Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Zamawiaj najtaniej - Orlen paczka

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2014

  • Autor: Justyna Matysiewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 26,00 zł
23,40
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,60 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w teorii usług, a także zdefiniowaniu, klasyfikacji i charakterystyce kategorii usług profesjonalnych. W rozdziale drugim omówiono koncepcję sieci w naukach o zarządzaniu, zdefiniowano i podano klasyfikację sieci międzyorganizacyjnych, a także opisano zjawisko usieciowienia w sektorze usług. W trzecim rozdziale zaprezentowano paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych. W rozdziale czwartym zaprezentowano cele, założenia i metody zastosowane w badaniach konsumentów indywidualnych i jednostek usług profesjonalnych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 	7
Rozdział I. Koncepcja usług profesjonalnych – uwarunkowania teoretyczne	12 
1. Koncepcja usługi w świetle teorii ekonomii 	12 
2. Kategoria usług profesjonalnych i ich klasyfikacja 	22 
3. Definicje kategorii jednostek usług profesjonalnych i ich cechy 	32 
3.1. Rodzaje oferowanych usług 	38 
3.2. Organizacja jednostki usługowej na podstawie projektu 	41 
3.3. Pracownicy jednostek usług profesjonalnych jako źródło zasileń i źródło kreowania wartości 	42 
4. Klasyfikacja jednostek usług profesjonalnych 	43 
5. Uwarunkowania rozwoju sektora usług profesjonalnych 	47
Rozdział II. Elementy i zasoby organizacji sieciowych w sektorze usług profesjonalnych – zagadnienia węzłowe	57 
1. Istota organizacji sieciowej i jej specyfika 	57 
2. Proces usieciowienia w sferze usług 	65 
3. Relacje jako element sieci międzyorganizacyjnej – aspekt organizacyjno-zarządczy 	80 
4. Kapitał intelektualny a wiedza przedsiębiorstwa usług profesjonalnych 	87 
5. Wiedza marketingowa jako niematerialny zasób sieci międzyorganizacyjnej 	94
Rozdział III. Rola marketingu w procesie budowania wartości dla klienta w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych	105 
1. Paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych 	105 
2. Marketing relacji jako zarządzanie wartością dla klienta 	127 
2.1. Wartości dla klienta w usługach profesjonalnych 	133 
2.2. Wartość dla klienta w usługach profesjonalnych o charakterze systemowym  	140 
3. Marketing w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych jako płaszczyzna budowania relacji 	143 
4. Organizacja marketingu w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych 	154
Rozdział IV. Model marketingu organizacji sieciowych na rynku usług profesjonalnych	164 
1. Organizacja i metodyka badań własnych	164 
2. Modele wartości dla klienta na rynku usług profesjonalnych – w świetle badań empirycznych	168 
3. Studium przypadku – dobór przypadków	184 
3.1. Charakterystyka uwarunkowań funkcjonowania badanych subsektorów 	187 
3.2. Wyniki analizy informacji wtórnych i pierwotnych celem doboru studiów przypadku	192 
4. Techniki gromadzenia danych	196 
5. Techniki analizy danych	197 
6. Charakterystyka badanych podmiotów na rynku usług profesjonalnych	197 
6.1. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych	197 
6.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego	199 
6.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług prawniczych	200 
7. Marketing sieciowych jednostek usług profesjonalnych – wyniki badań bezpośrednich	201
7.1. Marketingowy system tworzenia wartości dla pacjenta w organizacji sieciowej	201 
7.2. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług doradztwa finansowego	208 
7.3. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług prawniczych	215 
8. Model marketingu sieciowych organizacji usług profesjonalnych	220
Zakończenie	226
Bibliografia	231
Spis rysunków	252
Spis tabel	254
Aneks	256
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji

Zmienność otoczenia, wysoka konkurencyjność, rozwój gospodarki opartej na wiedzy, globalizacja i rosnąca różnorodność kulturowa sprawiają, że zarządzanie zasobami ludzkimi stanowi wielkie wyzwanie dla współczesnych organizacji. W o...
43,00 zł

Marketing usług

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpie...
5,00 zł

Racjonalność a bezpieczeństwo organizacji tom 2. - INNOWACYJNE TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE PRZYSZŁOŚCIĄ CYFROWEJ EDUKACJI

Wraz z rozwojem cywilizacyjnym, bezpieczeństwo staje się coraz wyraźniej odczuwaną potrzebą, a zarazem coraz bardziej cenioną wartością, nierzadko zaś celem samym w sobie. Dlatego też zainteresowanie bezpieczeństwem wzrasta. Nie dotyczy ono tylko ludzi...
5,00 zł

Psychospołeczne aspekty zachowań ludzi w organizacjach - EDOA (Elektroniczny Dziennik Operowania i Administrowania) jak element oceny pracownika działów IT w dużej Instytucji Publicznej

Złożoność i dynamika współczesnej rzeczywistości implikują wyłanianie się nowego paradygmatu społeczno-kulturowego, a w istocie – nowych paradygmatów zarządzania organizacjami. Podstawą, na której się one opierają jest wiedza...

Kapitał intelektualny organizacji w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw – inwestorów zagranicznych

Monografia jest wartościowym opracowaniem, w którym Autor umiejętnie powiązał […] problematykę kapitału intelektualnego oraz zagranicznych inwestycji bezpośrednich, nie zapominając o imperatywie budowania przewagi konkurencyjnej przez prz...

Praktyki performance management w kontekście wymogów koncepcji lean w środowisku usług

Koncepcja szczupłego zarządzania (lean management) prowadzi do ograniczania marnotrawstwa i tworzenia wartości dla klienta. Sprawdziła się ona w produkcji, ale czy taki sam sukces może osiągnąć w środowisku usług? Cechy usług wskazują bowiem na trudnoś...
39,00 zł

Technologie agentowe w organizacjach opartych na wiedzy

Nowoczesne organizacje, w szczególności organizacje oparte na wiedzy, poszukują nowych rozwiązań informatycznych wspomagających i doskonalących realizowane przez nie procesy biznesowe oraz procesy zarządzania wiedzą. Jednym z takich rozwiązań, k...
4,00 zł

Patologie edukacji: ideologia, polityka, biurokracja t.3 - NIESPECYFICZNE I SPECYFICZNE ZJAWISKA PATOLOGICZNE W PROCESIE EDUKACYJNYM PRZEDMIOTÓW PRZYRODNICZYCH

Współczesny rozwój technologii informacyjnych daje ogromne możliwości ich zastosowania, co widzą wyraźnie instytucje i organizacje zarówno państwowe jak i międzynarodowe. Coraz częściej przeznacza się nakłady finansowe dla tych obs...
69,00 zł

Wzory dokumentów: Klauzule informacyjne, Listy kontrolne, Procesy i instrukcje, Wykonywanie zadań IODO

Niezbędnik każdego IOD – pakiet 70 wzorów dokumentów, które będą wsparciem dla każdego inspektora ochrony danych. Pomogą one w wykonywaniu zadań m.in. z zakresu obowiązku informacyjnego i bezpieczeństwa danych osobowych.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!