MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2013

  • Autor: Beata Nowotarska-Romaniak

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 51,00 zł
45,90
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezpieczeń warunkiem koniecznym do opracowania skutecznych działań marketingowych, które mają na celu odróżnienie produktów od ofert konkurencji, zdobycie i utrzymanie klienta, a tym samym umocnienie pozycji na rynku.

Autorka w monografii:


prezentuje charakterystykę rynku ubezpieczeniowego, regulacje prawne oraz specyfikę usługi ubezpieczeniowej,
identyfikuje potrzeby klientów indywidualnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz wykorzystywane przez nich źródła informacji,
charakteryzuje postępowanie klientów na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego, wyodrębnia segmenty rynku usług ubezpieczeniowych oraz grupy typologiczne klientów indywidualnych według ich zachowań,
wdraża nowe metody oceny działań marketingowych wpływających na postępowanie klientów. Omówione w publikacji zagadnienia zostały opracowane na podstawie krytycznej analizy literatury przedmiotu oraz badań bezpośrednich przeprowadzonych w latach 2011–2012 w województwie śląskim.




Adresaci:


Książka jest adresowana do kadry menedżerskiej instytucji ubezpieczeniowych i zakładów ubezpieczeń, studentów kierunków ekonomicznych oraz wszystkich osób zajmujących się badaniami zachowań konsumentów.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wykaz ważniejszych skrótów 
 str. 9

Wstęp 
 str. 11

Rozdział I. Rozwój i funkcjonowanie rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 21

1. Istota i charakterystyka rynku ubezpieczeniowego 
 str. 21

2. Specyfika usług ubezpieczeniowych i ich klasyfikacja 
 str. 29

3. Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce - ewolucja podstaw prawnych 
 str. 43

4. Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce - instytucje i charakterystyka 
 str. 51

Rozdział II. Zachowania klientów na rynku usług ubezpieczeniowych - ujęcie teoretyczne 
 str. 65

1. Konsumenci, nabywcy i klienci na rynku - przegląd definicji i stanowisk teoretycznych 
 str. 65

2. Istota i charakterystyka zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 75

3. Uwarunkowania i czynniki zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 79

4. Potrzeby klientów na rynku usług ubezpieczeniowych w świetle teorii potrzeb i teorii wyboru konsumenta 
 str. 88

5. Proces podejmowania decyzji o zakupie i ich rodzaje w świetle teorii asymetrii informacji na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 97

6. Lojalność klientów na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 106

Rozdział III. Metodyczne aspekty badań zachowań klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 115

1. Cele i zakres badań zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 115

2. Źródła informacji o zachowaniach klientów indywidualnych 
 str. 116

3. Metody badań klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 121

4. Charakterystyka i organizacja badań zachowań klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 126

Rozdział IV. Zachowania klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 134

1. Świadomość ubezpieczeniowa jako podstawowy warunek potrzeby ubezpieczenia 
 str. 134

2. Czynniki warunkujące zachowania klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 139

3. Decyzje klientów o zakupie usługi ubezpieczeniowej 
 str. 145

4. Zaspokojenie potrzeb ubezpieczeniowych przez klientów 
 str. 154

Rozdział V. Typologia klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych według zachowań rynkowych 
 str. 160

1. Metody typologii klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 160

2. Typy klientów na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 167

3. Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 171

4. Kierunki wykorzystywania wiedzy o zachowaniach klientów w działalności marketingowej zakładów ubezpieczeń 
 str. 177

Zakończenie 
 str. 183

Załącznik. Kwestionariusz ankiety 
 str. 191

Spis ilustracji 
 str. 201

Spis tabel 
 str. 203

Bibliografia 
 str. 205

Akty prawne 
 str. 215

Strony internetowe 
 str. 217
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: umowa ubezpieczenia

Inni Klienci oglądali również

27,43 zł
31,90 zł

Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie...
12,90 zł
15,00 zł

Media w procesie tworzenia i realizacji polityki regionalnej w województwie śląskim

Publikacja zawiera wieloaspektową refleksję nad rolą mediów regionalnych w kształtowaniu właściwych postaw obywatelskich, będących determinantą tworzenia i realizacji polityki regionalnej w województwie śląskim. Prezentowana pozycja wydaw...
50,40 zł
84,00 zł

Sterowanie procesami technologicznymi w produkcji żywności

W pierwszej części omówiono zagadnienia związane z pomiarami parametrów procesów technologicznych w produkcji żywności. W drugiej części zostały opisane statyczne i dynamiczne właściwości obiektów regulacji automatycznej, wł...
15,40 zł
22,00 zł

Społeczne zakorzenienie aktorów procesu podejmowania decyzji w Radzie Unii Europejskiej

Rada Unii Europejskiej to jeden z kluczowych organów decyzyjnych UE, a także złożona struktura społeczna. Autor przyjmuje perspektywę konstruktywistyczną i skupia się na aktorach uczestniczących w negocjacjach. Analizuje mechanizmy socjalizacji ...
53,10 zł
59,00 zł

Kryminalistyka i archeologia sądowa w procesie poszukiwania ukrytych zwłok

Książka jest pierwszą na rynku pozycją dotyczącą współcześnie wykorzystywanych metod poszukiwania ukrytych zwłok i szczątków ofiar przestępstw.Autor przedstawia liczne rozwiązania wypracowane przez kryminalistykę i archeologię sądow...
99,96 zł
119,00 zł

Rynkowe usługi użyteczności publicznej w Unii Europejskiej. W poszukiwaniu konsensu i pewności prawnej

Postanowienia Traktatu pozwalają, co do zasady, na pogodzenie ze sobą celów polityki publicznej państw członkowskich z konkurencyjnymi celami, jakie stawia przed sobą Unia Europejska jako całość, ale codzienna praktyka organizowania i finansowan...
41,40 zł
69,00 zł

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i po...
19,42 zł
24,90 zł

Wybrane formy zatrudnienia – aspekty prawne, ubezpieczeniowe i podatkowe

"Poradnik zawiera porównanie kosztów zatrudnienia i opisuje różnice występujące w przypadku zawierania umów o pracę, umów zlecenia i umów o dzieło. Można się z niego dowiedzieć, która z tych form za...
76,50 zł
85,00 zł

Zawisłość sprawy w procesie cywilnym

Prezentowana książka jest pierwszym na rynku wydawniczym monograficznym opracowaniem instytucji zawisłości sprawy w procesie cywilnym, zawierającym jej kompleksową analizę obejmującą zarówno aspekty teoretyczne, jak i znaczenie w praktyce....

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!