MENU

Obsługa klientów. Kwalifikacja AU.20 (A.18)

(eBook)

Prowadzenie sprzedaży, tom 3 – podręcznik

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 26,00 zł
23,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Obsługa klientów. Kwalifikacja AU.20 (A.18)

W podręczniku opisano:
– zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
– promocję towarów (reklamę, funkcje opakowań, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
– realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
– ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).
Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp

1. ZASADY OBSŁUGI KLIENTÓW 
    1.1. Charakterystyka zawodu sprzedawcy
          1.1.1. Charakterystyczne cechy zawodu sprzedawcy
          1.1.2. Etyka zawodowa sprzedawcy
          1.1.3. Tajemnica zawodowa sprzedawcy
          1.1.4. Kultura obsługi
          1.1.5. Stres w pracy sprzedawcy
    1.2. Metody sprzedaży
          1.2.1. Podział metod sprzedaży
          1.2.2. Tradycyjne metody sprzedaży
          1.2.3. Nowoczesne metody sprzedaży 
          1.2.4. Specjalne formy sprzedaży
    1.3. Obsługa klientów. Rozmowa sprzedażowa
          1.3.1. Rodzaje klientów 
          1.3.2. Motywy zachowań klientów
          1.3.3. Indywidualizacja obsługi klientów
          1.3.4. Informacja o towarze
          1.3.5. Zasady prowadzenia rozmowy sprzedażowej
          1.3.6. Komunikacja interpersonalna i negocjacje
          1.3.7. Obsługa klientów w sklepie internetowym
          1.3.8. Pakowanie towarów
          1.3.9. Odważanie towarów
    1.4. Organizacja pracy w sklepie
          1.4.1. Zasady organizacji pracy w sklepie
          1.4.2. Podział pracy w punktach sprzedaży detalicznej
          1.4.3. Organizacja pracy sprzedawcy
          1.4.4. Organizacja pracy kasjera 
          1.4.5. Harmonogram pracy w sklepie
    Sprawdź, czy potrafisz

2. PROMOCJA TOWARÓW 
    2.1. Znaczenie i cele promocji
    2.2. Reklama
          2.2.1. Cele i środki reklamy
          2.2.2. Bezpośrednia reklama sklepowa
    2.3. Opakowanie – wizytówką produktu
    2.4. Sprzedaż osobista
    2.5. Promocja sprzedaży
    2.6. Promocja bezpośrednia
    2.7. Kształtowanie wizerunku firmy
    2.8. Wystawiennictwo towarów na targach i wystawach 
          2.8.1. Przygotowania do targów i wystaw
          2.8.2. Zasady ekspozycji na targach i wystawach
    Sprawdź, czy potrafisz

3. REALIZACJA TRANSAKCJI KUPNA-SPRZEDAŻY 
    3.1. Formy zapłaty za towar
    3.2. Rozliczenia gotówkowe
    3.3. Rozliczenia bezgotówkowe
          3.3.1. Karty płatnicze
          3.3.2. Czek rozrachunkowy
          3.3.3. Polecenie przelewu
          3.3.4. Weksel
    3.4. Sprzedaż ratalna
    3.5. Dowody sprzedaży
          3.5.1. Faktura 
          3.5.2. Rachunek
          3.5.3. Inne dowody sprzedaży
          3.5.4. Paragon fiskalny (czek kasowy)
          3.5.5. Kontrolka sprzedaży, taśmy kasy rejestrującej, raporty fiskalne
    3.6. Rozliczanie utargu
          3.6.1. Inkaso należności
          3.6.2. Organizacja rozliczania utargu i ewidencja inkasa
          3.6.3. Zasady odprowadzania utargu
    3.7. Ewidencja i dokumentowanie sprzedaży za pomocą kas fiskalnych
          3.7.1. Kasa fiskalna – podstawowe pojęcia
          3.7.2. Podstawowe zasady obsługi kasy fiskalnej
    3.8. Ewidencja i dokumentowanie sprzedaży za pomocą programów komputerowych
          3.8.1. Programy do obsługi sprzedaży – wiadomości ogólne 
          3.8.2. Praca z programem Subiekt GT
    Sprawdź, czy potrafisz

4. OCHRONA PRAW KONSUMENTA 
    4.1. Prawa konsumenta – wiadomości ogólne
    4.2. Pojęcie sprzedaży konsumenckiej
    4.3. Oferta sprzedaży
    4.4. Umowa sprzedaży konsumenckiej
    4.5. Wady jakościowe towarów
    4.6. Gwarancja jakości towarów
    4.7. Zmiany w prawie konsumenta. Rękojmia
    4.8. Postępowanie reklamacyjne
    4.9. Instytucje ochrony praw konsumenta
    Sprawdź, czy potrafisz

Literatura
Indeks rzeczowy
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Rozdział 4. Ochrona praw konsumenta
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

53,10 zł
59,00 zł

Kwalifikacja INF.02 i INF.07

Książka „Kwalifikacja: INF.02 i INF.07 – Administrowanie sieciami komputerowymi w symulatorze Packet Tracer w przykładach i ćwiczeniach Część I” jest podręcznikiem wspomagającym nauczanie w zawodach Technik Informatyk i Technik Telein...
12,74 zł
16,99 zł

Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego

„Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego” pod redakcją naukową Beaty Filipiak i Stanisława Flejterskiego (...) pozwala zrozu­mieć interesy dwóch środowisk – dawców kapitału i jego biorców....
38,61 zł
44,90 zł

Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów

Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myśliszRosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie pr...
11,92 zł
14,90 zł

Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystyw...
16,20 zł
18,00 zł

Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji A.28 Organizacja i nadzorowanie transportu

Zbiór zawiera pięć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.28. Organizacja i nadzorowanie transportu. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie praktyczne. Testy zostały przygotowane zgodnie ...
53,10 zł
59,00 zł

Kwalifikacja INF.02 i INF.07

Książka „Kwalifikacja: INF.02 i INF.07 – Administrowanie sieciami komputerowymi w symulatorze Packet Tracer w przykładach i ćwiczeniach Część II” jest podręcznikiem wspomagającym nauczanie w zawodach: Technik Informatyk i Technik Tele...
45,90 zł
51,00 zł

Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakład&oacut...
11,32 zł
14,90 zł

Bezproblemowa obsługa łącz do danych zewnętrznych

W trakcie korzystania ze skoroszytów zawierających odwołania do innych plików, często spotykasz się z sytuacją, że łącza nie działają poprawnie przy zmianie lokalizacji pliku. Nasza publikacja pozwoli Ci uniknąć takich błędów.
2,55 zł
3,40 zł

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 5. Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków

Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowa...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!