MENU

Marketing produktów systemowych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2023

  • Redakcja naukowa: Leszek Żabiński

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 49,40 zł
Najniższa cena z 30 dni: 37,05 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

41,50
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing produktów systemowych

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:
• systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,
• systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,
• systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,
• systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O Autorach

Wprowadzenie

Rozdział 1
Środowisko, sfera i marketing produktów systemowych. Pojęcia i problemy podstawowe
1.1. Produkty systemowe we współczesnej rynkowej gospodarce wiedzy i społeczeństwie konsumpcyjnym
1.1.1. Istota i atrybuty produktów systemowych
1.1.2. Środowisko i sfera/sfery produktów systemowych
1.1.3. Systematyki i modele badanych produktów
1.2. Czynniki rozwoju produktów systemowych i ich sfery
1.2.1. Czynniki rynkowe i w sferze konsumpcji
1.2.2. Czynniki rozwoju produktów systemowych po stronie producenta/sprzedawcy i jego otoczenia
1.3. Czy światowy kryzys gospodarczy może spowolnić rozwój sfery produktów systemowych? 
Rozdział 2
Współczesne procesy innowacyjne w kształtowaniu produktów systemowych
2.1. Wartość dla klienta w produktach systemowych
2.1.1. Wartość dla klienta – pojęcie, atrybuty, struktura
2.1.2. Nowe zjawiska w procesach tworzenia wartości dla klienta
2.2. Współczesne procesy innowacyjne w budowie przewagi konkurencyjnej
2.2.1. Ewolucja modelu innowacji
2.2.2. Współczesne koncepcje innowacji i ich ograniczenia
2.3. Innowacja i marketing jako podstawa tworzenia wartości

Rozdział 3
Marketing produktów systemowych na rynku bankowości detalicznej
3.1. Produkty usługowe banków detalicznych i ich modele
3.2. Metodyka badań sfery produktów systemowych banków detalicznych
3.3. Środowisko badanej sfery produktów bankowych a czynniki ich rozwoju
3.3.1. Otoczenie makroekonomiczne i globalne a rozwój sfery produktów bankowych
3.3.2. Otoczenie sektorowe/multisektorowe a grupy strategiczne banków detalicznych
3.3.3. Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów
3.4. Badania zachowań konsumentów jako podstawa budowy strategii i programów marketingu produktów systemowych bankowości detalicznej
3.5. Tworzenie, komunikowanie i dystrybucja multiproduktów bankowych dla konsumentów
3.5.1. Konkurencja i współpraca banków detalicznych w tworzeniu multiproduktów bankowych
3.5.2. Strategie i programy współpracy banków detalicznych z konsumentami w tworzeniu i komunikowaniu multiwartości dla klientów
3.5.3. Multikanały dystrybucji bankowych produktów systemowych a klienci wielokanałowi

Rozdział 4
Marketing sieciowy w komercyjnych organizacjach usług medycznych
4.1. Koncepcje marketingu sieciowego i produktu systemowego w sektorze usług medycznych
4.2. Informacje o metodyce badań sfery produktów systemowych i marketingu sieciowego w służbie zdrowia
4.3. Środowisko marketingowe komercyjnych podmiotów usługowych produktów medycznych. Identyfikacja i analiza uwarunkowań funkcjonowania
4.3.1. Otoczenie makroekonomiczne i międzynarodowe/globalne
4.3.2. Otoczenie sektorowe/konkurencyjne i multisektorowe
4.3.3. Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów/pacjentów
4.4. Kształtowanie, promocja i dystrybucja/sprzedaż usługowych produktów systemowych w komercyjnej służbie zdrowia (w świetle wyników badań bezpośrednich)
4.4.1. Proces kształtowania produktów systemowych w rynkowym sektorze usług medycznych
4.4.2. Badane podmioty komercyjne usług medycznych i ich oferty produktów systemowych. Studium porównawcze
4.4.3. Dystrybucja/sprzedaż i promocja sieciowych medycznych produktów usługowych


Rozdział 5
Marketing produktów usługowych taniej gospodarki
5.1. Tania gospodarka i jej produkty
5.1.1. Istota i czynniki rozwoju taniej gospodarki
5.1.2. Produkty taniej gospodarki: klasyczne/tradycyjne czy innowacyjne produkty konsumpcyjne?
5.2. Zarys metodyki badań sfery i marketingu produktów taniej gospodarki
5.3. Środowisko marketingowe podmiotów/oferentów tanich produktów usługowych. Identyfikacja i analiza uwarunkowań
5.3.1. Środowisko makro- i megaekonomiczne
5.3.2. Otoczenie konkurencyjne (sektorowe)
5.3.3. Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów tanich produktów usługowych
5.4. Podstawowe komponenty marketingu tanich produktów usługowych
5.4.1. Rekonfiguracja struktury „taniego” produktu a aktywizm konsumentów
5.4.2. Agresywne pozycjonowanie cenowe i polityka trwale niskich cen
5.4.3. Optymalizacja usług dystrybucyjnych i sprzedażowych
5.4.4. Partnerstwo w kształtowaniu ofert sieciowych produktów firm taniej gospodarki

Rozdział 6
Marketing sieciowych organizacji handlowych w kształtowaniu i promocji ofert sprzedażowych dla konsumenta
6.1. Koncepcja marketingu sieciowych organizacji handlowych i jej komponenty
6.2. Oferty produktowo-usługowe a ich atrakcyjność
6.3. Zarys metodyki badań marketingu sieciowych organizacji handlowych
6.4. Środowisko marketingowe badanych przedsiębiorstw handlu detalicznego
6.4.1. Środowisko marketingowe międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce
6.4.2. Środowisko marketingowe polskich sieci handlowych branży FMCG
6.5. Procesy kształtowania i promocji ofert produktowo-usługowych
6.5.1. Kształtowanie i promocja ofert sprzedażowych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych (na wybranych przykładach)
6.5.2. Kształtowanie i promocja ofert sprzedażowych polskich sieciowych przedsiębiorstw handlowych

