MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Kompetencje konsumentów

(eBook)

Innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Autor: Anna Dabrowska, Dariusz Kiełczewski, Felicjan Bylok, Irena Ozimek, Mirosława Janoś-Kresło

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 49,90 zł
41,92
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Kompetencje konsumentów

W dzisiejszych czasach ostrej konkurencji, często spowodowanej intensywnym rozwojem nowoczesnych technologii, kompetentny i innowacyjny konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów i sprzedawców dóbr konsumpcyjnych, ale także wielu organizacji o różnym charakterze i instytucji badawczych. Obecnie celem badań w tym zakresie jest ocena stopnia wdrożenia koncepcji zrównoważonej konsumpcji, której podstawę stanowią: planowanie, know-how, ekologia, etyka oraz świadomość lokalna. Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora. Książka jest przeznaczona zarówno dla wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, a także dla organizacji i instytucji kształtujących politykę konsumencką oraz pracowników naukowych uczelni ekonomicznych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1. Konsument a współczesne wyzwania cywilizacyjne 
1.1. Globalna konsumpcja jako megatrend współczesnej konsumpcji 
1.2. Wirtualizacja konsumpcji 
1.3. Ekologizacja jako przejaw dbałości o środowisko naturalne

ROZDZIAŁ 2. Kompetencje i ich znaczenie dla kształtowania zachowań i postaw konsumentów 
2.1. Kompetencje konsumentów 
2.2. Kompetencje a zachowania konsumentów 
2.3. Znaczenie kompetencji w kształtowaniu postaw konsumentów


ROZDZIAŁ 3. Zrównoważona konsumpcja a kompetencje konsumentów 
3.1. Zrównoważona konsumpcja jako przedmiot badań 
3.2. Problemy rozwoju idei zrównoważonej konsumpcji 
3.3. Postawy konsumentów wobec zrównoważonej konsumpcji


ROZDZIAŁ 4. Innowacyjne zachowania w kontekście kompetencji konsumentów 
4.1. Innowacyjne zachowania jako obszar badań współczesnej konsumpcji 
4.2. Cechy innowacyjnych konsumentów 
4.3. Wybór nowych produktów przez konsumentów 
4.4. Wzory konsumpcji związane z nabywaniem i użytkowaniem nowych produktów 
4.5. Innowacje na rynku żywności i związane z tym wybrane aspekty zachowań konsumentów 
4.6. Bankowość mobilna jako forma innowacyjnego zachowania konsumentów

 
ROZDZIAŁ 5. Wiedza konsumentów a ochrona ich praw 
5.1. Prawo do informacji a kompetencje konsumentów 
5.2. Prawo do reklamacji a wiedza konsumentów 
5.3. Instytucje i organizacje konsumenckie a świadomość konsumentów

 
ROZDZIAŁ 6. Segmentacja konsumentów według kompetencji
 

Zakończenie

Bibliografia
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
75,60 zł
84,00 zł

Podmiotowość samorządu terytorialnego a zakres jego zadań i kompetencji

W publikacji omówiono zagadnienia prezentowane podczas XIII Seminarium Naukowego Katedry Prawa Samorządu Terytorialnego Uniwersytetu Jagiellońskiego, które odbyło się dniach 10–11 października 2019 r. w Krakowie. Jego celem było prz...
116,10 zł
129,00 zł

Dochodzenie roszczeń konsumenckich. Nowy ład dla konsumentów

Publikacja prezentuje stanowiska przedstawicieli świata nauki i praktyki w zakresie dochodzenia roszczeń konsumenckich. Rozważania zawarte w poszczególnych rozdziałach dotykają zagadnień związanych z szeroko pojętym rynkiem konsumenckim, także p...
99,90 zł
111,00 zł

Sekretarz jednostki samorządu terytorialnego. Zadania, kompetencje, schematy działań, wzory pism

Kompleksowe opracowanie poświęcone statusowi prawnemu sekretarza jednostki samorządu terytorialnego przedstawia jego zadania, kompetencje, uprawnienia i obowiązki. W książce zaprezentowano zagadnienia, których znajomość jest niezbędna do ...
179,10 zł
199,00 zł

Kompetencja w publicznym prawie gospodarczym

W publikacji omówiono zagadnienie kompetencji w publicznym prawie gospodarczym, podejmując problematykę:kompetencji, jej funkcji i systemowego ujęcia, zasady kompetencyjności, roli kompetencji w interwencjonizmie państwa w gospodarce;
26,10 zł
29,00 zł

Teoria PWM i paradygmat rozwoju kompetencji

Podobno uczucia odgrywają kluczową rolę w kierowaniu nieskończonym strumieniem decyzji, które musimy podejmować w swoim życiu każdego dnia. Przypuszczenie to rozpoczęło proces poszukiwań, które doprowadziły Autora niniejszej książki do st...
35,34 zł
39,27 zł

Digital education. Jak kształcić kompetencje przyszłości?

To unikalna książka poświęcona tematyce kompetencji przyszłości niezbędnych do pracy w dynamicznie zmieniającej się gospodarce opartej na wiedzy i kompetencjach oraz postępującej cyfryzacji. W publikacji przedstawiona została rola kompetencji przyszłoś...
53,10 zł
59,00 zł

Rada pedagogiczna. Obowiązki, kompetencje i odpowiedzialność

Publikacja zawiera praktyczne informacje dotyczące organizacji pracy rady pedagogicznej. Szczegółowo zostały omówione zasady funkcjonowania rady pedagogicznej wynikające z obowiązujących przepisów prawa, m.in.:

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!