MENU

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27 Tom II

(eBook)

Materiały edukacyjne

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Polska, 2022

  • Autor: Małgorzata Pańczyk

  • Wydawca: Empi2

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 29,00 zł
26,10
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27 Tom II

Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami i technikami graficznymi i poligraficznymi, tworzeniem różnych produktów reklamowych (druki akcydensowe, opakowanie, ogłoszenie prasowe, reklama: zewnętrzna, sklepowa, internetowa, radiowa i telewizyjna). Opracowanie zawiera ilustracje, tabele, liczne przykłady. Pod każdym podrozdziałem umieszczono ćwiczenia i pytania sprawdzające wiedzę.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
1. OPROGRAMOWANIE KOMPUTEROWE W REKLAMIE 
1.1. Grafika rastrowa 
1.1.1. Formaty zapisu plików w grafice rastrowej 
1.1.2. Programy służące do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej 
1.2. Grafika wektorowa 
1.2.1. Formaty zapisu grafiki wektorowej 
1.2.2. Programy służące do edycji grafiki wektorowej 
1.3. Grafi ka trójwymiarowa 
1.4. Przygotowywanie materiałów do druku 
1.5. Edytory dźwięku 
1.6. Opracowywanie filmów i animacji 
1.7. Modele barw stosowane w grafice komputerowej 
2. PODSTAWY KOMPOZYCJI OBRAZU 
2.1. Kompozycja 
2.2. Reguły kompozycji 
2.2.1. Proporcja 
2.2.2. Spójność 
2.2.3. Równowaga 
2.2.4. Rozmieszczenie elementów projektu 
2.2.5. Rytm 
2.2.6. Kontrast 
2.3. Elementy kompozycji obrazu 
2.3.1. Płaszczyzna 
2.3.2. Linia 
2.3.3. Kształt 
2.3.4. Faktura 
2.3.5. Barwa 
2.3.6. Perspektywa 
3. LITERNICTWO W REKLAMIE 
3.1. Historia krojów pisma 
3.2. Budowa liter 
3.3. Krój pisma i jego cechy 
3.4. Systematyka krojów pisma 
3.5. Style krojów pisma 
3.6. Elementy typografi  
3.6.1. Dobór kroju i odmiany pisma 
3.6.2. Kompozycja liternicza 
3.7. Techniki wykonywania napisów 
4. MATERIAŁY I TECHNIKI REKLAMY 
4.1. Materiały stosowane w reklamie 
4.1.1. Papier 
4.1.2. Folie samoprzylepne 
4.1.3. Podłoża twarde z tworzyw sztucznych 
4.1.4. Podłoża miękkie z tworzyw sztucznych 
4.2. Techniki drukarskie 
4.2.1. Tradycyjne techniki drukarskie 
4.2.2. Nowoczesne techniki drukarskie 
4.2.3. Inne techniki nanoszenia grafiki na materiałach reklamowych 
4.3. Urządzenia do produkcji materiałów reklamowych 
4.4. Sprzęt fotograficzny 
5. TWORZENIE WYBRANYCH PRODUKTÓW REKLAMOWYCH 
5.1. Budowanie systemu identyfikacji wizualnej 
5.1.1. Tożsamość i wizerunek marki 
5.1.2. Identyfikacja wizualna firmy 
5.1.3. Znaki identyfikujące firmę 
5.1.4. Znak jako nośnik reklamy 
5.2. Druki akcydensowe 
5.2.1. Papier firmowy i koperta 
5.2.2. Wizytówka 
5.2.3. Ulotka reklamowa 
5.2.4. Folder, katalog 
5.2.5. Plakat i afisz 
5.3. Projektowanie reklamy zewnętrznej 
5.3.1. Zewnętrzna reklama drukowana 
5.3.2. Reklama na samochodach 
5.3.3. Digital signage 
5.3.4. Reklama ambientowa 
5.3.5. Reklama partyzancka 
5.3.6. Inne formy reklamy zewnętrznej 
5.4. Wystawa sklepowa 
5.4.1. Rodzaje witryn sklepowych 
5.4.2. Szyld reklamowy 
5.4.3. Rodzaje wystaw sklepowych 
5.4.4. Oświetlenie wystawy i sprzęt wystawowy 
5.4.5. Zasady aranżacji okien wystawowych 
5.4.6. Rodzaje układów kompozycyjnych na wystawie 
5.5. Opakowanie 
5.6. Ogłoszenie prasowe 
5.7. Reklama internetowa 
5.7.1. Podstawowe narzędzia reklamy w internecie 
5.7.2. Media społecznościowe 
5.7.3. Marketing wirusowy 
5.7.4. Strona internetowa 
5.8. Reklama radiowa 
5.9. Reklama telewizyjna 
LITERATURA
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