Rozdział 7
Marketing informatycznych produktów systemowych
7.1. Informatyczne produkty systemowe i ich modele
7.1.1. Pojęcie i atrybuty produktów informatycznych
7.1.2. Modele teoretyczne informatycznych produktów systemowych
7.2. Zarys metodyki badań
7.3. Środowisko sektorowe informatycznych produktów systemowych
7.3.1. Inter- i subsektorowy ekosystem biznesu
7.3.2. Podmioty relacji sieciowych w sektorze produktów informatycznych
7.4. Węzłowe procesy marketingu informatycznych produktów systemowych
7.4.1. Oferta systemowa sieci i jej tworzenie
7.4.2. Strategie i programy promocji informatycznych produktów systemowych
7.4.3. Rola i udział konsumentów/użytkowników produktów informatycznych w programach marketingowych producentów/dostawców tych produktów

Rozdział 8
Marketing wybieralnych konsumpcyjnych produktów systemowych
8.1. Wybieralne konsumpcyjne produkty systemowe
8.1.1. Pojęcie i cechy wybieralnych produktów konsumpcyjnych
8.1.2. Modele teoretyczne badanych produktów
8.2. Zarys metodyki badań sfery i marketingu konsumpcyjnych produktów systemowych
8.3. Środowiska marketingowe organizacji sieciowych producentów/dostawców badanych konsumpcyjnych produktów systemowych
8.3.1. Środowisko makroekonomiczne i globalne
8.3.2. Otoczenie sektorowe i multisektorowe
8.3.3. Otoczenie rynkowe
8.3.4. Związki sieciowe producentów/dostawców badanych konsumpcyjnych produktów systemowych
8.4. Podmioty i procesy marketingu wybieralnych konsumpcyjnych produktów systemowych
8.4.1. Procesy i strategie kreowania multiwartości dla konsumentów badanych produktów systemowych przez ich producentów/dostawców
8.4.2. Komunikowanie i dostarczanie wybieralnych trwałych produktów systemowych
8.4.3. Udział konsumentów badanych produktów w kreowaniu i promocji wybieralnych produktów konsumpcyjnych

Rozdział 9
Sfera i marketing innowacyjnych produktów odzieżowych
9.1. Innowacyjne produkty odzieżowe i ich charakterystyka
9.1.1. Klasyczne a innowacyjne produkty odzieżowe
9.1.2. Model teoretyczny procesów tworzenia i dostarczania innowacyjnych produktów odzieżowych
9.1.3. Czynniki rozwoju sfery innowacyjnych produktów odzieżowych
9.2. Metodyka badań sfery i marketingu innowacyjnych produktów odzieżowych
9.3. Otoczenie i modele biznesu podmiotów środowiska konkurencyjno-kooperacyjnego
9.3.1. Otoczenie makro- i megaekonomiczne
9.3.2. Środowisko konkurencyjne i kooperacyjne przedsiębiorstw odzieżowych a modele biznesu w branży
9.3.3. Rynki konsumentów innowacyjnych produktów odzieżowych
9.4. Zaangażowanie konsumenta odzieży w węzłowe procesy kształtowania i komunikacji innowacyjnych produktów odzieżowych

Podsumowanie

Abstact

Bibliografia
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

55,20 zł
69,00 zł

Marketing w erze technologii cyfrowych

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca d...
108,36 zł
129,00 zł

Kompetencje regulacyjne Europejskiej Rady ds. Ryzyka Systemowego oraz Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego w zarządzaniu ryzykiem systemowym

Głównym celem badawczym przedstawianej monografii jest rozstrzygnięcie pytania, czy wartość normatywna przepisów kształtujących kompetencje regulacyjne Europejskiej Rady ds. Ryzyka Systemowego i Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego w za...
126,77 zł
140,86 zł

Systemowe ujęcie bezpieczeństwa wewnętrznego. Problematyka prawno - społeczna, t.1

Oddajemy w Państwa ręce pierwszy tom monografii odnoszącej się do systemowego ujęcia bezpieczeństwa wewnętrznego. Przedmiotem studiów i zainteresowań naukowych autorów opracowania są kompetencje przyszłych oficerów Policji, dla kt&...
51,30 zł
57,00 zł

Marketing. Podręcznik akademicki

"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podr...
31,50 zł
35,00 zł

Marketing polityczny

Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych.Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacj...
22,36 zł
26,00 zł

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w t...
21,46 zł
24,95 zł

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzn...
16,34 zł
19,00 zł

Kompetencje w certyfikowaniu i audytowaniu systemów zarządzania jakością produktów

Niniejsza monografia poświęcona jest kompetencjom personelu jednostek certyfikujących, a także personelu kontraktowego, pełniącego funkcje zewnętrznego audytora znormalizowanych systemów zarządzania. Kierując się potrzebą aktualizowania i doskon...
18,92 zł
22,00 zł

Procesy modelowania danych i podejmowania decyzji w architekturze systemowej przedsiębiorstwa

Gospodarowanie informacją jest kluczowym problemem zarządzania ze względu na szybki wzrost ilości przetwarzanych danych, a zwiększające się ryzyko utraty wartości informacji ze względu na wyciek danych i brak zgodności z regulacjami prawnymi. Zasoby da...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!