Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta
Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w teorii usług, a także zdefiniowaniu, klasyfikacji i charakterystyce kategorii usług profesjonalnych. W rozdziale drugim omówiono koncepcję sieci w naukach o zarządzaniu, zdefiniowano i podano klasyfikację sieci międzyorganizacyjnych, a także opisano zjawisko usieciowienia w sektorze usług. W trzecim rozdziale zaprezentowano paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych. W rozdziale czwartym zaprezentowano cele, założenia i metody zastosowane w badaniach konsumentów indywidualnych i jednostek usług profesjonalnych.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7875-212-7
- ISBN druku: 978-83-7875-212-7
- Liczba stron: 258
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 7 Rozdział I. Koncepcja usług profesjonalnych – uwarunkowania teoretyczne 12 1. Koncepcja usługi w świetle teorii ekonomii 12 2. Kategoria usług profesjonalnych i ich klasyfikacja 22 3. Definicje kategorii jednostek usług profesjonalnych i ich cechy 32 3.1. Rodzaje oferowanych usług 38 3.2. Organizacja jednostki usługowej na podstawie projektu 41 3.3. Pracownicy jednostek usług profesjonalnych jako źródło zasileń i źródło kreowania wartości 42 4. Klasyfikacja jednostek usług profesjonalnych 43 5. Uwarunkowania rozwoju sektora usług profesjonalnych 47 Rozdział II. Elementy i zasoby organizacji sieciowych w sektorze usług profesjonalnych – zagadnienia węzłowe 57 1. Istota organizacji sieciowej i jej specyfika 57 2. Proces usieciowienia w sferze usług 65 3. Relacje jako element sieci międzyorganizacyjnej – aspekt organizacyjno-zarządczy 80 4. Kapitał intelektualny a wiedza przedsiębiorstwa usług profesjonalnych 87 5. Wiedza marketingowa jako niematerialny zasób sieci międzyorganizacyjnej 94 Rozdział III. Rola marketingu w procesie budowania wartości dla klienta w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych 105 1. Paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych 105 2. Marketing relacji jako zarządzanie wartością dla klienta 127 2.1. Wartości dla klienta w usługach profesjonalnych 133 2.2. Wartość dla klienta w usługach profesjonalnych o charakterze systemowym 140 3. Marketing w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych jako płaszczyzna budowania relacji 143 4. Organizacja marketingu w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych 154 Rozdział IV. Model marketingu organizacji sieciowych na rynku usług profesjonalnych 164 1. Organizacja i metodyka badań własnych 164 2. Modele wartości dla klienta na rynku usług profesjonalnych – w świetle badań empirycznych 168 3. Studium przypadku – dobór przypadków 184 3.1. Charakterystyka uwarunkowań funkcjonowania badanych subsektorów 187 3.2. Wyniki analizy informacji wtórnych i pierwotnych celem doboru studiów przypadku 192 4. Techniki gromadzenia danych 196 5. Techniki analizy danych 197 6. Charakterystyka badanych podmiotów na rynku usług profesjonalnych 197 6.1. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych 197 6.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego 199 6.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług prawniczych 200 7. Marketing sieciowych jednostek usług profesjonalnych – wyniki badań bezpośrednich 201 7.1. Marketingowy system tworzenia wartości dla pacjenta w organizacji sieciowej 201 7.2. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług doradztwa finansowego 208 7.3. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług prawniczych 215 8. Model marketingu sieciowych organizacji usług profesjonalnych 220 Zakończenie 226 Bibliografia 231 Spis rysunków 252 Spis tabel 254 Aneks 256