MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Financial services marketing

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2005

  • Autor: Sławomir Smyczek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 1,00 zł
0,86
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Financial services marketing

This book is organised into nine chapters. The first chapter presents over-view of financial market, with particular emphasis on financial institutions and services. The second chapter focuses on financial service consumers. Chapter 3 discusses differences between consumer segments in respect of their financial services requirements and outlines ways of segmentation financial services consumers. The fourth chapter focuses on marketing policy of financial services. Chapter 5 is presenting role of pricing in financial institutions. Distribution system in financial sector was presented in Chapter 6. Chapter 7 concentrates on communication of financial institutions with market. Chapter 8 presents personnel of financial institutions as marketing instrument. The last chapter discusses implementation marketing activity in financial institutions.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
INTRODUCTION	9

Chapter 1
MARKETING CONCEPT IN FINANCIAL INSTITUTIONS	13
1. Financial market – institutions, characteristics	13
2. Financial service characteristics and their implications to marketing	16
3. Marketing in financial institutions – notion, evolution, characteristics	19
Discussion questions	25

Chapter 2
CONSUMERS AND THEIR BEHAVIOURS ON FINANCIAL MARKET	26
1. Consumer behaviour – notion, scopes	26
2. Determinants influencing consumer behaviour on financial market	28
3. Decision-making process of consumer on financial market	30
4. Consumer relationship with financial institutions	45
Discussion questions	47

Chapter 3
FINANCIAL MARKET SEGMENTATION	48
1. Market segmentation – notion, scopes	48
2. Bases for segmenting financial services customers	50
3. Techniques of financial market segmentation	54
4. Evaluation and selection financial market segments	55
Discussion questions	59

Chapter 4
FINANCIAL SERVICES AS MARKETING INSTRUMENT	60
1. Financial services – notion, scopes, characteristics	60
2. Development of new financial service	63
3. Management of existing financial services	68
4. Financial service elimination	73
Discussion questions	77

Chapter 5
PRICING IN FINANCIAL INSTITUTIONS	78
1. Price of financial services – definition, characteristics	78
2. Process of financial service pricing	81
3. Price strategies of financial institutions	85
4. Price modification of financial services	87
Discussion questions	89

Chapter 6
MARKETING CONCEPT OF FINANCIAL SERVICE DISTRIBUTION	90
1. Distribution channels in financial sector	91
2. Localisation policy on financial market	96
3. Merchandising in financial institutions	98
Discussion questions	101

Chapter 7
PROMOTION AS MARKETING INSTRUMENT IN FINANCIAL SECTOR	102
1. Promotion as communication process of financial institutions with environment	102
2. Promotion in financial sector – tools and characteristics	106
3. Image creation activity of financial institution	112
Discussion questions	115

Chapter 8
MARKETING CONCEPT OF PERSONNEL IN FINANCIAL INSTITUTION	116
1. Internal marketing – notion and roles in financial institution	116
2. Financial institution’s personnel – classification and characteristics	118
3. Procedure of financial institution’s personnel modelling	121
4. Conditions of successful marketing concept of personnel in financial institution	128
Discussion questions	129

Chapter 9
MARKETING IMPLEMENTATION AND CONTROL IN FINANCIAL INSTITUTION	130
1. Marketing in financial institution structure	130
2. Organisation of marketing department in financial institution	132
3. Control of marketing activity in financial institution	139
Discussion questions	141


REFERENCES	143

LIST OF FIGURES	149

LIST OF TABLES	150
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

31,82 zł
37,00 zł

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepc...
47,43 zł
52,70 zł

Innowacje w Gospodarce zarządzanie-marketing-logistyka

Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obs...
46,44 zł
54,00 zł

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym,...
59,25 zł
79,00 zł

Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zro...
187,11 zł
231,00 zł

Słownik finansowo-handlowy angielsko-polski i polsko-angielski. Financial and commercial dictionary English-Polish and Polish-English

Najobszerniejszy Słownik na polskim rynku wydawniczym – zawiera ok. 55 000 terminów z dziedziny finansów, bankowości, księgowości, ubezpieczeń, statystyki, obrotu giełdowego, handlu wewnętrznego i międzynarodowego, towaroznawstwa, t...
33,16 zł
34,90 zł

Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy...
25,71 zł
29,90 zł

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy

Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwsze...
30,96 zł
36,00 zł

Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym

Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ogr...
80,10 zł
89,00 zł

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.Publikacja:wy...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!