Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Podręczniki akademickie »

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Katowice, 1, 2014

  • Autor: Justyna Matysiewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 26,00 zł
23,40
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,60 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w teorii usług, a także zdefiniowaniu, klasyfikacji i charakterystyce kategorii usług profesjonalnych. W rozdziale drugim omówiono koncepcję sieci w naukach o zarządzaniu, zdefiniowano i podano klasyfikację sieci międzyorganizacyjnych, a także opisano zjawisko usieciowienia w sektorze usług. W trzecim rozdziale zaprezentowano paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych. W rozdziale czwartym zaprezentowano cele, założenia i metody zastosowane w badaniach konsumentów indywidualnych i jednostek usług profesjonalnych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 	7
Rozdział I. Koncepcja usług profesjonalnych – uwarunkowania teoretyczne	12 
1. Koncepcja usługi w świetle teorii ekonomii 	12 
2. Kategoria usług profesjonalnych i ich klasyfikacja 	22 
3. Definicje kategorii jednostek usług profesjonalnych i ich cechy 	32 
3.1. Rodzaje oferowanych usług 	38 
3.2. Organizacja jednostki usługowej na podstawie projektu 	41 
3.3. Pracownicy jednostek usług profesjonalnych jako źródło zasileń i źródło kreowania wartości 	42 
4. Klasyfikacja jednostek usług profesjonalnych 	43 
5. Uwarunkowania rozwoju sektora usług profesjonalnych 	47
Rozdział II. Elementy i zasoby organizacji sieciowych w sektorze usług profesjonalnych – zagadnienia węzłowe	57 
1. Istota organizacji sieciowej i jej specyfika 	57 
2. Proces usieciowienia w sferze usług 	65 
3. Relacje jako element sieci międzyorganizacyjnej – aspekt organizacyjno-zarządczy 	80 
4. Kapitał intelektualny a wiedza przedsiębiorstwa usług profesjonalnych 	87 
5. Wiedza marketingowa jako niematerialny zasób sieci międzyorganizacyjnej 	94
Rozdział III. Rola marketingu w procesie budowania wartości dla klienta w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych	105 
1. Paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych 	105 
2. Marketing relacji jako zarządzanie wartością dla klienta 	127 
2.1. Wartości dla klienta w usługach profesjonalnych 	133 
2.2. Wartość dla klienta w usługach profesjonalnych o charakterze systemowym  	140 
3. Marketing w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych jako płaszczyzna budowania relacji 	143 
4. Organizacja marketingu w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych 	154
Rozdział IV. Model marketingu organizacji sieciowych na rynku usług profesjonalnych	164 
1. Organizacja i metodyka badań własnych	164 
2. Modele wartości dla klienta na rynku usług profesjonalnych – w świetle badań empirycznych	168 
3. Studium przypadku – dobór przypadków	184 
3.1. Charakterystyka uwarunkowań funkcjonowania badanych subsektorów 	187 
3.2. Wyniki analizy informacji wtórnych i pierwotnych celem doboru studiów przypadku	192 
4. Techniki gromadzenia danych	196 
5. Techniki analizy danych	197 
6. Charakterystyka badanych podmiotów na rynku usług profesjonalnych	197 
6.1. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych	197 
6.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego	199 
6.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług prawniczych	200 
7. Marketing sieciowych jednostek usług profesjonalnych – wyniki badań bezpośrednich	201
7.1. Marketingowy system tworzenia wartości dla pacjenta w organizacji sieciowej	201 
7.2. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług doradztwa finansowego	208 
7.3. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług prawniczych	215 
8. Model marketingu sieciowych organizacji usług profesjonalnych	220
Zakończenie	226
Bibliografia	231
Spis rysunków	252
Spis tabel	254
Aneks	256
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

32,99 zł

Wielkie Ego. O obsesji budowania poczucia własnej wartości

Lektura dla rodziców, nauczycieli, duchownych i katechetów, która może też pomóc odnaleźć nową drogę każdemu z nas, zarówno wierzącym, jak i niewierzącym. "Uwierz w siebie", "pokochaj siebie", &quo...
24,90 zł

Klucz do umysłu klienta

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się... Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Tak naprawdę najbardziej ...
39,90 zł

6 filarów poczucia własnej wartości

Praktyka świadomego życia - Praktyka samoakceptacji - Praktyka odpowiedzialności za siebie - Praktyka asertywności - Praktyka życia celowego - Praktyka integralności osobistej Książka ta udziela odpowiedzi na te cztery ważkie pytania. Czym jest samooce...
22,90 zł

Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu

Badanie potrzeb klienta – to obecnie podstawowa umiejętność, która determinuje wyniki sprzedażowe przedstawicieli handlowych. Zadawanie pytań w znacznym stopniu decyduje o przyszłości. O tym, co się wydarzy. Można wpływać na zachowanie lud...
19,90 zł

Marketing impulsowy

Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały prze...
129,00 zł

Umorzenie procesu cywilnego

Niniejsza publikacja stanowi jedyne na rynku pełne i aktualne opracowanie problematyki umorzenia procesu na gruncie obowiązującego kodeksu postępowania cywilnego. Badana instytucja została ukazana w szerokiej perspektywie teoretyczno-prawnej, historycz...
59,00 zł

Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingo...
24,95 zł

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzn...
22,45 zł

Koszty i wyniki w systemie controllingu w przedsiębiorstwach usług logistycznych

Logistyka, uważana przez wielu analityków za „barometr” lub „krwiobieg gospodarki”, rozwija się w ostatnich latach bardzo dynamicznie w ramach działalności biznesowej. Punktem wyjścia była techniczna strona procesó...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!