Ogólnopolskie wystawy znaków graficznych - Outlet
Logo z okresu PRL i logo współczesne ? ta książka zawiera blisko siedemset najlepszych polskich znaków graficznych.
Logo to jeden z podstawowych elementów komunikacji wizualnej. Abstrakcyjne symbole, plastyczne metafory i graficzne skróty są jak litery graficznego systemu językowego, w którym jak w soczewce skupia się historia danego społeczeństwa i kraju.
Ta książka to przegląd dokonań polskich twórców w dziedzinie projektowania znaków graficznych, a zarazem konfrontacja prac powstałych blisko pół wieku temu z tymi używanymi obecnie. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza to ikoniczne projekty z lat 1945?1969 (m.in. CPN-u, Mody Polskiej, PKO BP); druga przedstawia współczesne znaki, powstałe w latach 2000?2015. Razem tworzą wyjątkową prezentację rozmaitych form, jakie przybiera polskie logo.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Albumy
-
ISBN:
9788365271099
-
EAN:
9788365271099
-
Liczba stron:
252
-
Wymiary:
16.0x24.0cm