Sprzedaż produktów reklamowych
Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-65149-93-0
- ISBN druku: 978-83-65149-00-8
- Liczba stron: 310
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP CZĘŚĆ I PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE 1. PRODUKT 1.1. Produkt w ujęciu marketingowym 1.2. Rodzaje produktów 1.3. Usługa jako produkt niematerialny 2. REKLAMA I JEJ FUNKCJE 3. RODZAJE PRODUKTÓW I USŁUG REKLAMOWYCH 3.1. Budowa komunikatu reklamowego 3.2. Slogan reklamowy 3.3. Identyfikacja wizualna przedsiębiorstwa 3.4. Reklama telewizyjna 3.5. Reklama radiowa 3.6. Reklama prasowa 3.7. Reklama zewnętrzna 3.8. Reklama kinowa 3.9. Reklama internetowa 3.10. Drukowana reklama pozaprasowa 3.11. Gadżety reklamowe 3.12. Reklama bezpośrednia 3.13. Reklama w miejscu sprzedaży 3.14. Reklama wystawiennicza 3.14.1. Rodzaje targów 3.14.2. Wybór imprezy targowej 3.14.3. Przygotowanie ekspozycji targowej 4. JAKOŚĆ PRODUKTÓW 5. WARTOŚĆ UŻYTKOWA PRODUKTÓW 6. ODBIÓR JAKOŚCIOWY MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH 7. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ 8. AGENCJE REKLAMOWE 8.1. Agencja reklamowa i jej zadania 8.2. Rodzaje agencji reklamowych 8.3. Struktura organizacyjna agencji reklamowej 9. OFERTA AGENCJI REKLAMOWEJ 9.1. Oferta sprzedaży 9.2. Oferta handlowa CZĘŚĆ II DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH 1. CENA I JEJ FUNKCJE W MARKETINGU 2. MARŻA I METODY JEJ OBLICZANIA 3. PODATEK VAT 4. METODY USTALANIA CEN 4.1. Ustalanie cen na podstawie kosztów 4.1.1. Rodzaje kosztów 4.1.2. Kalkulacja kosztów 4.1.3. Kosztowe metody ustalania cen 4.2. Ustalanie cen na podstawie popytu 4.3. Rabaty i obniżki cen 4.4. Ustalanie cen na podstawie cen produktów konkurencyjnych 4.5. Ustalanie cen na podstawie reakcji konsumentów 5. DOKUMENTACJA ZWIĄZANA Z REALIZACJĄ USŁUG REKLAMOWYCH 5.1. Dokumentacja związana z poszukiwaniem odpowiedniej agencji 5.2. Nawiązanie współpracy z agencją 5.2.1. Zamówienie 5.2.2. Umowa o dzieło 5.2.3. Umowa-zlecenie 6. DOKUMENTACJA SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG REKLAMOWYCH 6.1. Faktura zaliczkowa 6.2. Faktura 6.3. Faktura korygująca 6.4. Nota korygująca 7. FORMY ZAPŁATY ZA PRODUKTY REKLAMOWE 7.1. Formy rozliczeń gotówkowych 7.2. Bezgotówkowe formy rozliczeń CZĘŚĆ III NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE 1. KSZTAŁTOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ 1.1. Analiza PEST 1.2. Analiza pięciu sił Portera 1.3. Analiza SWOT 2. NABYWCY PRODUKTÓW REKLAMOWYCH 3. PROFILOWANIE KLIENTÓW AGENCJI REKLAMOWEJ 4. ODBIORCY PRZEKAZU REKLAMOWEGO 5. FORMY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REKLAMOWYCH 6. ZADANIA DZIAŁU SPRZEDAŻY 6.1. Wymagania stawiane pracownikom działu sprzedaży 6.2. Zdobywanie lojalnych klientów 7. TYPY KLIENTÓW 8. ZASADY DOBREJ KOMUNIKACJI 9. ETAPY PROCESU SPRZEDAŻY 9.1. Nawiązywanie kontaktu z klientem 9.2. Zebranie informacji i uświadomienie potrzeb klienta 9.3. Prezentacja oferty w rozmowie handlowej i odpieranie zastrzeżeń klienta 9.4. Zamknięcie sprzedaży 10. ZASADY PROWADZENIA SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON 11. REALIZACJA ZAMÓWIENIA 12. NEGOCJACJE W BIZNESIE 12.1. Style negocjacji 12.2. Cechy i zadania negocjatora 12.3. Techniki negocjacyjne 13. DZIAŁANIA PROMOCYJNE W AGENCJI REKLAMOWEJ 13.1. Promocja i jej funkcje 13.2. Sprzedaż osobista 13.3. Public relations i publicity 13.4. Sponsoring 13.5. Aktywizacja sprzedaży ZADANIE PODSUMOWUJĄCE LITERATURA INDEKS