MENU

Marketing w działalności agencji reklamowej

(eBook)

Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Polska, 2015

  • Autor: Małgorzata Pańczyk

  • Wydawca: Empi2

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 27,00 zł
24,30
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing w działalności agencji reklamowej

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
1. POJĘCIE I SYSTEM MARKETINGU 
1.1. Podstawowe pojęcia marketingu 
1.2. Konkurencja na rynku 
1.3. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa 
1.4. Rozwój koncepcji marketingu 
2. ISTOTA MARKETINGU I JEGO FUNKCJE 
3. MARKETING-MIX 
4. PRODUKT W MARKETINGU 
4.1. Istota produktu 
4.2. Strategia produktu 
4.3. Asortyment produktu 
4.4. Marka produktu 
4.5. Opakowanie i inne elementy wyposażenia produktu 
4.6. Cykl życia produktu 
5. CENA W MARKETINGU 
5.1. Cena i jej funkcje 
5.2. Metody kształtowania cen 
5.3. Strategie cenowe 
6. DYSTRYBUCJA W MARKETINGU 
6.1. Kanały dystrybucyjne 
6.2. Rodzaje dystrybucji 
6.3. Logistyka w dystrybucji 
7. PROMOCJA 
7.1. Promocja i jej funkcje 
7.2. Instrumenty promocji 
7.3. Charakterystyka form promocji 
7.3.1. Reklama 
7.3.2. Sprzedaż osobista 
7.3.3. Promocja sprzedaży 
7.3.4. Public relations 
7.5. Budowa strategii promocji 
8. ZACHOWANIE NABYWCÓW NA RYNKU 
8.1. Wewnętrzne czynniki zachowań konsumentów 
8.2. Zewnętrzne czynniki zachowań konsumentów 
8.3. Proces zakupowy konsumenta 
8.4. Proces zakupowy na rynku przedsiębiorstw 
9. SEGMENTACJA RYNKU 
9.1. Proces segmentacji 
9.2. Kryteria segmentacji 
9.3. Rynek docelowy 
9.4. Pozycjonowanie produktów 
10. SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ 
10.1. Elementy systemu informacji marketingowej 
10.2. Marketingowe bazy danych – database marketing 
10.3. Bazy danych 
10.3.1. Rodzaje baz danych 
10.3.2. Typy danych 
10.3.3. Relacyjna baza danych 
10.3.4. Baza danych w programie Microsoft Excel 
11. BADANIA MARKETINGOWE 
1.1. Rodzaje badań marketingowych 
11.2. Procedura badań marketingowych 
11.2.1. Definiowanie problemu 
11.2.2. Gromadzenie danych 
11.2.3. Główne metody pozyskiwania danych pierwotnych 
11.3. Dobór próby do badania marketingowego 
11.4. Zbieranie danych i analiza wyników 
11.5. Mierniki statystyczne w badaniach marketingowych 
11.6. Prezentacja wyników badań marketingowych 
11.7. Współpraca przedsiębiorstwa z agencją badań marketingowych 
12. STRATEGICZNE PLANOWANIE MARKETINGOWE 
12.1. Analiza otoczenia zewnętrznego 
12.2. Analiza sektorowa 
12.3. Analiza organizacji 
12.3.1. Analiza kluczowych czynników sukcesu 
12.3.2. Analiza SWOT 
12.3.3. Analiza portfelowa 
12.4. Wybór celów marketingowych i rynku docelowego 
12.5. Strategie marketingowe 
12.6. Budżet marketingowy 
12.7. Kontrola realizacji planów marketingowych 
12.8. Plan marketingowy 
LITERATURA 
INDEKS RZECZOWY
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

158,76 zł
189,00 zł

Standardy żeglugi powietrznej w działalności Organizacji Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO)

Autorka recenzowanej monografii opublikowała dotąd liczne prace związane z prawem lotniczym. Recenzowana monografia stanowi kontynuację zainteresowań badawczych Autorki i jest zwieńczeniem jej kilkuletnich badań naukowych we wskazanym obszarze. Opracow...
51,30 zł
57,00 zł

Marketing. Podręcznik akademicki

"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podr...
11,62 zł
14,90 zł

Likwidacja lub zawieszenie działalności gospodarczej

Podatnik prowadzący działalność gospodarczą może stanąć przed koniecznością jej czasowego zawieszenia lub nawet zakończenia. Likwidacja działalności gospodarczej wiąże się z określonymi obowiązkami, w tym z terminowym sporządzeniem spisu z natury, jego...
19,20 zł
25,60 zł

Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce

Konkurencja, krótki cykl życia produktów, postęp technologiczny spowodowały, że proces innowacyjny stał się bardziej kosztowny i ryzykowny. Wymusiło to na przedsiębiorstwach dzielenie się ryzykiem w pracach B + R oraz współpracę z ...
121,50 zł
135,00 zł

Ubezpieczenia gospodarcze w działalności samorządu terytorialnego

Książka w przystępny i uporządkowany sposób przedstawia całokształt zagadnień związanych z ubezpieczeniem gospodarczym w działalności samorządu terytorialnego. Poddaje kompleksowej analizie wewnętrzny porządek prawny i omawia wybrane zagadnienia...
45,90 zł
51,00 zł

Nowe zasady opodatkowania działalności gospodarczej lekarzy i pielęgniarek

Książka przedstawia podstawowe zagadnienia związane z opodatkowaniem działalności gospodarczej lekarzy i pielęgniarek w zakresie podatku dochodowego oraz podatku VAT. Opracowanie, napisane przystępnym językiem, ukazuje praktyczne przykłady stosowania ...
39,00 zł
50,00 zł

5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google

Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń. Za...
59,40 zł
99,00 zł

Marketing

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjolo...
76,50 zł
85,00 zł

Ograniczenia działalności gospodarczej ze względu na ochronę przyrody

W publikacji omówiono najważniejsze ograniczenia przyrodnicze w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym nakazy i zakazy:w odniesieniu do wybranych form ochrony przyrody,wynikające z planów ochrony form prz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!