MENU

Mediatyzacja polityki. Amerykańska kampania prezydencka 2008

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2012

  • Autor: Łukasz Wojtkowski

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Mediatyzacja polityki. Amerykańska kampania prezydencka 2008

Głównym tematem podejmowanym w książce jest proces mediatyzacji polityki podczas amerykańskiej kampanii prezydenckiej 2008 roku i właśnie z nim związana jest podstawowa hipoteza badawcza: media masowe w relacjach z polityką zdobywają pozycję centralną i od nich w większym stopniu zależy, jak te stosunki przebiegają. Chcąc rozbudować to założenie, można wskazać kilka hipotez pomocniczych, które pozwolą na uzyskanie pełnego obrazu mediatyzacji polityki. Po pierwsze, wpływ mediów masowych na system polityczny jest największy na poziomie struktur systemu, co znajduje później odzwierciedlenie w ich funkcjach. Po drugie, media wprowadzają własną logikę – medialną – w funkcjonowanie systemu politycznego, który – dążąc do medialnej obecności – działa według tych „wytycznych”. Po trzecie, media – posługując się określonymi stylami i tematami relacji – konstruują medialną rzeczywistość polityczną, z której społeczeństwo czerpie wiedzę na temat polityki.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wykaz skrótów / 9
Wprowadzenie / 11
1. Założenie wstępne – tezy / 11
2. Kategorie analityczne / 13
3. Struktura książki / 17
4. Metodologia i źródła / 19

Rozdział I
Mediatyzacja polityki jako element komunikacji politycznej / 23
1. Wstęp / 23
2. Relacje media masowe – polityka / 26
2.1. Ujęcia modelowe / 31
2.1.1. Model ideologii dominującej / 32
2.1.2. Model pluralistyczny / 37
2.1.3. Model rynkowy / 39
2.1.4. Model wartości elitarnych / 41
3. Mediatyzacja polityki / 43
3.1. Mediatyzacja – analiza teoretyczna / 44
3.2. Wydarzenia mediatyzowane / 56
3.3. Wydarzenia medialne / 57
3.4. Media masowe a rzeczywistość polityczna / 61
3.5. Dobór, selekcja i produkcja wiadomości / 64
4. Wnioski / 67

Rozdział II
Amerykańskie wybory prezydenckie a media masowe / 71
1. Wstęp / 71
2. Czynniki wpływające na kształt kampanii prezydenckich / 73
2.1. Konstytucyjna i kulturowa pozycja prezydenta USA / 74
2.2. Amerykańskie partie polityczne / 80
2.3. System wyborczy / 87
3. Główne cechy amerykańskich kampanii prezydenckich / 90
3.1. Czas trwania kampanii / 91
3.1.1. Okres przedwyborczy / 92
3.1.2. Prawybory / 93
3.1.3. Konwencje wyborcze / 98
3.1.4. Wybory właściwe / 101
3.2. System łupów / 101
3.3. Finansowanie kampanii / 102
4. System medialny USA / 107
4.1. Rozwój i deregulacja systemu medialnego / 109
4.2. Struktura rynku medialnego / 113
4.3. Najważniejsze amerykańskie media masowe w komunikacji politycznej / 117
4.3.1. Telewizja / 118
4.3.2. Internet / 129
4.3.3. Radio i prasa / 134
5. Wnioski / 139

Rozdział III
Marketing polityczny a mediatyzacja polityki / 141
1. Wstęp / 141
2. Wizerunek mediatyzowany / 143
2.1. Barack Obama / 146
2.2. John McCain / 153
3. Wydarzenia medialne kampanii / 156
3.1. Konwencje partyjne / 157
3.2. Debaty polityczne / 161
4. Reklama polityczna a mediatyzacja polityki / 164
5. Kampania internetowa / 168
5.1. www.barackobama.com / 172
5.2. www.johnmccain.com / 177
5.3. Internet w procesie mediatyzacji polityki / 182
6. Wnioski / 185

