Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU


Kompetencje konsumentów(eBook)

Innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2016

  • Autor: Anna Dabrowska, Dariusz Kiełczewski, Felicjan Bylok, Irena Ozimek, Mirosława Janoś-Kresło

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 49,90 zł
44,91
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,99 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Kompetencje konsumentów

W dzisiejszych czasach ostrej konkurencji, często spowodowanej intensywnym rozwojem nowoczesnych technologii, kompetentny i innowacyjny konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów i sprzedawców dóbr konsumpcyjnych, ale także wielu organizacji o różnym charakterze i instytucji badawczych. Obecnie celem badań w tym zakresie jest ocena stopnia wdrożenia koncepcji zrównoważonej konsumpcji, której podstawę stanowią: planowanie, know-how, ekologia, etyka oraz świadomość lokalna. Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora. Książka jest przeznaczona zarówno dla wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, a także dla organizacji i instytucji kształtujących politykę konsumencką oraz pracowników naukowych uczelni ekonomicznych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1. Konsument a współczesne wyzwania cywilizacyjne 
1.1. Globalna konsumpcja jako megatrend współczesnej konsumpcji 
1.2. Wirtualizacja konsumpcji 
1.3. Ekologizacja jako przejaw dbałości o środowisko naturalne

ROZDZIAŁ 2. Kompetencje i ich znaczenie dla kształtowania zachowań i postaw konsumentów 
2.1. Kompetencje konsumentów 
2.2. Kompetencje a zachowania konsumentów 
2.3. Znaczenie kompetencji w kształtowaniu postaw konsumentów


ROZDZIAŁ 3. Zrównoważona konsumpcja a kompetencje konsumentów 
3.1. Zrównoważona konsumpcja jako przedmiot badań 
3.2. Problemy rozwoju idei zrównoważonej konsumpcji 
3.3. Postawy konsumentów wobec zrównoważonej konsumpcji


ROZDZIAŁ 4. Innowacyjne zachowania w kontekście kompetencji konsumentów 
4.1. Innowacyjne zachowania jako obszar badań współczesnej konsumpcji 
4.2. Cechy innowacyjnych konsumentów 
4.3. Wybór nowych produktów przez konsumentów 
4.4. Wzory konsumpcji związane z nabywaniem i użytkowaniem nowych produktów 
4.5. Innowacje na rynku żywności i związane z tym wybrane aspekty zachowań konsumentów 
4.6. Bankowość mobilna jako forma innowacyjnego zachowania konsumentów

 
ROZDZIAŁ 5. Wiedza konsumentów a ochrona ich praw 
5.1. Prawo do informacji a kompetencje konsumentów 
5.2. Prawo do reklamacji a wiedza konsumentów 
5.3. Instytucje i organizacje konsumenckie a świadomość konsumentów

 
ROZDZIAŁ 6. Segmentacja konsumentów według kompetencji
 

Zakończenie

Bibliografia
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

12,00 zł

Legitymizacja systemu instytucjonalnego Unii Europejskiej - 03 Rozdz. 3, cz. 1. Legitymizacja w funkcjonowaniu systemu instytucjonalnego UE: Specyfika kompetencji i relacji...; Podział głosów ważonych...; Zagadnienie "aktywizmu" Trybunału...

Książka zawiera pogłębioną analizę systemu instytucjonalnego UE w kontekście jego legitymizacji (prawomocności, prawowitości). Podejmuje m.in. takie kwestie jak „deficyt demokracji” i „deficyt legitymizacji” w UE. Punktem wyjści...
2,00 zł

Kompetencje do prowadzenia edukacji kulturalnej - 18 Upowszechnianie sztuki współczesnej na prowincji. Uwagi o działalności Galerii Szara w Cieszynie

Tematyką książki są kompetencje osób realizujących edukację kulturalną w różnych miejscach i rolach. Autorzy zebranych w niej tekstów pokazują w jak wielu kontekstach można, warto a nawet trzeba dziś mówić o kompetencjach re...
2,00 zł

Kompetencje do prowadzenia edukacji kulturalnej - 23 Animatorzy w nowych przestrzeniach działalności kulturalnej

Tematyką książki są kompetencje osób realizujących edukację kulturalną w różnych miejscach i rolach. Autorzy zebranych w niej tekstów pokazują w jak wielu kontekstach można, warto a nawet trzeba dziś mówić o kompetencjach re...
2,00 zł

Wartości w muzyce. Studium monograficzne. T. 1 - 01 Wartość muzyki a kompetencja muzyczna

Prezentowana książka inicjuje serię opatrzoną tytułem Wartości w muzyce (planowanych jest w sumie sześć tomów, będą one zróżnicowane tematycznie). Ideą wielotomowej publikacji jest ukazanie muzyki jako wartości w różnych aspektach ...
2,00 zł

Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów - 03 Miejsce nauki o języku w kształceniu językowym uczniów w młodszym wieku szkolnym

Zawartość tomu zainteresuje wszystkich, których troską napawają problemy, jakie rosnąca wciąż grupa uczniów ma z werbalizowaniem swych myśli, uczuć, spostrzeżeń, z posługiwaniem się językiem ogólnopolskim. Opracowania zamieszczone ...
28,00 zł

Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela

Wśród właściwości, którymi charakteryzować powinien się współczesny, będący w stanie sprostać stawianym przed nim wymaganiom nauczyciel, pierwszoplanową pozycję zajmują bez wątpienia kompetencje interpersonalne. Szczególny n...
2,00 zł

Kompetencje do prowadzenia edukacji kulturalnej - 03 Pomiędzy geografią a mediami. Upowszechnianie kultury na "prowincji"

Tematyką książki są kompetencje osób realizujących edukację kulturalną w różnych miejscach i rolach. Autorzy zebranych w niej tekstów pokazują w jak wielu kontekstach można, warto a nawet trzeba dziś mówić o kompetencjach re...
52,50 zł

Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku

Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o ...
2,00 zł

Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów - 23 Umiejętności językowe uczniów klas wczesnoszkolnych w zakresie różnych form wypowiedzi

Zawartość tomu zainteresuje wszystkich, których troską napawają problemy, jakie rosnąca wciąż grupa uczniów ma z werbalizowaniem swych myśli, uczuć, spostrzeżeń, z posługiwaniem się językiem ogólnopolskim. Opracowania zamieszczone ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!