Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Marketing w erze technologii cyfrowych(eBook)

Nowoczesne koncepcje i wyzwania

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 1, 2018

  • Redakcja naukowa: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 47,00 zł
32,90
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 14,10 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Marketing w erze technologii cyfrowych

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 9
1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 13
Wprowadzenie 15
	1.1. Cyfrowa transformacja 16
	1.2. Marketing a cyfrowa transformacja 18
	1.3. Marketing a technologia 20
		1.3.1. Technologie mobilne 21
		1.3.2. Internet Rzeczy 22
		1.3.3. Media społecznościowe 22
		1.3.4. Sztuczna inteligencja 24
	1.4. Marketing a metody zarządzania 27
	1.5. Marketing a organizacja działań 29
	1.6. Przyszłość marketingu 31
	Podsumowanie 33
2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski) 35
	Wprowadzenie 37
	2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach 37
	2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania 41
	2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające 43
	2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej 48
	Podsumowanie 54
3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 57
	Wprowadzenie 59
	3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych 60
	3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości 71
	3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji 76
	Podsumowanie 79
4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor) 81
	Wprowadzenie 83
	4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności 83
	4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line 86
	4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 90
	4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki 95
		4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 96
		4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 98
		4.4.3. Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci 101
		4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics 103
	4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 105
	Podsumowanie 107
5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 109
	Wprowadzenie 111
	5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0 111
	5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 113
	5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 118
	5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 119
	5.5. Wartości tworzą pozycję marki 122
	5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki 126
	5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa 127
	5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0 129
	Podsumowanie 132
6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 133
	Wprowadzenie 135
	6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 135
		6.1.1. Formy i techniki wywiadów 135
		6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 137
		6.1.3. Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej 140
	6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów 142
		6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 142
	6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 144
	6.4. Big Data w analityce marketingowej 146
		6.4.1. Cele i kierunki zastosowań 146
		6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu 148
	6.5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych 149
	6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 152
	6.7. Kierunki zastosowań analityki marketingowej 154
		6.7.1. Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 154
		6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej 155
	Podsumowanie 156
7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 157
	Wprowadzenie 159
	7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 160
	7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji 164
	7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją 166
	7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 168
	7.5. Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych 172
	Podsumowanie 184
8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 185
	Wprowadzenie 187
	8.1. Przesłanki i kierunki zmian 187
	8.2. Istota innowacji 191
	8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki 194
	8.4. Zarządzanie innowacjami 197
	8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami 202
	Podsumowanie 209
9. Oczami praktyków 211
	9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 213
		9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 214
		9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technologii 215
		9.1.3. Mikrotrendy 220
	9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 225
		9.2.1. Duch w maszynie 225
		9.2.2. Dane 229
		9.2.3. Algorytmy 230
		9.2.4. Sprzęt 232
		9.2.5. SISO 232
		9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem? 233
		9.2.7. Telefon od Absolutu 235
	9.3. Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński) 237
Epilog 245
O Autorach 247
Bibliografia 255
Netografia 267
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Bogdan Gregor

Prof. dr hab. - kierownik Katedry Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim. Jego zainteresowania naukowo-badawcze obejmują szeroko pojętą problematykę marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem ewolucji tej specjalności naukowej i nowych jej koncepcji, roli badań marketingowych w zarządzaniu współczesną organizacją, a także wykorzystania nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w biznesie (głownie w działalności marketingowej).

Dominika Kaczorowska-Spychalska

Dr - adiunkt w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się przede wszystkim na technologii ICT i jej implikacji w biznesie, mediach społecznościowych oraz koncepcji Internet of Things. Jest autorką i współautorką ponad 50 publikacji wydanych zarówno w wydawnictwach polskich, jak i zagranicznych. Prowadzi szkolenia oraz zajęcia ze studentami współpracując z różnymi szkołami wyższymi.

Inni Klienci oglądali również

22,00 zł

Zarządzanie technologiami

Przez wiele lat wierzono, że niebieski laser półprzewodnikowy to przyszłość polskich zaawansowanych technologii. Dziś przypadek lasera przedstawia się częściej jako przykład niskiej skuteczności rządowej polityki innowacyjnej. Autor, opierając s...

Czy żyjemy w "naszej erze"?

Iluminacja to za mało. Filozofia umożliwia swym miłośnikom doświadczenie lewitacji. Jako metafizyka przekracza ustalenia fizyki i matematyki, ponieważ nie zadowala się wiedzą o świecie zewnętrznym i dąży do samowiedzy. […] Skoro ruch Ziemi jest ...
27,00 zł

Błyskawiczny e-mail marketing

Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które...
9,00 zł

Wybrane metody cyfrowego przetwarzania sygnałów z przykładami programów w Matlabie - 04 Rozdz. 5. Wybrane zastosowania dyskretnego przetwarzania danych; Zakończenie; Literatura

Praca ma charakter teoretyczno-aplikacyjny, gdzie w przystępny sposób przedstawiono podstawy przejścia od analogowych sygnałów ciągłych i dyskretnych do sygnałów cyfrowych. W książce omówione zostały matematyczne podstawy r&...
22,50 zł

Marketing w praktyce

Seria: Praktyka (i teoria) biznesu Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pog...
3,50 zł

Technologia wytwarzania i właściwości multiferroikowej ceramiki typu PFN - 01 Rozdz. 1-2. Modyfikacja składu PFN; Optymalizacja warunków syntezy PFN i BFN

Praca ma charakter zarówno technologiczno-eksperymentalny, jak i badawczo-aplikacyjny. Prezentuje stan badań ceramicznych materiałów ferroelektromagnetycznych. Multiferroikowy materiał PFN został poddany dokładnej analizie (pod względem t...
5,00 zł

Strategia marketingu narracyjnego w Policji - Kształtowanie wizerunku policji poprzez marketing narracyjny

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do m...
21,60 zł

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

Wzrost zainteresowania regionalnymi produktami żywnościowymi wynika w dużym stopniu ze zmęczenia konsumentów ofertą produktów masowych. Nowym trendem zachowań nabywców produktów żywnościowych jest poszukiwanie zdrowych produ...
31,20 zł

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk mar...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!