Rozdział IV
Medialny obraz kampanii prezydenckiej 2008 / 187
1. Wstęp / 187
2. Tradycyjne kampanijne przekazy medialne / 188
2.1. Wyścig 2008 / 189
2.2. Pseudoskandale / 191
2.3. Popkultura polityczna / 192
3. Treści relacji medialnych / 194
3.1. Najważniejsze tematy kampanii / 195
3.2. Wizerunek Obamy w relacjach medialnych /198
3.3. Wizerunek McCaina w relacjach medialnych / 202
4. Wnioski / 206

Podsumowanie / 208
Bibliografia / 219
Spis tabel, rycin i wykresów / 229
Aneks / 233
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

20,64 zł
24,00 zł

Logistyka w regionalnej polityce lokalizacyjnej

Książka autorstwa Grażyny Karwackiej dotyczy aktualnej problematyki zmieniającej się roli poszczególnych czynników lokalizacji. Jednocześnie obok charakterystyki systemów transportowych i logistycznych dotyka ona zagadnień rozwoju ...
80,50 zł
103,20 zł

Wzorcowy plan kont w kontekście polityki rachunkowości

Wydanie rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładó...
19,60 zł
28,00 zł

Wpływ polityki lokalnej na warunki i jakość życia

Książka, którą Czytelnik trzyma w ręku, wprowadza w teoretyczne zagadnienia badań nad polityką lokalną oraz jakością życia. Praca koncentruje się na analizie kompetencji samorządu gminy w podstawowych obszarach polityki społecznej, gospodarczej ...
14,36 zł
16,70 zł

Czynnik religijny w polityce zagranicznej Federacji Rosyjskiej

Książka dotyczy polityki zagranicznej Rosji w latach 1991-2009. Problemem badawczym o charakterze poznawczym są relacje między religią i polityką, Celem zaś - zdiagnozowanie przejawiania się czynnika religijnego w polityce zagranicznej oraz ustalenie, ...
28,38 zł
33,00 zł

Rozwój praw obywatelskich w świetle polityki migracyjnej państwa polskiego

Monografia ukazuje rozwój praw obywatelskich w świetle polityki państwa polskiego ujęty w cztery rozdziały. Treści pierwszego rozdziału przybliżają uwarunkowania historyczne, polityczne, społeczne i instytucjonalne podjętego zagadnienia. Rozważa...
44,25 zł
59,00 zł

Polityka przestrzenna w polskich obszarach metropolitarnych. Koncepcje planistyczne. Zakres prac planistycznych. Wydatki na planowanie przestrzenne

Zagadnienia związane z metropoliami i obszarami metropolitalnymi nie są w Polsce rozwinięte w takim stopniu, jak np. w Europie Zachodniej. Jednakże nawet pobieżna analiza doświadczeń i rozwiązań międzynarodowych zakresie funkcjonowania obszarów ...
11,25 zł
15,00 zł

Polityka pieniężna Piastów

Roman Grodecki (1889- 1964), historyk, wydawca źródeł, profesor historii gospodarczej Uniwersytetu Jagiellońskiego i członek Polskiej Akademii Umiejętności w Krakowie, należał do najwybitniejszych historyków dziejów społeczno-gospo...
2,34 zł
3,00 zł

O fałszywej historii, jako mistrzyni fałszywej polityki

UWAGA! e-book jest skanem zapisanym w formacie PDF. Plik pdf uniemożliwia przeszukiwanie i kopiowanie tekstuREPRINT. Fragment: „Wierny odkryciu, że narody mają fatalne przyrodzone skutki, które rozwiją, szukano długo prz...
45,00 zł
50,00 zł

Napoleon w czasie kampanii

"Niech jeden dowodzi na wojnie, kilka umysłów osłabia armię" - te słowa Machiavellego, jak rzadko które oddają prawdziwą istotę wpływu jednostki na przebieg działań wojennych i wojskowych. Nikt też bardziej nie pasuje do tego mo...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!