MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Challenges for marketing in 21st century

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2017

  • Redakcja naukowa: Sławomir Smyczek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 35,00 zł
30,10
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Challenges for marketing in 21st century

This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of marketing activity of companies, different institutions and organizations, new trends on global market, as well as contemporary customers behaviour. It will be written by and for professionals who want to improve the general understanding of problems with different aspects of modern marketing and ways of building relationship between companies and customers. The book as itself has been the product of network of academic researchers created around the Dukenet network that has benefited from many distributed contributions. The entire publication is divided into four parts. First part provides an introduction to the topic and focus on the new trends in market and marketing. Part two presents selected aspects of contemporary marketing communication, particularly integrated marketing communication models and strategies of branding of companies and institutions on different markets. Part three is dedicated to customers and their behaviours on contemporary market. There presented problems with consumptions as well new trends in consumption behaviour, including sharing and common consumption. The fourth part, which conclude this book, discusses range of papers dedicated to different issues related to education of marketing, including new approaches for teaching and evaluation, as well difficulties of students concerning the choice of the education institutions, career planning, entering the labour market and starting their own marketing career.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Introduction	 7
Part I
New trends in market and marketing
Higher education institutions’ behaviours in the context of holistic marketing (Magdalena Platis)	11
Sharing economy as new trend on the global market (Tomasz Silwanowicz)	23
The systemic products as an offer for demanding clients: The case of IT and healthcare sector (Izabela Sztangret & Justyna Matysiewicz)	35
The application of data mining methods in modern marketing research (Dominik Krężołek)	49
Entrepreneurial self-efficacy mediates career calling and entrepreneurial interest (Zsuzsanna Horvath)	71
Part II
Marketing communication and branding 
Integrated Marketing Communications – Coca-Cola model (Francisco Suay Pérez)	87
Event marketing as advanced form of promotion on educational market (Jakub Wolny)	102
Branding strategies of top processors on the Romanian milk and dairy market (Carmen Balan)	122
Branding electricity in a newly liberalised market – evidence from the Polish and Icelandic markets (Fridrik Larsen & Sławomir Smyczek)		139
Part III
Dilemmas of consumers on market
Consumptionism as a sign of the crisis of the culture of prosperity (Rafał Śpiewak)	167
Directions of consumption development in the 21st century (Sławomir Smyczek)	187
Ride-sharing customer behaviour on example of BlaBlaCar (Tomasz Silwanowicz)	200
Part IV
Challenges for marketing education
21st century marketing skills – a buzzword in marketing education (Ramandeep Saini)	217
Push or pull – marketing to be used in business higher education (Judit Papp)	222
Task-based approach in assessing BA marketing diploma papers – bilingual terminology glossaries (Diana Ionita)	244
Difficulties of young professionals concerning the choice of education institutions, career planning, entering labour market and starting their own adult life – an augmented marketing approach (Jäckel Katalin, Orsolya Nagy, Judit Papp & László Balázs)	258
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

26,91 zł
29,90 zł

Marketing terytorialny

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?- Jak skutecznie prom...
11,92 zł
14,90 zł

Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak ma...
22,50 zł
25,00 zł

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketin...
41,54 zł
48,30 zł

Contemporary Challenges towards Management III

Monografia Contemporary Challenges towards Management III jest zbiorem interesujących prac naukowych poświęconych współczesnemu zarządzaniu widzianemu w różnych aspektach, przy istniejącym turbulentnym otoczeniu – pogłębionym przez ...
30,10 zł
35,00 zł

Marketing polityczny a public relations

Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations...
31,50 zł
35,00 zł

Marketing polityczny

Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych.Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacj...
32,25 zł
43,00 zł

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45

Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań o...
51,75 zł
69,00 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana pr...
34,31 zł
39,90 zł

China at the Beginning of the 21st Century

China at the beginning of the 21st century intrigues many researchers around the world. The problems discussed within this volume provide the readers with a background of most vital issues in modern China. They are related to the challenges of the Chin...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!