MENU

Sprzedaż produktów reklamowych

(eBook)

Kwalifikacja A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 31,00 zł
27,90
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Sprzedaż produktów reklamowych

Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE

Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP 
CZĘŚĆ I
PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
1. PRODUKT 
1.1. Produkt w ujęciu marketingowym 
1.2. Rodzaje produktów 
1.3. Usługa jako produkt niematerialny 
2. REKLAMA I JEJ FUNKCJE 
3. RODZAJE PRODUKTÓW I USŁUG REKLAMOWYCH 
3.1. Budowa komunikatu reklamowego 
3.2. Slogan reklamowy 
3.3. Identyfikacja wizualna przedsiębiorstwa 
3.4. Reklama telewizyjna 
3.5. Reklama radiowa 
3.6. Reklama prasowa 
3.7. Reklama zewnętrzna 
3.8. Reklama kinowa 
3.9. Reklama internetowa 
3.10. Drukowana reklama pozaprasowa 
3.11. Gadżety reklamowe 
3.12. Reklama bezpośrednia 
3.13. Reklama w miejscu sprzedaży 
3.14. Reklama wystawiennicza 
3.14.1. Rodzaje targów 
3.14.2. Wybór imprezy targowej 
3.14.3. Przygotowanie ekspozycji targowej 
4. JAKOŚĆ PRODUKTÓW 
5. WARTOŚĆ UŻYTKOWA PRODUKTÓW 
6. ODBIÓR JAKOŚCIOWY MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH 
7. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ 
8. AGENCJE REKLAMOWE 
8.1. Agencja reklamowa i jej zadania 
8.2. Rodzaje agencji reklamowych 
8.3. Struktura organizacyjna agencji reklamowej 
9. OFERTA AGENCJI REKLAMOWEJ 
9.1. Oferta sprzedaży 
9.2. Oferta handlowa 
CZĘŚĆ II
DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
1. CENA I JEJ FUNKCJE W MARKETINGU 
2. MARŻA I METODY JEJ OBLICZANIA 
3. PODATEK VAT 
4. METODY USTALANIA CEN 
4.1. Ustalanie cen na podstawie kosztów 
4.1.1. Rodzaje kosztów 
4.1.2. Kalkulacja kosztów 
4.1.3. Kosztowe metody ustalania cen 
4.2. Ustalanie cen na podstawie popytu 
4.3. Rabaty i obniżki cen 
4.4. Ustalanie cen na podstawie cen produktów konkurencyjnych 
4.5. Ustalanie cen na podstawie reakcji konsumentów 
5. DOKUMENTACJA ZWIĄZANA Z REALIZACJĄ USŁUG REKLAMOWYCH
5.1. Dokumentacja związana z poszukiwaniem odpowiedniej agencji 
5.2. Nawiązanie współpracy z agencją 
5.2.1. Zamówienie 
5.2.2. Umowa o dzieło 
5.2.3. Umowa-zlecenie
6. DOKUMENTACJA SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG REKLAMOWYCH
6.1. Faktura zaliczkowa 
6.2. Faktura 
6.3. Faktura korygująca 
6.4. Nota korygująca 
7. FORMY ZAPŁATY ZA PRODUKTY REKLAMOWE 
7.1. Formy rozliczeń gotówkowych 
7.2. Bezgotówkowe formy rozliczeń 
CZĘŚĆ III
NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
1. KSZTAŁTOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ 
1.1. Analiza PEST 
1.2. Analiza pięciu sił Portera 
1.3. Analiza SWOT 
2. NABYWCY PRODUKTÓW REKLAMOWYCH 
3. PROFILOWANIE KLIENTÓW AGENCJI REKLAMOWEJ 
4. ODBIORCY PRZEKAZU REKLAMOWEGO 
5. FORMY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REKLAMOWYCH 
6. ZADANIA DZIAŁU SPRZEDAŻY 
6.1. Wymagania stawiane pracownikom działu sprzedaży 
6.2. Zdobywanie lojalnych klientów 
7. TYPY KLIENTÓW 
8. ZASADY DOBREJ KOMUNIKACJI 
9. ETAPY PROCESU SPRZEDAŻY 
9.1. Nawiązywanie kontaktu z klientem 
9.2. Zebranie informacji i uświadomienie potrzeb klienta 
9.3. Prezentacja oferty w rozmowie handlowej i odpieranie zastrzeżeń klienta 
9.4. Zamknięcie sprzedaży 
10. ZASADY PROWADZENIA SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON 
11. REALIZACJA ZAMÓWIENIA 
12. NEGOCJACJE W BIZNESIE 
12.1. Style negocjacji 
12.2. Cechy i zadania negocjatora 
12.3. Techniki negocjacyjne 
13. DZIAŁANIA PROMOCYJNE W AGENCJI REKLAMOWEJ 
13.1. Promocja i jej funkcje 
13.2. Sprzedaż osobista 
13.3. Public relations i publicity 
13.4. Sponsoring 
13.5. Aktywizacja sprzedaży 
ZADANIE PODSUMOWUJĄCE 
LITERATURA 
INDEKS
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Rozdział pt. Oferta agencji reklamowej
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

43,00 zł
50,00 zł

Od Rouchona do Cappiella. Złoty wiek francuskiego plakatu reklamowego

Książka jest faktograficznym zapisem historii dziewiętnastowiecznego plakatu francuskiego i jego miejsca w społeczeństwie. Czytelnik odnajdzie w niej informacje o prekursorach tej sztuki, którą we Francji nazwano art de la rue – sztuką uli...
16,34 zł
19,00 zł

Kompetencje w certyfikowaniu i audytowaniu systemów zarządzania jakością produktów

Niniejsza monografia poświęcona jest kompetencjom personelu jednostek certyfikujących, a także personelu kontraktowego, pełniącego funkcje zewnętrznego audytora znormalizowanych systemów zarządzania. Kierując się potrzebą aktualizowania i doskon...
30,60 zł
34,00 zł

Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych

W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z...
8,86 zł
9,84 zł

Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji?

Niniejsza książka zawiera kilka prostych sposobów jak zwiększyć przychody restauracji ze sprzedaży wody. Udowodnimy Ci, dlaczego woda w butelce jest lepsza od wody z kranu. Nauczymy Cię, w jakich sytuacjach proponować wodę. Dzięki tej książce zd...
41,50 zł
49,40 zł

Marketing produktów systemowych

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: • systemow...
31,82 zł
37,00 zł

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepc...
16,20 zł
18,00 zł

Badania sensoryczne w ocenie jakości produktów

Atrakcyjność sensoryczna żywności stanowi jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe. Eksponowanie walorów organoleptycznych, odwoływanie się w kampaniach promocyjnych do przyjemnych doświadczeń zmysłowych związany...
19,15 zł
25,53 zł

Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych

Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania:uporządkowanie pojęć z ...
42,14 zł
49,00 zł

Sprzedaż przez Internet. Aspekty prawne

Stan prawny: 2012Opracowanie przedstawia prawne aspekty sprzedaży przez Internet w świetle prawa polskiego i wybranych regulacji o charakterze europejskim i międzynarodowym, zarówno z punktu widzenia sprzedawcy jak i kupującego. P...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!