Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw(eBook)

Dobre praktyki rządów. Strategie wsparcia w Dolinie Krzemowej

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2016

  • Autor: Paweł Pietrasieński

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    ??Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia. _pl_PL??

Cena detaliczna: 41,00 zł
36,90
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,10 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw

W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a internacjonalizacją działalności firm, rolę państwa w procesach internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, dobre praktyki w aktywizowaniu internacjonalizacji europejskich małych i średnich przedsiębiorstw, rozwiązania aktywizujące ekspansję polskich firm technologicznych w USA. Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się zagadnieniami marketingu i handlu międzynarodowego oraz tworzeniem strategii marketingowych przedsiębiorstw.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp

 

1. Internacjonalizacja działalności przedsiębiorstw 
1.1. (R)Ewolucyjne ujęcie procesów internacjonalizacji 
1.1.1. Teoretyczne podstawy modelu Uppsala 
1.1.2. Krytyczne spojrzenie na model ewolucyjny 
1.1.3. Urodzeni globaliści—rewolucyjny przebieg internacjonalizacji 
1.1.4. Inne wybrane koncepcje internacjonalizacji 
1.1.5. Ścieżki internacjonalizacji a zasoby przedsiębiorstwa 
1.2. Rządowe programy aktywizowania internacjonalizacji 
1.2.1. Zakres wsparcia internacjonalizacji przedsiębiorstw 
1.2.2. Polityka proinnowacyjna jako pośrednia forma wspierania internacjonalizacji 
1.2.3. Bezpośrednie formy aktywizowania internacjonalizacji 
1.2.4. Standaryzacja i indywidualizacja rządowego wsparcia internacjonalizacji 
1.3. Fazowy charakter programów wsparcia a dobre praktyki rządów 
1.3.1. Ewolucyjność internacjonalizacji a fazy rządowego wsparcia 
1.3.2. Oceny programów wsparcia i rekomendowane rozwiązania systemowe 
1.4. Koordynacja w ramach narodowego systemu promocji gospodarczej na przykładzie USA 
1.4.1. Komisja ds. Koordynacji Promocji Handlu oraz Narodowa Inicjatywa Eksportowa 
1.4.2. Konsolidacja agencji rządowych odpowiedzialnych za promocję eksportu 
1.5. Wpływ rządowych programów na internacjonalizację firm 
1.5.1. Koncepcyjny model wpływu programów wsparcia 
1.5.2. Rekomendacje i wnioski dotyczące dalszych badań

 

2. Rola państwa w procesach internacjonalizacji MSP — ujęcie zasobowe 
2.1. Wymiary internacjonalizacji działalności MSP 
2.2. Zasobowe ujęcie w procesach internacjonalizacji MSP 
2.2.1. Podstawy podejścia zasobowego 
2.2.2. Zasoby przedsiębiorstwa a sposoby internacjonalizacji działalności 
2.2.3. Dylematy państw związane ze wspieraniem zaawansowanych form internacjonalizacji 
2.3. Bariery internacjonalizacji działalności MSP 
2.3.1. Wprowadzenie do problematyki aktywizowania internacjonalizacji 
2.3.2. Analiza wyników badań związanych z barierami internacjonalizacji 
2.4. Sposoby wspierania internacjonalizacji MSP 
2.4.1. Wymiary zaangażowania państw w procesach internacjonalizacji 
2.4.2. Hierarchiczny model oddziaływania programów rządowych 
2.4.3. Wiedza przedsiębiorstw o oferowanych programach wsparcia 
2.5. Zasobowe ujęcie programów aktywizowania internacjonalizacji MSP 
2.5.1. Sposoby transferowania rządowych zasobów aktywizujących umiędzynarodowienie firm 
2.5.2. Centra Obsługi Inwestorów i Eksporterów jako przykład dobrej praktyki wsparcia internacjonalizacji MSP o charakterze niematerialnym

 

3. Dobre praktyki w aktywizowaniu internacjonalizacji europejskich MSP 
3.1. Wprowadzenie do problematyki internacjonalizacji europejskich MSP 
3.2. Internacjonalizacja MSP jako jeden z priorytetów polityki gospodarczej Unii Europejskiej 
3.3. Cel badania i metody jego realizacji 
3.4. Dobre praktyki aktywizowania internacjonalizacji w ujęciu marketingowym 
3.5. Dobre praktyki w zarządzaniu systemem aktywizowania umiędzynarodowienia firm 
3.6. Zintegrowane strategie aktywizowania ekspansji europejskich firm na rynku USA 
3.7. Segmentacja odbiorców programów wsparcia europejskich firm na rynku USA 
3.8. Ujęcie fazowe w programach aktywizowania internacjonalizacji 
3.9. ,,Paszport do eksportu’’ jako przykład dobrej praktyki wsparcia, opartej na modelu fazowym 
3.10. Aktywizowanie internacjonalizacji innowacyjnych MSP