22,36 zł
26,00 zł

Karol Adamiecki – polski współtwórca nauki organizacji i zarządzania (biografia i dokonania)

W monografii przyjęty został układ, by tak rzec, naturalny. Po krótkim i selektywnym przedstawieniu dziejów organizatorskiej empirii i przełomu, jakim były prace, poglądy i praktyka F.W. Taylora (rozdział pierwszy), uwagę skupiono wyłączn...
37,80 zł
42,00 zł

Arkusz organizacji pracy szkoły

Arkusz organizacji to jeden z podstawowych dokumentów określających zasady funkcjonowania szkoły i placówki oświatowej. Jest opracowywany na dany rok szkolny i zawiera przede wszystkim określenie liczby oddziałów w danej szkole, go...
18,00 zł
20,00 zł

Edukacja Jutra. Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce

Do rąk Czytelników kierujemy monografię „Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce”. Jest to kolejna książka, jaka powstała w ramach cyklicznych spotkań tatrzańskich „Edukacja jutra”, zawierająca zbiór tek...
18,00 zł
20,00 zł

Racjonalność a bezpieczeństwo organizacji t.1

Wraz z rozwojem cywilizacyjnym, bezpieczeństwo staje się coraz wyraźniej odczuwaną potrzebą, a zarazem coraz bardziej cenioną wartością, nierzadko zaś celem samym w sobie. Dlatego też zainteresowanie bezpieczeństwem wzrasta. Nie dotyczy ono tylko ludzi...
31,50 zł
35,00 zł

Współczesne koncepcje zarządzania organizacjami

Współczesne organizacje stoją w obliczu gwałtownych i złożonych zmian w wielu dziedzinach życia gospodarczego. Gwałtowne zmiany w zakresietechnologii w połączeniu z postępującą globalizacją przyczyniły się do powstania zjawisk, któr...
76,50 zł
85,00 zł

Nadużycie zaufania w prowadzeniu cudzych spraw majątkowych. Prawnokarne oceny i konsekwencje

Prezentowana monografia zawiera rozważania dotyczące przestępstwa nadużycia zaufania, które w różnych postaciach występowało w każdym z polskich kodeksów karnych. Główny nurt pracy uzupełnia analiza łapownictwa w sferze gosp...
13,52 zł
15,02 zł

Otoczenie współczesnych organizacji – szanse i wyzwania nowej normalności gospodarczej

„Nowa normalność gospodarcza” to termin używany do opisania środowiska gospodarczego i społecznego po pandemii COVID-19, w którym wszystkie aspekty życia społecznego, gospodarczego i indywidualnego wymagają nowych sposobów dzi...
30,78 zł
34,20 zł

Spółdzielczość jako organizacja gospodarcza w II RP

Wybór pism, który oddajemy w ręce Czytelników, stanowi świadectwo pragmatyzmu, a także głębokiej wrażliwości społecznej polskich spółdzielców okresu międzywojennego. Zawarta w nich idea kooperacji jest pozytywną opowi...
45,81 zł
50,90 zł

Kwalifikacja prawna umowy faktoringu. Studium prawnoporównawcze

Kwalifikacja prawna umowy faktoringu. Studium prawnoporównawczeNakładem Wydawnictwa INP PAN ukazała się monografia dr Roberta Siwika pt. Kwalifikacja prawna umowy faktoringu. Studium prawnoporównawcze. Monografia stanowi zaktu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!