Gwarancja dostawy nawet na następny dzień! Zobacz więcej

Handel, usługi, e-commerce

(28)
  • Standard Bitcoina
    Książka
    Saifedean Ammous
    miękka
    50,16 zł

    Data wydania:

  • E-konsumenci jutra
    Książka
    Barbara Grabiwoda
    miękka
    5
    49,32 zł

    Data wydania:

  • Co chce wiedzieć klient?
    Książka
    Marcus Sheridan
    miękka
    45,05 zł

    Data wydania:

  • Kupiec Alfa.
    Książka
    Adrian Prościak
    miękka
    49,32 zł

    Data wydania:

  • Content marketing i social media
    Książka
    Stawarz-García Barbara
    miękka
    3.7
    63,95 zł -14%
    74,00 zł Cena detaliczna
    71,96 zł Najniższa cena

    Data wydania: 13.11.2017

  • E-commerce
    Książka
    Justyna Skorupska
    miękka
    3.75
    64,70 zł -13%
    74,00 zł Cena detaliczna
    71,96 zł Najniższa cena

    Data wydania: 12.10.2017

  • E-Marketing
    Książka
    miękka
    54,08 zł

    Data wydania:

  • Anarchia
    Książka
    William Dalrymple
    twarda
    53,25 zł

    Data wydania:

  • Era prosumenta 2.0
    Książka
    Bill Quain
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Inwestowanie w internecie
    Książka
    Patel Alpesh B.
    twarda

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Dehumanizujące aspekty zautomatyzowanych procesów magazynowania
    Książka
    Marta Uznańska-Kuś
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
    Książka
    Agnieszka Dejnaka
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Email marketing
    Książka
    Ewelina Koch
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • RODO w e-commerce
    Książka
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania: 01.01.2018

  • Mała firma w sieci Narzędzia Google dla począ
    Książka
    Gąsiewski Mariusz Modrzewski P

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Modele biznesu w Internecie
    Książka
    miękka
    5

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Platformizacja gospodarki cyfrowej
    Książka
    Włodzimierz Szpringer
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • E-marketing
    Książka
    miękka
    4.25

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • E-turystyka
    Książka
    Adam Pawlicz
    miękka
    5

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Współczesne relacje handlowe między Unią Europejską a Chinami
    Książka
    Dominika Choroś-Mrozowska
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Bankowość w gospodarce cyfrowej
    Książka
    Zofia Zawadzka
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Strategie i modele gospodarki elektronicznej
    Książka
    miękka
    3.15

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce
    Książka
    Zbigniew Malara
    miękka
    3

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a konkurencyjność eksportu Polski
    Książka
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Ustawa o prawach konsumenta
    Książka
    Grzegorz Wanio
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
    Książka
    Kotler Philip
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu
    Książka
    miękka
    3.4

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

  • Internet możliwości.
    Książka
    Weronika Modzelewska
    miękka

    Chwilowo niedostępny

    Data wydania:

E-commerce, czyli handel internetowy to bardzo rozwojowa dziedzina stanowiąca stosunkowo młodą gałąź gospodarki spopularyzowana w latach 90. Co roku rynek e-commerce notuje kilkudziesięcioprocentowy wzrost, co świadczy o sporych możliwościach rozwoju w tym sektorze oraz dużych perspektywach na przyszłość. Co roku coraz więcej absolwentów uczelni wyższych decyduje się na karierę w e-commerce.

Zakupy internetowe pozwalają na zaoszczędzenie czasu przy codziennym życiowym pośpiechu, są również częstokroć wygodniejsze.

Sam handel elektroniczny można zdefiniować jako działania przeprowadzane w celu dopełnienia transakcji przy wykorzystaniu środków elektronicznych. Dzięki sklepom internetowym konsumenci mogą przeglądać asortyment z każdego miejsca na świecie, nie wychodząc z mieszkania. Pierwsze sklepy internetowe zaczęły powstawać w 1994 roku i od tamtej pory korzysta się z oprogramowania zwanego platformą e-commerce.

W ofercie wydawniczej przygotowaliśmy dla Państwa bogaty zbiór książek o e-commerce. Znajdą tu Państwo publikacje porządkujące wiedzę o e-marketingu i sposobach prowadzenia digital biznesu, wśród nich podręczniki, opracowania naukowe, książki popularnonaukowe i zbiory artykułów.

Polecaną pozycją z tej dziedziny jest książka „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”, która stanowić może wprowadzenie do świata e-commerce. Publikacja omawia najważniejsze zagadnienia i informuje czytelniczki i czytelników o tajnikach współczesnych trendów marketingu internetowego, a także sposobach na skuteczne przeprowadzanie kampanii reklamowych.

Ta i inne publikacje wprowadzą Państwa w takie zagadnienia, jak stan social-mediów, mierzenie potencjału marki, budowa własnej platformy e-commerce, przeprowadzanie własnej kampanii e-mail i mobile marketingowej i wiele innych.