 

4. Rządowe organizacje pomostowe w Dolinie Krzemowej — aktywizowanie ekspansji polskich firm technologicznych w USA 
4.1. Wprowadzenie do problematyki 
4.2. Rola instytucji inkubacyjno-akceleracyjnych w Dolinie Krzemowej 
4.3. Organizacje pomostowe a partnerstwo z lokalnymi instytucjami otoczenia biznesu 
4.4. Budowanie zewnętrznych relacji biura akceleracyjnego MG/WPHI 
4.4.1. Rozwój networkingowych i kooperacyjnych relacji biura akceleracyjnego w USA 
4.4.2. Rola i miejsce biura akceleracyjnego w polskim systemie promocji eksportu i wspierania innowacyjności 
4.5. Koordynacja projektów realizowanych w Dolinie Krzemowej ze środków Ministerstwa Gospodarki 
4.6. Rozwój oferty programowej biura akceleracyjnego MG/WPHI 
4.6.1. Pilotażowy program akceleracyjny ,,10 Dni na START’’ 
4.6.2. Program ,,InSight into Silicon Valley’’ jako element foresightu technologicznego 
4.6.3. Fazowy charakter ,,Polskiego Mostu Krzemowego’’ 
4.7. Zintegrowany system badania satysfakcji klientów WPHI 
4.7.1. Wprowadzenie do systemu CSM (Customer Satisfaction Measurement) 
4.7.2. Wyniki badania satysfakcji klientów WPHI 
4.7.3. Wnioski i rekomendacje dotyczące wprowadzonego systemu CSM
 

Podsumowanie
 

Literatura
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

89,00 zł

Zachowania rynkowe mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza analiza scenariusze rozwoju

W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą ...
99,00 zł

Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe

W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano...
99,00 zł

Rola państwa w procesach podnoszenia konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw. Diagnoza istniejących uwarunkowań i barier prawnych – perspektywy rozwoju

Monografia jest pierwszym opracowaniem dotyczącym prawa publicznego gospodarczego, które analizowane jest przez pryzmat konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw jako punktu centralnego działań legislacyjnych ustawodawcy. (...) Na uwagę ...
99,00 zł

Wpływ ekspansji zagranicznej na efektywność przedsiębiorstw

Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do lepszych wyników w stosunku do firm...
99,00 zł

Unijne prawo konkurencji. Efektywność systemu odwołań spraw dotyczących koncentracji przedsiębiorstw

Celem książki jest zbadanie efektywności ogólnej regulacji koncentracji przedsiębiorstw w unijnym prawie konkurencji po przeprowadzeniu reformy systemu odesłań spraw z rozporządzenia Rady (WE) 139/2004. Książka ma na celu podkreślenie znaczenia ...
21,70 zł

Motywacja bez granic

Dowiedz się krok po kroku, czym jest skuteczna motywacja i w jaki sposób możesz osiągnąć swoje cele. Czy wiesz, że około 90% milionerów na świecie zaczynało od zera dochodząc do swoich fortun? Każda droga - ich także - zaczyna się od tego...
17,70 zł

Sztuka przyciągania ludzi

„Udanego życia z innymi możesz się nauczyć jak gry na gitarze. Wierzę, że ta książka pozwoli Ci być kimś wyjątkowym dla siebie samego i dla Twojego otoczenia.” autor książki, Miłosz Karbowski
29,90 zł

Przestań paplać. Zacznij mówić

Czy wypowiedziane słowa nie wpakowały cię kiedyś w tarapaty? Czy nie masz wrażenia, że wcale nie mówisz tego, co myślisz, i nie myślisz tak jak mówisz? Czy nie łapiesz się na tym, że mówisz, by wypełnić ciszę? Kiedy mówisz, ...
37,90 zł

Przyjaciel i wróg

Skarbnica złotych bryłek wiedzy i wnikliwych spostrzeżeń cennych niczym perły. Wszyscy musimy współpracować i rywalizować, aby odnosić sukcesy. Książka Przyjaciel i wróg to najlepszy znany mi przewodnik, który może nam w tym pom&oa...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!