rozdział 2. INFORMACJE W PROCESIE PLANOWANIA I PROWADZENIA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

26,66 zł
31,00 zł

Twórcza strategia organizacji

Praca składa się z trzech rozdziałów z czego dwa są teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych badań. W pierwszym rozdziale podjęto próbę uporządkowania definicji koncepcji i modeli twórczości organizacyjnej. W drugi...
22,50 zł
25,00 zł

Uczenie dzieci z autyzmem prowadzenia konwersacji

Ten przewodnik dla rodziców, nauczycieli, terapeutów zawiera wiele opisów przypadków, wykresów, zdjęć i prezentuje krok po kroku, w jaki sposób nauczyć osobę z autyzmem umiejętności rozmowy. Opisano tutaj:
27,00 zł
30,00 zł

Przejawy społecznej NIEodpowiedzialności organizacji publicznych

Zamierzeniem autora jest pokazanie, możliwie jak najszerzej, różnorodności występujących zjawisk patologicznych w obszarze społecznej odpowiedzialności organizacji w oparciu o konkretne przykłady. Oczywiście konieczne było także dokonanie pewneg...
36,75 zł
52,50 zł

Kompetencje do prowadzenia edukacji kulturalnej

Tematyką książki są kompetencje osób realizujących edukację kulturalną w różnych miejscach i rolach. Autorzy zebranych w niej tekstów pokazują w jak wielu kontekstach można, warto a nawet trzeba dziś mówić o kompetencjach re...
91,80 zł
102,00 zł

Koszty postępowania egzekucyjnego prowadzonego przez komornika sądowego

Książka zawiera kompleksową analizę wielokrotnie nowelizowanych i budzących liczne wątpliwości przepisów o kosztach egzekucji prowadzonej przez komornika. W opracowaniu omówiono takie zagadnienia jak m.in.:pojęcie i ro...
44,99 zł
49,99 zł

Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo

Słowem redaktorówMonografia „Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym...
21,60 zł
24,00 zł

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności...
18,00 zł
20,00 zł

Absolwent uczelni - pracownik wiedzy w procesie rozwoju. Perspektywa jednostki i organizacji

W rozdziale 1 monografii omówiono zadania rozwojowe człowieka w świetle różnych koncepcji psychologicznych. Przedmiotem rozdziału drugiego jest problematyka kształcenia, orientacji na rozwój i kreatywnego myślenia pracownikó...
23,61 zł
27,45 zł

Wolność wypowiedzi w kampaniach wyborczych

Publikacja stanowi pierwsze całościowe i krytyczne opracowanie wolności wypowiedzi w kampaniach wyborczych – rozumianej w sposób autonomiczny. Przyjęto dwa najważniejsze cele badawcze o charakterze poznawczym: przedstawienie wolności wypow...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!